Hallo, Wanneer ik een USB stick van 16gb in mijn xbox 360 slim stop wordt deze herkend, vervolgens kan ik hem via het menu xbox "klaar" maken. Wanneer ik hem dan in mijn PC stop wordt de stick herkend maar er kan geen data naar gekopieerd worden (disk ik vol terwijl de xbox meld dat er 14 gb. vrij is). Wat doe ik verkeerd? Wil gewoon wat MP3's afspelen via de stick. alvast bedankt.
Dit is geen probleem, dit is zoals het hoort te werken. Je kan de ruimte gebruiken voor OF je pc, OF je Xbox 360, tenzij je er op je xbox voor kiest minder ruimte te gebruiken.
Ik heb hem idd ook gesplitst 2 x 8 gb. Wanneer ik dan MP3 bstanden kopieer naar het "pc" gedeelte leest de Xbox ze niet. Kortom via een USB stick kan je geen MP3 afspelen, toch?
Dus heb je 8gb voor de xbox, die je op je pc niet kan lezen/bewerken omdat Microsoft dit niet toestaat. Zodat je geen savegames kunt aanpassen. Alles wat je op de ander 8gb zet voor de pc kan de xbox niet lezen daardat dat stuk niet geconfigureerd is voor de xbox.
Kan wel, maar dan moet je de 8GB die over is voor je PC formatteren als FAT32, al moet ik zeggen dat ik daar geen praktijkervaring mee heb.
Je doet niets verkeerd de stick is gereserveerd voor de xbox. Het is of of en niet en en ...je gebruikt of de stick voor mp3's op je xbox of voor save games dlc
Nou, of ik doe iets heel speciaals, of er gaat ergens in de communicatie iets fout, maar hierbij mijn fotoreportage: