1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Test Drive Unlimited 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 feb 2011.

  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Nog heel even geduld, je kan de patch wel downloaden, maar hij werkt nog niet, omdat hij eerst overal beschikbaar moet zijn, dat is nog niet overal in Europa zo. Daardoor hebben ze de knop nog niet op aan gezet en werkt hij nog niet. Dat doen ze omdat het een verplichte patch is, je moet hem hebben om online te kunnen spelen, en als ze hem nu aanzetten kunnen de mensen die de patch nog niet kunnen downloaden hem niet spelen. Ja, het is echt waar |:-

     
  2. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik sodemietert die patch zo weer van mijn xbox af, al 3x dat hij vast is gelopen! _O_ \o/ _O_\o/ _O_
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Lees nou even de post boven je ;)
     
  4. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Club tussenstand is nu 6 leden:
    - Froggle
    - Dusky Demon NL
    - XI Immortal XI
    - Ic3DFire
    - NeonovA
    - Denvan
     
  5. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    En wat heeft dat er dan mee te maken? Als de patch online is heb ik geen vastlopers? :cool:
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Je patch doet het niet goed omdat hij nog niet aanstaat omdat hij nog niet overal beschikbaar is en het een verplichte patch is. Gewoon erop laten staan en even wachten tot hij overal beschikbaar is en aan wordt gezet door Atari, dan zijn de problemen door de patch opgelost en werkt de patch zelf ook.
     
  7. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Clubs zijn open, je kan een club aanmaken, de patch is al online anders werkte dit nog niet. IceFire heeft exact hetzelfde probleem. Vastloper na vastloper. =(
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    nieuwe update op het forum:

    Niks over opstartproblemen, raar.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
  9. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Servers waren net offline....
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Heb nu 7 vastlopers gehad, ze blijven komen :+. Zijn meer mensen met dit probleem als ik het officiƫle forum mag geloven.
     
  11. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Even een bedankje voor NeonovA. Hij heeft de club even 2 miljoen gedoneerd! :thumbs:

    En dan nog iets.. De patch is nu online. Dat betekent dat we nog steeds last zullen hebben van de volgende problemen.

     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Eigenlijk is er dus nog niks veranderd. :+
     
  13. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga de patch ook maar is afhalen ben benieuwd ...
     
  14. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Nee?

     
  15. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn, nu kunnen we helemaal niet meer inloggen om elkaar niet meer te kunnen zien. Jesus, wat een Multiplayer game zeg
     
  16. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, zelfde probleem hier. Hopelijk is het snel opgelost, anders gaat Forza er weer in en blijft TDU voorlopig in de kast.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het was ook een grapje. Maar ik vind het wel grappig om te zien dat ze die dingen hebben improved, maar in je andere bericht staat dat er nog problemen zijn met inloggen, met multiplayer, met friendslist etc. Eigenlijk is het dus maar half gefixt. :+
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Clubs werken idd. Maar ik heb er dus 1 aangemaakt (Squadra Alfa Romeo) en wil me eigenlijk bij een aantal reeds bestaande clubs aanmelden. Maar als ik naar een ander clubhuis ga, kan ik alleen moven(verhuizen)?? En dan geeft ie gelijk aan dat de server eruit ligt :+

    Afijn, hoe meld ik me nu aan bij bestaande clubs nu ik al een club heb aangemaakt?
     
  19. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Naar je clubhuis gaan, die Leave'n en mij even een friend request sturen en een keer joinen. Dan kan ik je in de club een invite sturen voor de XBW club. ;)
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    MAARUH: Waar ben jij eigelijk?! Er zijn nog 2 plekjes over in de XBW club voor actieve racers :9 (helaas kun je op level 1 maar 8 leden hebben :mad:)
     

Deel Deze Pagina