1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Werkt het daadwerkelijk bij jou?
     
  2. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Bij mij wel.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoelang heb je dat getest/het in gebruik genomen?
    Klinkt allemaal wel leuk zoiets, maar vraag me dan toch af of het ook echt werkt.
    Want hoe kan het aan de hand van bewegingen weten wanneer jij het beste wakker kan worden gemaakt? De ene persoon beweegt toch meer/minder op verschillende momenten dan de ander?
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    De App "analyseert" je bewegingen door de nacht. Als je heel stil ligt slaap je volgens de App heel diep. Beweeg je meer dan wordt je bijna wakker.

    In theorie klopt dit en werkt het ook wel, maar er zijn te veel factoren die meespelen. Ik heb bijvoorbeeld een stevig matras dus dat ding registreert bijna geen bewegingen.. :9
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Net mijn Iphone 4 gehaald! :thumbs:

    Enige nadeel; mijn abbo bij Hi ( prutsers ) gaat pas over in T-Mobile op 12 april. Voor die tijd lopen de kosten dus buiten mijn bundel mocht ik iets doen op mijn Iphone 4.

    Nu vraag ik me af, kan ik wel gewoon whats appen met het tijdelijke nummer zolang mijn abbo niet loopt zonder dat ik hier kosten voor krijg doorgerekend?

    Ik weet namelijk niet of ik internetkosten maak met whats app?
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, Whatsapp gaat via internet. Dus je kan het alleen gebruiken als je op gratis Wi-Fi zit.
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Oke thanks.

    Dan wordt het zolang maar smsen met m'n oude phone en whats appen als ik thuis ben :9
     
  8. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Hierboven @ Sleepcycle.

    Gebruik het nu al 344 nachten. Gemiddelde slaap tijd is 7h 38m

    op het begin werkt het echt geniaal, maar na een paar maanden raak je er aan gewend en zal het effect niet zo groot zijn. Ik gebruik het nu gewoon als standaard wekker en is wel leuk om te zien hoe ik heb geslapen.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Er zijn natuurlijk ook gratis wifi hotspots ;)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    M'n iPad 2 is onderweg! :cool:

    [​IMG]
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    [yt]lScXLyZ-KK0[/yt]
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zeker nice. :cool:
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Kan ik de (micro)sim van mijn telefoon in een iPad met 3G stoppen en dan gebruik maken van het data abonnement?

    Heb zelf de iPad met Wifi, dus kan het niet testen. Als dit werkt, ga ik waarschijnlijk een 3G nemen en een duo-sim aanvragen.
     
  14. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat kan maar dan ben je telefonisch niet bereikbaar op het moment dat je de sim van de iPad gebruikt. De laatst aangemelde simkaart is actief, dus je kunt er maar 1 tegelijk gebruiken.
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Is mogelijk doe het zelf namelijk ook ;)
    Heb bij Vodafone ook een duo-sim en kan met iPhone4 en iPad niet tegelijk verbruik maken van de data-verbinding.
    Als ik mijn iPad aanzet dan wordt het data-verbinding van mijn iPhone uitgeschakeld.

    Ik heb op dit moment "wel" een zakelijke Vodafone abonnement.
    Helaas moet ik over 2 maanden weer terug naar Particulier T-Mobile omdat mijn werkgever per 1 Januari niet alle onkosten meer gaat vergoeden.
    Tijdens kantooruren maak ik weer gebruik van mijn oude T-Mobile abonnement waarvan de Dataroaming aanstaat.

    Wat is de 3G verbinding van T-Mobile toch slecht vergeleken met Vodafone :mad:
    Tijdens een treinreis Schiphol>Hengelo had ik zelden een normaal GPRS/3G verbinding.
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik wil films van mijn Macbook overzetten naar mijn Iphone 4. Als ik echter de films ( mkv bestanden ) wil openen via Itunes gebeurd er niks, terwijl Itunes deze bestanden toch wel kan afspelen?

    Is er een andere manier om films op m'n Iphone te zetten?
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Krijg je ze helemaal niet in iTunes? Als ze eenmaal in iTunes staan kan je zelf via het menu "Advanced " --> "Create iPd or iPhone version" of "Create iPad or Apple TV version" eenvoudig omzetten naar een formaat dat de iPhone / iPad snapt. :)

    Anders kan je nog het programmatje Handbrake gebruiken om ze om te zetten. Maar de eerste methode gaat bij mij veel sneller als ze eenmaal in iTunes staan.
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nee dat is het probleem, ze komen niet in Intunes. Ik heb ze nu naar mp4 omgezet en dan lukt het wel. :)

    Ik krijg trouwens geen verbinding via Wi Fi op het thuisnetwerk. Hiervoor heb je toch met mac nummer ( wi-fi adres ) nodig bij instellingen. Echter krijg ik steeds de melding dat ik geen verbinding kan krijgen met het netwerk.
    Met mijn Macbook heb ik geen probleem hiermee.
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet het mac-adress van de iPhone toevoegen in de router ;)
     
  20. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    ffuuuuu

    Haat het gezeik met die nieuwe update's altijd. Heb deze keer nog extra lang gewacht voor IOS 4.3, net gaan updaten omdat ik een shitload aan muziek erop wil zetten. Krijg ik een error in mijn iTunes en werd mijn iPhone 3GS zwart. iTunes gaf de error #2002 aan, heb dit al eens eerder gehad en heb hem toen moeten restoren. Had gelukkig nog een backup van dezelfde dag, hopelijk heb ik nu weer zo'n geluk dat de back zo recent mogelijk is.

    Toen ik die error kreeg bleek dus dat ik mijn iPhone moest restoren. Druk op Restore en doet het niet, weer een #2002 error. PC uitgezet en iPhone opnieuw aan PC gekoppeld en toen maar weer gedaan, hij is nu bezig met nieuwe firmware.

    Dikke -1.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina