1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Wou ik ook wel doen, maar is er is geen 442 versie ( volgens mij alleen 1tje van 100k ) en als je dan andere positie + andere formation heb gaat het denk ik niet echt lekker
     
  2. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok daar moet je idd wel naar kijken:)



    Btw: mijn team is af, iemand zometeen eens een potje tegen mij?

    GT: GLEXXZ0R

    (0= nul)
     
  3. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik blijf nog steeds hopen op een IF Drogba. Zou zonder twijfel de beste spits van het Spel worden.

    @ Glexxzor; Gezien je plaatje lijkt het me dat je fan bent van Lukaku :) Wat een talent is dat toch zeg, ik hoop echt dat hij de Opvolger van Drogba gaat worden. Hij is daar de ideale speler voor. Sterk aan de bal, Goeie kopper, en een goed schot. Zijn idool is ook Drogba en hij heeft vaak contact met hem gehad via Vincent Kompany. :p Drogba zij hem ook dat hij naar Chelsea moest komen.
    Als hij snel komt kan hij misschien nog wat jaartjes leren van Drogba en dan is hij klaar voor het grote werk. Maarja, anderlecht vraag 30mil voor hem en dat gaat Chelsea denk ik niet betalen.

    Barca vind ik totaal niet bij hem passen. Hij heeft veel kracht en dat komt het beste van pas in de Premier league. In Spanje moet je het meer van je snelheid en techniek hebben en dat mist hij vind ik. Ik zou zeggen; Kom naar Chelsea :)

    EDIT: Hoe maak je eigenlijk zo'n plaatje als ik vragen mag :)
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
  4. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0


    IF Drogba zou idd zonder twijfel de beste speler en volgens mij ook de duurste speler van het spel worden.

    Ben idd fan van Lukaku:)
    Jammer dat hij niet op FUT beschikbaar is:confused:

    Wat chelsea betreft:p
    Denk niet dat het echt verstandig zou zijn dat hij nu al naar chelsea zou gaan
    Denk dat hij daar te weinig speelkansen zal krijgen ook al is hij erg goed.

    Mss dat hij best eerst naar een "kleinere" club gaat zoals manchester city, tottenham, everton ?

    Daarna zou hij idd een super opvolger kunnen worden van Drogba.
    Het zou nog leuker zijn moest je Drogba en Lukaku samen in de spits hebben staan:)

    Lukaku is de jonge versie van Drogba in mijn ogen, allebij beresterk, super schot, goed in kopduel en lekker snel.
    Wat heb je nog meer nodig als power vooraan:)

    Momenteel is hij iets minder, maar dat kom wel weer in orde:)

    Ik hoop zelf dat hij snel bij chelsea zal spelen en vooral dat hij daar gewoon een basisplaats heeft:)
    Maar dat zal nog niet voor meteen zijn xD

    Al weet ik wel dat hij nog ver kan komen:)


    EDIT:

    Ja was iets te snel met een plaatje kiezen:)
    Ik heb het zelf met photoshop gemaakt, maar er had idd chelsea op moeten staan:D
    Mss dat ik dat nog wel aanpas:D
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
  5. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Als jij hem liever bij barca ziet mag dat hoor :p Maar ik denk dat hij daar zal gaan falen aangezien Ibra ook hetzelfde soort speler als hem is en die is al na 1 jaar verkocht ( ook al speelde hij niet echt slecht ).

    In spanje en vooral barca is het van dat tikkie takkie voetbal. Maar in engeland is het meestal van die lange halen naar voren. En dan moet je wel iemand net als Drogba voorin hebben die met 2 man in zijn rug de bal dood op zijn borst kan leggen. Maar Chelsea speelt sinds ancelotti wel mooier voetbal wat ik anders niet had verwacht van een Italiaanse coach. Als ik aan een Italiaanse coach in de PL denk, denk ik al gauw aan Mancini. Die speelt gewoon met 4 verdedigers en dan een middenveld van De jong, Yaya en Barry of Kolarov. Nou dan heb je 7 of 8 verdedigend ingestelde spelers en dat vind ik echt laf. En dan counteren met Silva en Tevez. Maar ik moet overigens wel toegeven dat ze daar goed in zijn. Vooral tegen goede/aanvallende ploegen spelen ze goed. Maar als ze tegen een ploeg als West Ham moeten die een beetje het zelfde spel speelt dan kunnen ze niet het spel maken en gaan ze kansloos ten onder
     
  6. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0

    Nuja ik zie hem liever ook in engelse competitie spelen, maar ik had gewoon een IF kaart van een barca speler genomen en ik kreeg dat teken van chelsea niet mooi ingewerkt.
    Ik heb het overigens al aangepast, Mijn lukaku speelt nu bij chelsea xD

    Elke coach zijn eigen stijl natuurlijk:)
    Laf of niet, je moet winnen dat is wat telt:)

    Ik vind bv Mourinho een fantastisch mens:)
    Met elke ploeg kan hij wel iets, en dan zijn persoonlijkheid daarbij is gewoon pure magie:)



    Btw:
    Momenteel traint Romelu's broer ook al mee met de A kern van anderlecht:)
    Wie weet binnekort 2x lukaku op het veld ^^ :D
    Ik kijk er alvast naar uit
     
  7. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Haha vet plaatje man. En op welke positie staat die broer van Lukaku dan? :)

    EDIT: En ik had nog een vraagje over dat hele IF gedoe. Telt dat ook mee in de CL of alleen in de Comp?
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
  8. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar die staat weet ik niet, hij is een middenvelder dus ik gok dat hij de rol van boussouffa zal gaan innemen:)

    En ik denk dat het enkel in de competitie telt
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mannen, probeer dit topic voor FIFA 11 Ultimate Team te houden. Wanneer je wilt slowchatten, kan je dat beter via de PM doen! ;)


    ~Ontopic!
    Weet iemand waarom Lukaku dan niet in het spel zit?
     
  10. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je dat IF Gomez een held is? Hij werd IF toen jij al lang gestopt was met FUT volgens mij haha.
     
  11. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Haha is goed ;) Maken jullie trouwens gebruik van die Trade Offer optie? Ik krijg de laatste tijd vaak een offer binnen
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vriend van me heeft hem, en heb er mee gespeeld. Heerlijke spits, die extreem sterk is en nog redelijk snel ook. Goed schot en goede kopper. _O_
     
  13. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel dat vroeg ik me dus ook echt af!!!:confused:
    Zou hem meteen kopen of sparen voor hem:)

    Busted! xD

    Als ik te weinig geld heb en wil iemand echt graag dan ga ik wel eens offeren, meestal draait dit uit op niks:D
     
  14. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oké. Ja hij is echt een beest klopt, heb hem ook gehad in mijn Bundesliga team. Beste spits waar ik mee heb gespeeld en heb er echt veel gehad in mijn teams zoals IF Fabiano, IF Jones, Torres, IF Ba, IF Gomez, IF Klose etc. etc. is Milito :emo:. Best triest dat ie zo cheap is want hij speelt echt gruwelijk. Die vent kan echt alles. 60 goals in 30 online matches.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
  15. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Pff de LB en de RM Positie is echt dramatisch als je een Bundesliga team met duitsers wilt. Kent iemand spelers van andere posities die ook op die posities uit de voeten kunnen? en kan ik muller gebruiken op RM? Ik speel 442 btw
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kies gewoon niet-Duitsers voor die posities, maar die wel een chemistry hebben met de rest.. dus bijvoorbeeld dat ze wel in hetzelfde team voetballen als de voetballers achter hem etc. ;)
     
  17. ultiem klote

    ultiem klote Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut inter , stomme italiaanse verdedigende voetbal , uitgekient , onterecht en echt jammer :mad:
     
  18. stijniemans

    stijniemans Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens! kut Inter!
     
  19. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Maar ik wil het aankomende toernooitje gaan mee doen en dan mag je alleen maar mensen van 1 land
     
  20. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat heet Effectiviteit! ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina