1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Click 'n' Clack is Recruiting

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door RL UniQue, 3 feb 2011.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    beter kom je snel weer knallen luukje:p

    Kun je het nog wel :): haha :D
     
  2. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan jou altijd af knallen, zelfs als ik geen armen meer heb en mijn benen moet gebruiken :+
    Nee ik was van plan vanavond online te komen, ben alleen enorm ziek en ik zag dat ik geen gold had.
    Kan pas eind van de maand weer gold kopen :mad:
    Maar kan wel een keer tussendoor online komen als iemand een 48 hour kaart voor me heeft :)
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    misschien heb ik die nog wel 1... moet ik ff zoeken. dat laat ik je straks weten als ik thuis ben chef! (K)
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Oke even wat dingen recht zetten.

    Het ziet er naar uit dat er nogal wat haat is tegen CnC, op de manier hoe wij mensen behandelen....

    Het schijnt dat we altijd serieus spelen en nooit kunnen lachen, dat we kleuters zijn enz enz enz.

    Niks is minder waar, wij behandelen mensen zo omdat ze de begin post niet lezen.... er staat duidelijk in dat wij een goed team willen om naar LAN's te gaan, dat wij serieus willen spelen in decerto en daar echt verder mee willen komen.

    Het is niet zo dat wij elke public gaan sweate en altijd eerste willen staan, dat is echt BS. en de mensen die 1 keer mee hebben gedaan moeten niet gelijk gaan whine, en vooral mensen die ons niet kennen moeten niet met de rest hier op XBW mee gaan zeuren over dingen waar ze geen verstand van hebben.

    En als wij bot doen tegen mensen heeft dat een reden. In de begin post staat dat wij serieuze spelers zoeken, spelers die ook naar LAN's willen ( hoeft niet mag wel ) spelers die ook beter willen worden. Dus al krijgen wij dan een post: Ja ik ben jantje en ik ben kei goed in quick scopen dan betekend dat, dat da iemand is die en de begin post niet heeft gelezen en niet serieus op zoek is.... of als we een post krijgen: ja ik zoek een gezelligheids clan.... ik bedoel komop..... LEES AUB die begin post.

    Dat wij serieuse gamers zijn betekend niet dat we geen lol hebben of niet kutte.... we verwachten alleen dat als je je hier aanmeld, je precies weet wanneer het tijd is om te lachen en wanneer er serieus gespeeld moet worden.( dus een match )

    en in het DnS topic las ik ff kijke of ik het me goed herinner: Wat een kut clan is CnC, FeLoX is veel vetter....

    Ten eerste: felox zoekt ook niet dezelfde spelers als ons( no offence he ishotzz maar is gwn zo ;) )

    ten 2de: felox heeft ongeveer 40 meer mensen als ons.... nogal logisch dat jij je dan meer op je gemak voelt Neryto, dan word je zeker toegelaten.



    Maar al met al: Wij zoeken dus mensen die serieus wat hoger op willen komen, met ons ken je lachen, kutte noem maar op. Maar we verwachten dat je ook goed / serieus kan spelen wanneer nodig.

    Twijfels? Probeer een keer een week mee te doen ;) i.p.v 1 dag.

    Greetz

    CnC Dagger
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2011
  5. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice post!
    we hebben nu SHamZaaH dus ons sub team is nou hellemaal compleet :D
    naja ik hoop dat er wat meer serieuze nederlanders zijn xD
     
  6. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb mijn headset wel maar kan mijn mic niet vinden :mad:
    Daarnaast kan ik geen party joinen kutjes als ik silver heb :9
    Maar effe verder zoeken naar mic dan.
     
  7. dark pearl123

    dark pearl123 you know!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan wel met elkaar praten in een chat op xboxlive dacht iik :)
     
  8. Neryto

    Neryto Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was gister effe bij CnC maar wat een kleuters gaan ze een beetje met mijn naam k*tten.
    haha wat grappig.
    FeLoX is veel leuker.

    Dat had ik getypt niet wat een kut clan maar ik vind het niet heel proffesioneel van een clan als je een speler om zijn naam gaat plagen/pesten.
    Dat vind ik kinderachtig
     
  9. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom hebben jullie nog steeds de illusie dat je serieuze gamers gaat recruiten hier op XBW?
     
  10. OneShot

    OneShot Co-Founder CnC

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0

    We dont.. Niveau ligt hier zoooo laag, dus misschien topic op reflex site aanmaken? Of is het te vroeg voor deze humor? One love
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Tsjah, misschien dat er binnenkort ooit een dag komt dat er wel iemands goed reply'ed u never know. Via hier had ik reflex ook gevonden dusja wie weet\o/
     
  12. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Much love altijd, je weet :)

    Dat punt waren we volgens mij al gepasseerd, al heb ik persoonlijk nooit haat-gevoelens gekend, hoor.
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Binnenkort weer keer mee knalle vato :D? mis je wel beetje hoor :$
     
  14. OneShot

    OneShot Co-Founder CnC

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    hihi, het was ook zo'n inkoppertje imo...

    maar ja, vato, kom maar weer eens BO spelen?

    scrim tegen Team Reflex?
     
  15. Vandal

    Vandal Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen haat gevoelens naar jullie, maar jullie zijn wel nog steeds kinderachtig als foek. Deze is vooral gericht aan Sybarite, alhoewel Oneshot er ook wel vaak goed in mee kan gaan.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
  16. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet doen
     
  17. Vandal

    Vandal Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Vato ik heb zo mijn redenen, dat weten ze zelf ook wel.
     
  18. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Raedos

    Raedos Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie mij een keer invite als jullie scrimmen, misschien wil ik wel joinen. GT: Raedos hoewel ik jullie al heb volgens mij.
     
  20. RL UniQue

    RL UniQue Xbox One

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo zijn wij kinderachtig, we spelen gewoon serieus Call of Duty met zn allen. Jij was altijd kinderachtig met je gejank en je wou nooit met ons spelen. KUCH KUCH FARIKO JOIN RAGE, dat was een van de main redenen dat we uit het black ops team van reflex gingen
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2011

Deel Deze Pagina