In xbox magazine 1 van 2003 stond dat je met SW: KOTOR nieuwe contenten kon downloaden. Ik heb overal gezocht, maar ik vind nergens informatie daarover. Is er nou een downloadeble content of niet in KOTOR?
Je zal na een tijdje wel nieuwe voorwerpen, pupkes enzow kunnen downloaden, maar er is nou nog niks oficieels over gezegd!
Ik denk dat ze dat nu bekent hebben gemaakt om de interesse van gamers nog meer te prikkelen. De content zelf zullen wel poppotjes zijn, en misschien andere kleuren lightsabers.
Hoor eens. Ik zat net op xbox.com rond te kijken en daar stond dat Kotor online enabled is. Dat betekend natuurlijk niet dat het online gespeeld kan worden. (het is een 1player game). Dus dat moet het wel betekenen dat je nieuwe dingen kan downloaden. Kijk anders zelf ff. http://www.xbox.com/starwarskotorepublic/default.htm?cs_catalog=cat-us
ze zeiden op xbw dat hij in juli in amerika en pas in september in europa uitkwam. op xbox.com staat echter dat hij in juni uitkomt. We moeten het nog zien. Ik zou het maar houden op eind augustus in europa of misschien toch spetember.
Hopelijk komt ie in Juni uit, want in September komen ook al Golden Sun 2 en Advance Wars 2 !! En ik hoop dat ze ook de moeite nemen om nieuwe werelden als downloads maken!!
Wat heb je trouwens aan new content? Laat ze eerst maar eens het spel uitbrengen zodat we uberhaupt content hebben.
Dat hoop ik ook, alleen de kans is groot dat die bij de premium content gaan behoren, dus dat je daar voor mag gaan betalen, tenminste dat is als KOTOR überhaupt content krijgt.
Ik denk dat de makers eerst kijken hoe KOTOR straks gaat verkopen. En als hij goed verkoopt, extra dingen vrijgeven om te downloaden.