BLOODWAKE een 2.0 van PU , Schandalig ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door DesertFox, 5 mei 2002.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb absoluut geen bezwaar tegen de PU.... ben er al zo'n 5 jaar lid van. Anti-xbox? d8 het niet, kijk maar bij het nummer van de launch van de xbox, alleen maar positieve meningen en punten!

2. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens schandalig, ga em ook opzeggen

3. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Bloodwake schint idd niet zo goed te zijn. Erger vond ik Ralisport Challenge. RC heb ik net en oh oh oh wat ben ik onder de indruk van de graphics. Wat krijgt ie in de PU? Een 7! En amped een 5 voor Gameplay? JSRF had een 9 moeten hebben en PGR ook!
    Ach, ze geilen gewoon allemaal op Gamecube daarzo.
    SMAsh brothers Melee Multi een 8.8 in een debiele review. Waverace een 9.0 (Terwijl ik van een vriend hoor dat ie zo is uitgespeeld) en ga zo maar door. Ik bedoel maar, een BOUT spel als Luigi mansion scoort ongeveer gelijk aan Ralisport Challenge. BAH!:mad:

4. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    JSRF heeft terecht geen 9 gekregen, hij leek gewoon veel teveel op de originele(niets mis mee hoor).
    En de gameplay was makkelijker geworden in Jet Grind Radio moest je knop combinaties maken om graffiti te spuiten, en in Jet Set Radio Future, gewoon 1 druk op de knop.. Dit verminderde de gameplay vonden de meesten!!!

Maar over RSC geef ik je groot gelijk...:)

Laatst bewerkt: 8 mei 2002
  5. mr. x

mr. x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap niet dat jullie je zo opwinden over de PU vanwege 1 klein kutstukje waar een klotespel wordt beoordeeld met een 20. Wat zal het nou boeien of het een 50, 40 of 20 krijgt. Het is dan toch het geld niet waard lijkt me. En ze zijn zeker niet voor de Gamecube of tegen de Xbox. MGS2 kreeg ook een te laag cijfer volgens al die PS2 gasten, meteen al die lui: "de PU is anti-PS2 :'-(" Met dat soort jankverhalen bereik je toch niets.

7. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Bloodwake suckt, maar 20 is idd. errug laag (ik zou het nl. een 21 hebben gegeven :+)

Bloodwake zou eig. iets van een 4/5 moeten hebben, want ondanks dat de besturing suckt, en de gameplay niet echt bijster goed is (matigjes) zijn de graphics behoorlijk en dus is een 4 รก 5 een betere keuze ....

wat de 7,4 van IGN betreft ..... Die geven ontzettend hoge cijfers, do NOT pay attention .....

mzzl Munch and Abe

8. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Nou ik vind Bloodwake ook geen ene hol aan..
    Maar PU lees ik ook omdat hun stijl mij wel aanspreekt, Moet je voor de gein Pcgamer ofzo eens lezen, zo veel lappen tekst dat je er amper doorheen komt..

Pu zuigt soms qua cijfers geven, denk aan MGS2 Nu kan MGSX al geen hoger cijfer krijgen of ze zouden hun mening de grond in trappen...
    Bloodwake heeft nu bijna net zo'n laag cijfer als ZAR, dat was de grootste boutgame uit de geschiedenis van Games.

PU koop ik nog wel eens maar pas weer als ze goede xbox revieuws hebben

9. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je MGSX kan vergelijken met MGS2!:)

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Niet dat ik het altijd eens ben met hun reviews, maarre dus jij pas weer een PU kopen als er goede Xbox games uitkomen of totdat jij vind dat de cijfers weer hoog genoeg zijn?

11. gamingfreak

gamingfreak Art.Music.Women

Leuk Bevonden:
    0
    bloodwake zuigt aan alle kanten,mijn part kon het een 10 krijgen.
    ik heb geluk dat ik het alleen had gehuurd:r

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    xbw is de beste :)

13. sj0erd666

sj0erd666 Guest

blookwake sux, ik heb de demo gespeeld, gewoon een kut spel

14. TheInfiltrator

TheInfiltrator Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vroeger was de PU top, maar dat is toch wel aardig wat jaartjes geleden

tegenwoordig lijkt het er op of het niet meer onafhankelijk is en maar wat cijfers rondstrooid zodat ze meer reclamegeld en steekpenningen kunnen ontvangen

ik heb dus ook zo'n 2-3 jaar geleden mn abbonement opgezegt, sindsdien de pczone genomen en ben er nog steeds min of meer tevreden over

toch maar ff dat nieuwe xbox mag checken....

kortom PU zuigt :r

15. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ze spelen een game ook niet goed in dit nr. schrijft Boris bijna 20 reviews, dan bekijk je de spellen niet echt goed, eerste indruk dat is alles, en een paar misschien iets langer maar als je een spel reviewd moet je er toch wel enige tijd achter zitten of uitspelen.

heb gewoon hekel aan boris (denkt dat ie alles is)

Deel Deze Pagina