[Centraal] Enter The Matrix - Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 16 mei 2003.

  1. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, nog een vraag over Ice and Corrupt: Ik moet naar die 2 ( Ice & corrupt ), maar dan moet ik ergens op springen.... Ze staan om de zoveel tijd te springen en te zwaaien, maar ik kan niet op dat stuk :mad:
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2003
  2. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Ik weet het al |:-
     
  3. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het trouwens waar, dat als je veel in Bullet Time met je handen en voeten vecht, dat je daarin beter wordt ?
     
  4. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    nou je moves worden volgens mij wel vetter naarmate je verder in het spel komt.
     
  5. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    ow, ok.... dan zal ik maar ff hard gaan gamen ;)
     
  6. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast op een stuk waar je een vliegtuig moet achtervolgen met een auto (erg logisch)
    Heeft iemand wat tips want ik kom er echt niet doorheen. Ik ben zowiezo al slecht in race spellen...
     
  7. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar zit je precies vast? Kan je het vliegtuig niet bijhouden of ben je de weg kwijt?
     
  8. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom gewoon niet ver, ik houd het dus niet bij. Zelfs als ik niet crash:confused:
     
  9. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmmm.... Toch proberen iets harder te rijden. Het moet lukken.

    En op een gegeven moment als je alleen maar rechtdoor rijdt loopt het dood, dan moet je aan de zijkant er langs. Is best wel ff zoeken.
     
  10. GalO

    GalO Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in het level Hard Line Pusuit...

    ik moet een telefoon vinden maar ik zit in gebouw zonder uitgang en die tering agent smith blijft me vast pakken en gooit me op de grond en dat gat door elke keer als ik opsta.
     
  11. Mongroid 666

    Mongroid 666 Tortured Soul

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik in de sewers een zaklantaarn vinden? Hij zou onder de bridge moeten liggen, maar ik vind hem niet. En omdat het te donker is, kan ik niet verder. Help!
     
  12. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    @ Mongroid 666: gewoon de richting van het pijltje volgen. Dan loop je er vanzelf overheen. Als je hem hebt, kun je dat alleen zien als je je wapen trekt. Anders gaat je zaklamp niet aan.
     
  13. Mongroid 666

    Mongroid 666 Tortured Soul

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    heel hartelijk bedankt. Ik ga het meteen uitproberen. Weet je waar hij hij ongeveer ligt?
     
  14. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is moeilijk uit te leggen. Hij ligt in een soort vierkant, waar alleen die zaklamp in ligt, verder is er nix.

    Zelf ben ik nu bij 'The Church' ofzo. Dat level waar al die agents achter je aan komen. Dat is best irritant, want het is een best donker level en dan ga je weer een doodlopende gang in ofzo. Word je weer aangevallen door die agents. Iemand tips?
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2003
  15. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene die zover zijn, of het spel al hebbe uitgespeeld: Ik ben nou bij "On Foot ", waar allemaal Agent Smith's zijn, ik ben nu bij de politie wagen, en dan door een rode deur, en een andere precies ertegen over, maar dan kom ik weer in de straat, en weet ik niet waar ik heen moet ! Help me please :)

    /EDIT: Ik ben nu bij zo'n garage, met autobanden.... hoe moet ik verder ?
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2003
  16. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat trouwens maar, kben er al uit :)
     
  17. brainlessx

    brainlessx Xbox gamer

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    north point 2

    Ik zit echt erg vast bij north point 2. Ik weet wel dat je paar aanvallen moet overleven en dan die helikopter moet neer halen maar je kan nog geen eens je wapen pakken want voor dat je het weet ben je al dood. Kan iemand me verder helpen of paar tips geven.
     
  18. GalO

    GalO Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand me halen?
     
  19. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    halen = helpen? In ieder geval: je moet het gewoon steeds opnieuw proberen. Ik weet het, dat kan soms best frustrerend zijn. Bij lukte het ook niet gelijk en heb je ook zoiets van grrrrr... :mad: Maar op een gegeven moment vind je wel een uitgang.
     
  20. brainlessx

    brainlessx Xbox gamer

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt:) ik blijf proberen!_O_
     

Deel Deze Pagina