De game heet Corvette: Zero To Gone, over de releasedate is nog niets bekend Hij komt uit voor PC,PS2, Xbox en GBA komaan zeg, een racegame van 1 model auto
Hoe heet ie? Wanneer komt ie uit? Dan weet ik iig wel spel ik NIET moet kopen, sorry maar het lijkt me erg saai en daarbij zien de screens der ook niet echt mooi uit. Maar misschien blijkt het wel een hele vette game te zijn..maar voor zover ik het nu kan zien word het niks.
Er zijn natuurlijk wel veel verschillende Corvette's, maar toch. Maar het ziet er nu (nog) niet spectaculair uit idd.
mij lijkt het juist wel iets maar als ze het enkel bij corvetten houden komt die toch niet in mijn kast (toch wel eens huren)
Corvette's zijn vet maar een racespel over een automerk trekt me niet zo heel erg.. screens zien er idd niet zo best uit (doet me denken aan nfs4), maar als dit spel pas over een half jaar uitkomt ofzo dan zou dat nog wel moeten kunnen veranderen.. Ben benieuwd
Mwah er zullen dan denk ik toch best wel veel soorten corvette's inkomen en ze zijn echt allemaal weer anders Ze hadden het ook met Ford Moustang kunnen doen, die heeft dat ook. Verder lijkt me het een flutspel
Ik zie op alle 3 de foto's een verschillend model auto:{ Maar het ziet er niet echt veelbelovend uit. Ik hou zelf meer van gewone auto's die snel zijn gemaakt dan van die zogenaamde super auto's. Vandaar dat ik sega gt wel een leuk spel vind en dit waarschijnlijk niet.
Nogmaals een spel van 1 producent? Mercedes Benz racing was wel erg veel in 1 lijntje rijden. Hopen dat nu ieg een fatsoenlijke AI wordt uitgewerkt.
Re: Re: Nieuwe racegame die enkel over de corvette gaat+ screens... De naam corvette gebruikt chevrolet al heel lang.. volgens mij zijn het gewoon allemaal corvette's.. die onderste is het nieuwste type corvette en de tweede is volgens mij een corvette uit 1953:
Corvette's zijn er heel veel hoor... maar dan nog lijkt het me een but-spel.. kut-graphics zo te zien, van de makers van MBWR... toch maar niet kopen
Ik hou er ook niet van. Zelfs één merk vind ik niks. Alhoewel, dat spel met al die porsches wel leuk was. Toch trekt dit me niet en zeker niet met deze graphs van potlood.
Ja ik haat van die games waarin je maar een auto kan besturen koop er dan meteen een waarin je er meer kan...