1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox 360 koppelen aan laptop(geen netwerk verder)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door NatureGoneWild, 11 mrt 2011.

  1. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Heren/Dames,

    De titel vat het vrijwel samen.

    Wil kortgezegd mijn laptop koppelen aan mijn xbox360 om te ''streamen'' - allemaal prima en aardig maar allereerst moet mijn xbox mijn laptop herkennen of juist andersom:D

    Anyways, heb een straight cable getrokken tussen mijn 360 en mijn laptop maar dit haalt weinig uit->heb ook wel een crossover maar had gelezen dat dit niet nodig was ervoor?

    Feitelijk wordt het dus een lostaand iets->xbox aan laptop->deze laptop heeft verder ook geen netwerkverbinding

    Is dit mogelijk-zo ja wat doe ik fout?

    Wellicht newbie gedoe en prima als het zo is, maar zoektocht op google levert alleen onzin op waar ik weinig aan heb.

    thnx alvast
     
  2. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Lees dit eens door.
     
  3. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Fijne thread, maar hierin zie ik alleen opties om via je router aan te sluiten. Heb weinig trek om een wireless adapter puur hiervoor aan te schaffen.

    Denk dat de vraag kort als volgt is: Kan ik media streamen vanaf mijn laptop met één wired verbinding tussen xbox 360+laptop(vista) zonder een verder netwerk hieraan?->Dus ook geen draadloze verbinding vanaf de laptop naar internet om te 'bridgen'
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Edit
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
  5. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon simpel crossover kabeltje leggen tussen je laptop en xbox. Zorg er wel voor dat je op beide apparaten een vast IP instelt.
     

Deel Deze Pagina