1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Ik speel het spel zelf niet, dus voor iemand die geen spam krijgt van EA;

    * Alleen voor Xbox- en PC-gebruikers
     
  2. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Tnx man:) Ga het zeker gebruiken.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
  4. James Pond

    James Pond Guest

    Ik zou niks vervelends zeggen over EA of over dit spel op de EA boards, of Bioware boards aangezien ze zo je toegang tot het spel kunnen ontzeggen als ze het er niet mee eens zijn wat je zegt. Ja je kan dus uit je singleplayer game gelockt worden omdat EA dit wil.

    Ziek ZIEK ZIEK. Als je dus gebanned word op Bioware/EA forums kun je dus gewoon geen DA2 meer spelen.

    Afgezien van het feit dat deze game gerushed is, veel gebieden bevat die gecopy/pasted zijn... UGH deze game zou ik NOOIT kopen alleen maar om gewoon dit soort bullshit praktijken van EA niet te ondersteunen.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    dan koop je het toch niet, ik geniet rustig verder...
    is bij meer gamedev's zo, dan moet je je maar gedragen
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
  6. James Pond

    James Pond Guest

    Zucht.. je snapt het probleem niet. Als je een game koopt van 60 euro in de winkel, of je nou op het EA forum zegt dat het een teringbedrijf is of niet, moet je die game gewoon kunnen spelen.

    Ach ik zou het ook niet erg vinden als ik jou was, over 5 jaar moet je je aan strikte voorwaarden houden als je gekocht spelletje nog wil spelen.

    Ooit gehoord van consumenten rechten? Dit soort onzin moet je niet steunen maar boycotten.

    Dit is trouwens bij geen enkele game dev zo.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2011
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    sowieso bij EPIC ook. bij blizzard activision ook.


    staat waarschijnlijk in die ellelange voorwaarden die iedereen blind accepteerd. consumenten recht, moeten mensen zich maar eerst leren gedragen. de voorwaarde dat je de game kan spelen is als je je account koppelt. en dan moet je je gewoon weten te gedragen met je account. dom gaan roepen "dit moet je boycotten" omdat 1 idioot zich niet heeft weten te gedragen. en btw hij is maar voor 3 dagen gebanned.

    als je uitgaat en je betaald een kaartje en je weet je niet te gedragen en je wordt eruit gegooid, ga je dan ook roepen MAAR IK HEB EEN KAARTJE GEKOCHT
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
  8. James Pond

    James Pond Guest

    Ik denk dat je het niet snapt. Epic/Activision zullen je single player game niet locken omdat jij op een forum een grote bek heeft. Het is simpelweg niet legaal of het nou in de TOS staat of niet.

    Daarnaast slaat je uitgaans vergelijking helemaal nergens op, omdat het een feest betreft waar andere mensen last van je hebben. Als je op het Bioware forum zegt " did you sell your souls to the EA devil? " en je mag vervolgens 72 uur niet je gekochte SINGLE PLAYER spel spelen, is dat ronduit belachelijk.

    Het feit dat straks je aan allemaal soorten regeltjes moet gaan houden om te genieten van een spel wat jij gewoon in de winkel hebt gekocht komt steeds dichterbij. Dit soort onzin had je vroeger niet met cartridges, toen hadden de uitgevers van de spellen geen invloed hierop, en kon je altijd je gekochte spel spelen.

    Epic zal bv nooit je game van Bulletstorm locken omdat je een grote bek hebt gehad tegen een Epic forum modje. HET IS NIET LEGAAL.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2011
  9. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik kreeg vandaag de game binnen via Zavvi(uk).. dinsdag was ie verstuurd en nu al binnen, normaal duurt dat 2 weken! maar ik ben iig blij
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    wat jij wilt. ik geef ze groot gelijk. en die vergelijking slaat wel ergens op. je koopt een goed, maar je weet er niet mee om te gaan. dus wordt je toegang geweigerd tot het goed.
    en dat je je account moet koppelen om het spel te spelen hebben pc gamers aan zichzelf te danken. de voorwaarde is dat je een actief account moet hebben om de game te spelen. maar doe jij iets om je account op te fokken is je eigen schuld. tis maar 72uur, als het nou permanent was had ik je gelijk gegeven, maar zoveel heisa om een tijdelijke ban omdat iemand zich niet weet te gedragen vind ik terecht
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, ik zou me er niet druk over maken. Als je gewoon normaal gedrag vertoont is er niks aan het handje. Of was je net van plan om een hetze tegen EA te beginnen?
     
  12. James Pond

    James Pond Guest

    Zucht.. het gaat erom dat bedrijven maar alles kunnen doen tegen consumenten. Je moet als consument juist rechten hebben en daarvoor kunnen vechten ipv dat de grote bedrijven jouw recht op het spelen van een legaal gekocht spel wegnemen omdat ze het er niet mee eens zijn wat je doet/zegt.

