Hmm, is er al iemand die kan uitleggen wrom ik deze zo dadelijk moet gaan kopen? Wil wat kopen.... Bedannekt.
ik zou hem morgen kopen omdat vandaag alles dicht is maar ik zou hem kopen omdat het een heel goed spel is.
Het is een Keihard vechtspel, maar als je hem alleen maar in je eentje doet is ie snel saai(te simpel).. Maar als je vaak met vrienden aan het spelen bent kan je hem kopen dan issie zeker bruut!!
ik heb hem gister bij de FRS gekocht en moet zeggen dat hij mij zeer goed bevalt lekker BRUUT vechtspel.
ik had em zaterdag gekocht en ik heb em na 5 minuten spelen weer terug gebracht. Tis opzich wel leuk maar het is echt zon spel dat je na een week helemaal zat bent
als het klopt dat ie al in de winkel ligt, dan pik ik er morgen een op ik haat van die button bashing vechtspellen, neem bijv bloody roar 3 op de ps2 ik ken al die moves en vecht zeer tactish, komt mn broetje ramt ff lekker fink op de knoppen en daar lig ik....... en dat steeds weer ik bedoel dat slaat nergens op hoor bij verschillende reviews van dit spel dat dat hier wel f anders ligt dat word dus flink wurgen en benen breken