1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0

    idd ik las dit ook op hun forum, nog geen last van gehad gelukkig

    je team moet minimum 4 sterren hebben en al je spelers moeten van hetzelfde land zijn, dus ook de bankzitters.


    Ik net men eerste potje gewonnen:)
     
  2. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Nou hij zegt dat ik Gloryhunter ben omdat ik voor Chelsea ben en waarom ik dan niet voor Westham ofzo ben, en het was maar een voorbeeld
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2011
  3. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus jongens, alsjeblieft zeg. Dit topic gaat over FUT en niet over wie er gloryhunters zijn. Laat iedereen lekker zijn voor de club voor wie hij wilt zijn en get over it. Als ik vandaag voor Inter wil zijn en morgen voor AC Milan, dan ben ik dat toch lekker. Niemand die mij dat verbied. Dus stop met dat gloryhunter gedoe en ga weer gewoon over FUT praten,

    Alvast bedankt:+:thumbs:8)
     
  4. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Haha ik vind het best hoor. Maar als ik zeg dat ik voor Chelsea ben is er hier iemand die er weer een heel probleem van moet maken ;)

    EDIT: Welke formation lijkt het meest op 442 want ik heb een speler en dat formation tekentje is rood en ik wil het graag Donkergroen ( dus dat het er op lijkt maar niet precies de goede is ) Het is misschien een beetje een vage vraag maar ik speel nu dus met mn duitse team en kwil graag Podolski in de spits zetten dus heb ik nu de LF versie en dat voetje is donkergroen. Nu wil ik die formation tekentje ook donker groen krijgen maar kheb momenteel geen geld voor zo'n kaartje. Ik dacht dat misschien het tekentje donkergroen werd bij 41212 of bij 4312 maar ik weet het niet zeker? iemand die het weet? Het is nogal een rare vraag maar ik hoop dat jullie het begrijpen
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2011
  5. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    snap wat je bedoelt, maar weet het zelf ook niet:D
    denk gewoon iets met ook 3 middenvelders
     
  6. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Nice, ik heb IF Totti gekregen in een pak :D
     
  7. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukzak! xD
    ik kreeg robinho -.-
     
  8. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee je mag niet voor Chelsea zijn vind ik.. Je kan niet opeens wakker worden en denken van o ik ben voor Chelsea.. Ik ben toen ik een jaar of 6 voor Feyenoord geworden dat is echt dat is clubliefde. Die vergelijking met Ajax en gloryhunter slaat echt nergens op. Ik kan ook genieten van Chelsea en van het engelsevoetbal, waarom je dan meteen moet komen zeggen op forums van ik ben een Chelsea supporter snap ik niet? Je kan het toch ook voor jezelf houden, maar nee je wilt aandacht. Waarschijnlijk heet je op voetbalzone ook iets met Chelsea4life ofzo.. Leg mij is uit waarom je voor Chelsea bent geworden? Voor de geschiedenis? Nee, die hebben ze niet.. Waarschijnlijk omdat ze zo rijk zijn en waarschijnlijk nog wel een x de champ league gaan winnen. Ik noem iedereen die voor een topclub in het buitenland is een gloryhunter.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    En daarmee sluiten we deze discussie, want tegen zulke oppervlakkigheid kan niemand op.

    OVER FUT11 PRATEN DUS! :thumbs:
     
  10. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    :D
    en al iemand dat online toernooi gewonnen?
    ik ga er telkens uit in de finale, ben nu dus bezig aan dat offline toernooitje



    btw, ik koos voor Obertan ipv govou en ik moet zeggen die gast is goed:)
    Knalde ff van het middenveld de bal lekker binnen:D
     
  11. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Stel je niet zo aan ronaldo, iedereen heeft een andere opvatting van het woord supporter. Jou mening is geen feit.

    @Siemmen, my bad pagina niet refresht :$
     
  12. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen: koop een random speler voor 200 Buy now met die formatie waar jij je speler in wilt hebben en zet die speler even in je squad, dan zie je wat voor formatie hij heeft en kan je alsnog beslissen:thumbs:
     
  13. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Heeft iemand de hidden stats van heitinga misschien?
     
  14. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Haha Slim! ;) Ik zal gaan kijken
     
  15. ultiem klote

    ultiem klote Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ik :b:

    post ze straks wel ff, hij is in alles net ff beter geworden , stuk sterker ,agressiever, schieten , kopen , sneller acc. 75 >>79 sp.speed 74>>78 ofzo 94 shotpower en en longshots van 69 >>79 etc
     
  16. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    net 40k opgedaan aan pakjes en niets goed, heb met moeite mss 20k kunnen recupereren:confused:

    Ik ga dus nog een poging doen om geen pakjes meer te kopen -.-
     
  17. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Pfff.. Kzat net in de Finale van die nieuwe online Tourney met me duits teampje. Kmoest tegen een Braziliaans team met gem rating van 85 en die kerel had al zn spelers vol gepompt met die kaartjes dat stats up gaan. 5-3 verloren. :mad: Hij scoorde 3x Fabiano en 2x met IF pato. Ik had een hattrick met podolski. :)

    Dit is mijn team Trouwens: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#kbNmGA74baAIh

    Speelt lekker en is zeer goedkoop :p
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2011
  18. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    toch voor podolski gegaan?:D
     
  19. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Hahah ja, je had gelijk hij speelt heerlijk. En hij zit ook nog en de verkeerde formation en niet op zn eigen plek :p
     
  20. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    :)
    hij is idd een heerlijke speler, dus stel je maar eens voor wat hij zou doen moest hij juiste formatie en juiste positie hebben:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina