[Centraal] Enter The Matrix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 23 apr 2003.

  1. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Kijk ik vind persoonlijk dat er zkr wat gameplay fouten inzitten. Dat het er niet uitziet kan ik me overheen zetten, vooral nou ik erachter kwam dat ik de anti-ailasing ofzoiets (heb de pc versie) niet voluit had gezet waardoor het er nu een stuk beter uitziet op mijn ati 9000 pro kaartje.

    Tis gewoon dat ik het cool vind om te spelen door de uber lauwe bullet time en het matrix verhaal wat erachter zit.
     
  2. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net de film gezien, maar ik heb even geen tjd wil weer spelen.

    Na een keer uitspelen gaan we verder.
     
  3. Third Kagemusha

    Third Kagemusha Shadow Warrior

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent wel erg teleurgesteld in dit spel, ik vin em echt onwijs!:D
    En daarbij vin ik de graphics helemaal nie aan de lage kant.
    En dat terwijl dit spel op alle plaforme te verkrijge is, deze rede is de HOOFD rede dat de graphics wat minder zijn dan bijv. Splinter Cell of Metal Gear Solid op de Ps2, maar daar bij zit bij ETM veel meer gameplay in, die vechtengine zit sterk in mekaar moet ik zegge en heb er veel plezier in (gevecht tege Trinity :eek: _O_ )

    Maar ja alles ligt aan SMAAK.

    Wel ben ik met je eens in dat schiete in die auto en hovere (das kut), maaruh.....aane t verhaal ligt et totaal niet :9
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat is eigenlijk het verhaal van het spel? Want daar ben ik nog altijd niet uitgekomen.
     
  5. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    ik ben het helemaal met neowulf eens, spel is echt relaxed en het draait toch niet alleen om de graphs????

    ik vond zelf splintercell echt een kut spel, en waarom? natuurlijk zag het er super uit ,natuurlijk was alles mooi uitgedoktert, maar ik vond er geen zak aan, ik deed 2 stappen te snel en ik was dood, ik hou niet van wachten en zeker niet van eeuwenlang door het donker sluipen..

    max payne was dus een verademing, echt super spel. toen dead to right, al was die iets minder door auto aim, maar nu zeker de matrix ,ondanks "slechte" graphics, een lekkere snelle gameplay, leuke trucs en lekkere vette moves. ik hou d'r wel van ,maar je kan hem gewoon niet vergelijken met een stealth spel of een ander spel, de beste vergelijking is denk ik max payne, en daar kan ie goed mee uit de voeten, max payne is iets meer sfeet, matrix is meer ..matrix....:)
     
  6. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze het spel veel beter hadden kunnen maken, ik ben er na het 1e level gewoon mee opgehouden. De Gfx zijn onder de maat (heb ik daar nou een nieuwe vidkaart voor gekocht :confused: ) De gameplay zuigt omdat het bijna niet te volgen is omdat de camera de boel verklooid. Het schieten is SUPER slecht, je raakt bijna niets (paar magazijnen op een ventje, en dan 1 kogel raken) De moves zijn wel tof, maar een beetje buttonsmashen werkt ook. Ik ben ERG ontevrede met dit spel, beetje afgeraffelt.......... jammer.
     
  7. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    eindelijk iemand die het met me eens is, godzijdank zijn er nog mensen op dit forum met wat smaak en gevoel voor degelijkheid, en die niet alle troep accepteren die ze gepresenteerd krijgen.
     
  8. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Whoa there, Horsey!! Het feit dat JIJ het spel geen ene aars aan vindt, hoeft niet te zeggen dat mensen die m WEL diggen, geen smaak en gevoel hebben.

    Zo maak je geen vrienden. Respecteer andermans mening en laat ze lekker genieten van hun software, ook al zie je in dit geval niet in waarvan ze moeten genieten.

    Peace
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2003
  9. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    I 2nd that....een spel gaat niet alleen om GFX en ETM bewijst dat...ik zeg niet dat 't een topper ala Halo is, maar hij is zeker wel leuk om te spelen...
     
  10. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em al op de pc, maar is het de moeite waard om em ook op de xbox aan te schaffen?

    Heeft het een stabiele framerate en geen schokken?
    Ziet het er ongeveer net zo mooi uit als op de pc?
     
  11. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou em niet multiplatform gaan spelen (zie 't nut er eigenlijk niet van)...maar hij is wel heel stabiel (bij mij iig;))
     
  12. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    hmmm, je begrijpt me niet helemaal denk ik, of je trekt gewoon niet wat ik zeg. das waarschijnlijker.

    ik snap gewoon niet dat er mensen zijn die deze troep echt kunnen spelen. nou wil ik echt niemand beledigen, maar kom op. dit niveau, dead to rights speelde nog beter.

    als ik het dan zo stel,

    Als je weet dat er spellen zoals Halo of Metroid Prime, of goldeneye, of max payne voor mijn part gemaakt kunnen worden. Dan neem je hier toch geen genoegen meer mee?

    en dan zegt saaur:

    "wel leuk om te spelen"

    Waarom in godsnaam zou je als gamer, spellen gaan spelen die "wel leuk" zijn. als je ook kunstwerken kan spelen. spellen waar echt moeite in is gaan zitten, om elke detail en aspect van het spel goed uit te werken.

    zonde (en dit is mijn mening) om je tijd en geld te verspillen aan een game, die puur inelkaar is gedraait voor de massa, om ff flink te cashen op de matrix franchise, die nu dus ook flink om zeep is geholpen door een klote film en middelmatig spel.
     
  13. RoCkEFeLLeR

    RoCkEFeLLeR veelveelgroot

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Rock heeft em eindelijk , en gaat ook gelijk nu even spelen...
    Krijgen jullie gelijk mijn MENING

    Outtttt
     
  14. Third Kagemusha

    Third Kagemusha Shadow Warrior

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben me eige aan et afvrage of je em wel genoeg gespeeld hebt, want ik haal af en toe dinge uit, krijg ik zelf kippevel van, bijv, pak zijn gun geef em een trap van jawelste en schiet em nog ff terwijl hij in de lucht zweef, en dat allemaal dankzij de masterlijke bullet-time en de goeie camera, na dit ga je door op de andere._O_
     
  15. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoebedoelu!?

    Och, er zijn ook mensen die Morrowind leuk vonden........


    Blijkbaar wel, smaken verchillen ;)

    Klopt :)

    Omdat zelfs gamers in barre tijden zonder huidige kunstwerken toch hun vingers moeten trainen....

    Ieder zijn mening :)

    -edit- Vetgedrukte letters gingen per ongeluk, bedoel er nix mee
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2003
  16. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    jep, je hebt gelijk natuurlijk, maar ik mag me wel verbazen :)
     
  17. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    uiteraard. Na jouw verhaal gelezen te hebben, kreeg ik een Deja-vu naar Enclave..... Dat was pas echt het toppunt van digitale bagger!
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nu is de ETM v1.52 Patch uit. Je kan hem hier downloaden.
    Die posts over die 2 patches gingen blijkbaar om dezelfde patch (denk ik). Mijn excuses.

    Wat moet je doen als je al al die "kunstwerken" hebt uitgespeeld en je ze al van buiten kent? Wachten op het volgende "kunstwerk"?
     
  19. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    neeeuh, weer een beetje klassiekers spelen, je verheugen op komende klassiekers (vind ik ook altijd erg leuk, een beetje erover lezen enzo). Je vervelen.

    zkr geen 50 euro uitgeven aan kutspellen omdat je je zo hard verveelt :D


    enclave was idd ook echt fuckin ernstig.
     
  20. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    man ETM ruleerd echt...hoe verder je komt hoe beter die is....(ok, bijt ff door de GFX heen....;))
     

Deel Deze Pagina