Hoe?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door airbag, 18 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. airbag

airbag Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo! Ik heb een x-box met een exectuer 2 lite chip, maar nu heb ik live geinstalleerd en nu boot hij niet meer naar de evox dash maar naar de gewone ms dash. hoe zet ik dat weer om?

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Zo als ik het lees heb je een gemodde xbox,en hier is het verboden om over chips te praten lees even de faq....
    Maar met een omgebouwde xbox kom je dus NIET op live.

3. airbag

airbag Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom WEL op live watn ik heb een switch waarmee ik de chip uit kan zetten!

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Modchips - Illegale praktijken.

Praten over modchips of het kraken van de Xbox is niet toegestaan. We willen het gebruik van modchips namelijk niet in de hand werken. Daarmee benadeel je uiteraard de mensen die een modchip gebruiken voor het spelen van originele import-games, het is helaas niet anders. Over deze beslissing is geen discussie mogelijk en topics waarin deze praktijken worden besproken worden onherroepelijk gesloten en/of verwijderd.

5. huubmeilink

huubmeilink Guest

Hahahahaha, laat ie zijn xbox ombouwen doet live het niet... dat weet toch iedereen !! domme dier!!!

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Haha dan mag je eerst een andere bios installen anders kom je niet op live.

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Destrukt-DCF(d1 heeft gelijk :)

Als ie omgebouwt is heb je gewoon pech.. Dat zijn de risico's van 't ombouwen..
    Verder mijden we hier al 't gezever over ombouw-chips dus ik doe de zaak op slot...

Verduidelijk voortaan ook de topictitel, want aan alleen "Hoe?" hebben we niet veel he :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina