1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] XBL 12 maanden + 800 puntjes kaart werkt maar half...

Discussie in 'Games' gestart door Yi-Long, 16 mrt 2011.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    ... zojuist de code ingevoerd voor mijn 12 maanden XBL + 800 puntjes kaart (1 kaart), en die 12 maanden XBL die is redeemed, maar er staat helemaal NIKS over die 800 puntjes...!?!?!?

    Klopt dit? Komen die puntjes later nog? Of moet ik morgen de XBL hotline bellen ofzo? Iemand hier enige ervaring met zo'n kaart en of je meteen die puntjes er ook bij kreeg?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    us account of een nl account ..nl punten of amerikaanse punten (punten zijn regio gebonden)
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Die 12 maanden kaart plus 800 punten waren bij amazon.co.uk besteld.

    Gewoon een NLse/UK account. De 2x2100 punt kaartjes die ik ook besteld heb bij amazon.co.uk deden het gewoon en staan nu op mijn account, dus zou heel vreemd zijn als deze 800 puntjes dan niet compatible zouden zijn....
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    NVM... die slimmerikken hebben 2 codes erop gezet onder elkaar in hetzelfde vakje, maar aangezien ik alleen het stukje had opengekrabt met de bovenste code, heb je dus niet door dat eronder ook misschien nog wel iets staat.

    Nu dus gevonden, dus deze kan dicht :)
     
  5. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Deze actie past wel in dit topic.
     

Deel Deze Pagina