Als je de xbox aan doet zonder game erin en je gaat naar instellingen en dan naar video en dan druk je op pal 6o en dan vraagt de xbox of je TV dat ondersteund. maar wat is PAL 60?
Het is heel simpel; Op PAL 60 geeftd e Xbox een 60hz signaal door, en anders niet. Dat moet je TV wel aankunnen, dus als het ding gaat flippen moet je hem terugzetten.
oke thanks. want ik heb al iedere keer last van een vastlopende en vaak fout gevende xbox zoals met splinter cell dat je via jet telefoon zeg maar je bas niet meer hoort praten of met sega gt dat je in je achteruitkijk spiegel geen publiek in het stadion ineen niet meer ziet of met een iedere keer vastlopende doa3.
Ik kan het niet beter uitleggen dan wouter PAL is dat ook geen europese versie om import van games tegen te gaan?
Oh dat van Frankrijk wist ik niet, dat ze daar SECAM gebruiken. Staat PAL of NTSC trouwens nog ergens voor?
PAL (Phase Alternating Line) refresh rate 50 Hz 25 fps 625 scanlines NTSC (National Television System Committee) refresh rate 60 Hz 29,97 fps 525 scanlines SECAM (Sequential Couleur Avec Memoire) refresh rate 50 Hz 25 fps 625 scanlines PAL en SECAM zijn bijna hetzelfde maar niet compatible met elkaar. PAL en NTSC hebben allebij hun voor en nadelen. NTSC heeft bijvoorbeeld een hogere refresh rate en flikkert daardoor wat minder, maar PAL heeft meer scanlines en is dus scherper. PAL60 heeft dezelfde specificaties als een NTSC signaal, maar wordt als PAL verzonden zodat de TV het "begrijpt". Voor meer informatie kan je op onderstaande site terecht http://www.ee.surrey.ac.uk/Contrib/WorldTV/index.html