    En als iedereen het maar lekker toestaat, gaat dit alleen nog maar erger worden. Leuk dat niemand dit hier ziet.
     
  13. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij het er niet mee eens bent koop je het spel toch niet? De makers zitten er niet mee dat jij het spel niet koopt. :p
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik ben het met je eens hoor. Prima dat er streng gemoderate word en ze bovenop zo'n community zitten maar een betalende klant uit een SP game bannen slaat helemaal nergens op en ik kan me ook niet voorstellen dat dit in Nederland voet aan de grond krijgt als de consumentenbond zoiets voor zou laten komen.

    Bannen van een forum is 1 ding maar dit soort EULA's zijn gestoord
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Jezus wat ben jij goedgelovig, ga eens het officiele xbox forum lezen waar dagelijks kinderen huilen en zeggen nix misdaan te hebben en zomaar gebanned worden maar ondertussen flashen ze hun xbox of spuien ze de meest groffe taal tegen iedereen..

    Ik kan me nog heel goed dat Call of Duty gevalletje van een half jaar geleden herinneren, de Xbox live manager werd met de dood bedreigd omdat hij onterecht iemand een lifetime ban had gegeven, hij had zelfs een heel mooi youtube filmpje gemaakt waaruit zou blijken dat hij zich heel behoorlijk had gedragen en geheel onterecht die ban ontving...

    ...Gelukkig had iemand anders die match ook opgenomen en op youtube gezet waaruit bleek dat ie zich als een onwijze lamlul gedroeg en iedereen verrot schold.

    Geloof niet alles wat je leest, vriend.
     
  16. James Pond

    James Pond Guest


    Ja dat is allemaal heel mooi, maar deze gast is dus gewoon 72 uur gebanned omdat hij op het forum van Bioware had gezegd 'have you sold your souls to the EA devils?'. En de EA mods die hebben dit ook toegeven dat hij daarom gebanned is en niet iets anders. Ik weet idd waar je het over hebt, en dat heb ik ook vaak gezien. Maar klanten bannen van een SP game omdat ze zich misdragen op een forum is ronduit belachelijk.

    Stel het je zo voor. Je hebt een nieuwe auto gekocht maar je belt toch even het hoofdbedrijf op om te klagen over een aantal zaken die je niet zinnen. Vervolgens schakelt het bedrijf je auto voor 72 uur uit.

    Gelukkig is Delphiki het nog met me eens, die snapt de onzin hiervan wel.


    Serieus HOE DOM ben jij? Dit gaat daar toch helemaal niet over of ik het spel wel koop of niet?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2011
  17. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    = lesje geleerd?
     
  18. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast WTF. Die gozer heeft toegestemd met de voorwaarden, dan is het dus legaal. Of het nou juist is of niet, hij heeft ermee toegestemd dat ze dat mogen doen, moet hij ook niet gaan huilen als ze het echt doen.
     
  19. James Pond

    James Pond Guest

    Ja hoor want als consument heb je geen rechten en grote bedrijven hebben het recht om zomaar van je te stelen. Flikker op Big Failure, jij bent echt zo dom als een worm.

    Pfff... zitten er echt zoveel domme mensen hier op het forum? Alleen omdat het in de TOS staat betekend NIET dat het legaal is!!!!!!!!!!!
     
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ok, stel jij je het zo voor, je koopt een auto, en vervolgens scheld je de verkopers vrouw uit voor smerige hoer en hoop je dat al hun kinderen snel aan een vreselijke ziekte zullen sterven, vervolgens maak je er een paar hitler groetjes bij en spuit je een swastika logo op de voorruit, want de verkoper is joods tenslotte en de verkoper moet toch ook weten dat het nazi teken helemaal niet beledigend is maar juist is bedoeld als een teken voor macht wat juist door de nazi's is misbruikt maar dat bedoel jij toch helemaal niet???

    Vervolgens komt de politie ff een kijke nemen en zeg je alleen tegen de politie dat de zon in je ogen scheen en dus daarom je hand omhoog stak, de spuitbus niet door jou maar door je broertje is vastgepakt, en dat schelden klopt ook niets van, je zei immers alleen de naam van een ziekte, en dat de verkoper dat zo opvatte is zijn probleem en niet de jouwe, jij bent onschuldig immers..

    Wake up and smell the coffee.. Die gast zei niet alleen 'have you sold your souls to the EA devils?', daar zit een verhaal achter, en er is een reden dat die gast het verhaal erachter niet verteld, hij zegt alleen deze zin en niet wat er verder is gebeurd, wat ik al eerder zei, je kent het hele verhaal niet, dus minder drama queenen en zorg op zn minst dat je het hele verhaal boven tafel krijgt en niet alleen ZIJN versie!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina