verheug me echt ontzettend erg op pd, jammer dat er aan de stijl te veel veranderd wordt. volgens mij wordt ie net zoals ts2 getekend. vind ik wel een leuk spel maar ze konden het beter houden zoals eerst.
Ik speel hem nu weer af en toe op m'n N64. Het blijft echt een gigantisch spel. Als weer begint te spelen is het een beetje gedateerd en lelijk. Maar daar raak je snel genoeg aan gewend. Gameplay is top. Zoveel te doen. Die wapentraining is echt sw33t! En natuurlijk de Combat Simulator met bots, hoipelijk gooien ze dat alles weer is een heerlijk sauzig jasje terug in PDZ, dan maakt het me niet uit hoe lang ik nog moet wachten. Ik heb liever dat ze er iets langer over doen om het op een niveau van Halo 2, Doom 3 en Half Life 2 te gooien, dan dat we dadelijk een potentiele topper mislopen door rushwerk. Maar Rare krijgt het toch wel voor elkaar, daar heb ik vetrouwen in.
idd. maar rare kennende zullen ze nix overhaasten met release-dates, aangezien ze op de N64 ook LANG niet klaar waren bij de release date
bijna alle gasten die aan pfd en goldeneye werkten zijn vertrokken. Van dit rare hoe je volgens mij dus geen super fps te verwachten op zich geen ramp want Met spellen als halo en de multiplayer van rtcw heb je top shooters die pfd overbodig maken
ja maar dat zegt niks over hoe het is want wie weet veranderen ze het nog wel... je hebt nog geen levels gezien. of jij wel?
Dit kunnen net zo goed schetsen zijn. We weten dus nog niets tot we de eerste in game beelden hebben gezien..
Als hij minstens zo goed is als z'n voorganger ben ik al dik tevreden. Qua gameplay veel uitgebreider dan bijvoorbeeld Halo vind ik..
mij ook niet maare in het begin hadden ze ook schetsen gemaakt en die leken ook niet op hoe het in de game was een gek wijf met haar voor haar ogen aan een kant www.perfectdark.com ik denk als ze goed de tijd nemen dat hij beter kan worden dan halo maar dan moeten ze wel goed hun best doen
Over de gameplay maak ik mij momenteel geen zorgen, die zal wel even goed (of zelfs beter) dan Halo zijn. Maar ik hoop niet dat ze cartoony achtige graphics gaan pakken, dat zou niet passen bij dat en zeker niet de titel. Ik hoop dat ze "realistische" graphics gaan gebruiken
Ik denk dat dit een Xbox 2 launchtitel gaat worden. Kameo komt begin dit jaar terwijl deze er allang had moeten zijn. PD0 redden ze nooit meer en volgens mij waren er al geruchten. Logische geruchten.