1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De alles over R: Racing Evolution thread (GT3 Killer?)

Discussie in 'Algemeen' gestart door nielsracing, 17 mei 2003.

  1. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Was wel een rallyspel ja.. weet niet of het een ps2 spel was.. is alweer 2 jaar geleden..
     
  2. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Ow, nou, de afgelopen Rai stond er dus ook 1, met een PS2.
    Dat ze niet snappen dat de Xbox veel mooier is ;)
     
  3. mischa

    mischa Guest

    Ik denk het niet want gt3 is gewoon een topgame en dit kan het hoogstwaarschijnlijk niet overtreffen.
     
  4. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom niet, Xbox heeft absoluut de grafische power ervoor, want zo mooi is GT3 nou ook weer niet. En met Sega GT zitten ze al in de goede richting, en waarschijnlijk zal R: Racing Evolution het overtreffen:D
     
  5. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    als het een gt3 killer moet worden dan moet het eerst mooier worden!!! Sega gt op de dc ziet er nog mooier uit!!!
     
  6. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind je dan dat GT3 er mooier uitziet dan Sega GT???
     
  7. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij zitten hier heel veel wannabe's gt3'ers die het nog nooit gespeeld hebben. Gt3 is echt dierlijk lelijk hoor. Ik vind het dezelfde kwaliteit als die davilex spellen! Het is alleen vet dat je alles kan tunen en veel auto's hebt.
     
  8. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb ergens gelezen dat GT4 ongeveer 2000 auto's zal gaan bevatten, als ze nou de gameplay in grote lijnen hetzelfde houden dan moet je wel van hele goede huizen komen om dat te kunnen overtreffen!!
     
  9. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    ALs GT4 2000 auto's bevat is het zeker geen GT killer ma toch een zalig spel!!!!!
     
  10. William

    William -

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 't zelfde: de PS2 shoulder buttons zijn gewoon gemaakt om te schakelen. Dit in tegenstelling tot de face buttons van de Xbox. En 't helpt ook niet dat je in de meeste 1e generatie Xbox spellen de knoppen niet vrij kunt programmeren (ik kan niet dezelfde schakelacties mappen op de A en X buttons in PGR, RSC en MotoGP, omdat deze spellen afwijkende "voorkeursinstellingen" bieden).

    Maar 't echte voordeel van de PS2 (en een reden om racespellen voor de PS2 te kopen) is dat hij werkt met goede force feedback sturen zoals de Momo Force.

    William
     
  11. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Boomer: GT3 is grafisch niet super (wel op het moment dat ie uitkwam trouwens), maar om het te vergelijken met davilex-spellen gaat wel heel erg ver.. Dat je zegt dat je denkt dat hier veel GT3-wannabe's reply'en slaat nergens op.. hoe kan jij dat nou weten? :{
     
  12. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zeg niet dat ik dat weet, ik zeg alleen dat ik het denk! Ik vind gewoon dat gt3 door veel mensen op deze aardbol teveel geprezen word. Ik zeg ook niet dat het een slecht spel is, het is wel een goed spel, maar IK vind hem niet zo fantastisch als veel mensen zeggen. Ik heb het idee dat veel mensen die hier gepost hebben niet precies weten welk spel het is, want de graphics zijn voor die tijd goed, maar om het nu nog fantastisc te vinden :{ .
     
  13. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gelijk in, maar het spel is ook niet zo geweldig door die graphics.. Graphics waren op het moment dat het spel uitkwam supermooi, vergeleken met andere spellen die nu uitgekomen zijn is dit niet meer zo, MAAR GT3 heeft nog altijd de beste besturing imo en vele anderen delen die mening.. Bovendien heeft het spel flink wat auto's en over banen hoef je ook niet te klagen.. Ik vind GT3 nog altijd het beste racespel dat ik ooit gespeeld heb (en ik weet waar ik het over heb.. heb het spel ruim 9 maanden dagelijks gespeeld voordat ik m'n ps2 verkocht) dus daarom vergelijk ik andere spellen met dit spel.. Ik zocht op de Xbox een vervanger voor GT3 en kocht PGR (volgens de pu de gt voor de xbox op dat moment), maar dit viel me vies tegen (te arcade), vervolgens las ik overal dat Sega GT de GT voor de Xbox zou worden en die heb ik ook al redelijk snel in handen weten te krijgen, maar ook dit spel miste iets enz. enz.

    Als je een top-spel hebt gehad ben je altijd op zoek naar iets dat beter is en daarom vergelijk je..
     
  14. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees dat jij nog lang kan wachten op je vervanger (of je moet weer een PS2 aanschaffen:{ ) De besturing van GT is echt super, en je moet echt een perfecte besturing neerzetten om die van GT te verbeteren, de graphics zijn op dit moment een makkie om te verbeteren, maar om een spel te maken dat gelijkwaardig is aan GT3 zal toch moeilijk zijn!!
     
  15. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Als de besturing op Sega GT gaat lijken ben ik best tevreden :)
     
  16. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar ben ik ook bang voor.. :{
    Maar om nou een ps2 aan te schaffen voor een top-spel is toch wel een beetje teveel van het goede 8)

    Na me examens ben ik van plan om DTM Racedriver te kopen, die lijkt me ook wel vet.. kijken of die een beetje te pruimen is :) en MotoGP 2 zal ook wel een vet spel zijn, dus dat gat van GT3 is wel op te vullen..
     
  17. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het zelf best wel raar dat ze die naam mogen gebruiken..

    Racing Evolution
    Racing Evoluzione

    (zoek het verschil :) )
    En ik vond Racing Evoluzione ook al super, (in tegenstelling tot meerdere mensen) en ik hoop dat deze nog veel beter wordt!
     
  18. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, RE is van top-tot-teen een arcade racer en dit spel wordt waarschijnlijk een stuk realistischer dus valt niet echt met elkaar te vergelijken denk ik ;)
     
  19. XbOx-FiGhTeR

    XbOx-FiGhTeR ........

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is van namco...

    En ik vond al die race spellen op de playstation zuigen deze zal dan ook wel zuigen arcade spelletje.....
     
  20. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Lees eerst ff beter de thread door, het heeft er alle schijn van dat dit een regelrechte simulatie wordt!
     

Deel Deze Pagina