1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Internet abonnement afsluiten voor Xbox live.

Discussie in 'Games' gestart door Patrick1102, 17 mrt 2011.

  1. Patrick1102

    Patrick1102 Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedemorgen,

    Ik heb sinds vandaag een glasvezel aansluiting in huis.

    Nu wil ik een abonnement afsluiten die gebruik maakt van glasvezel. Hoeveel upload snelheid heb ik nodig om goed online te kunnen Xbox-en?

    Ik zie abonnementen met 1Mb per sec, is dit voldoende?

    Groet Patrick
     
  2. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    voor alleen gamen is het meeste dat ze tegenwoordig aanbieden goed genoeg, maar als je demo's of andere content gaat downloaden dan is sneller natuurlijk makkelijker.
     
  3. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het over een upload van 1mbit dude.

    Om de vraag te beantwoorden: 4 mbit down 1 mbit up zou al genoeg zijn. ik zit hier op 20/2 en dat werkt sowieso perfect. ook voor het downloaden van andere dingen :)

    maar om alleen te gamen is 4mbit down en 1mbit up al ruim voldoende.
     
  4. Patrick1102

    Patrick1102 Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor je antwoord. Kga vanmiddag is even kijken voor een nieuw abonnement. *)
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zoek wel een abonnement uit waar je je eigen router kan gebruiken. Dat is dus als je over glasvezel praat: Geen KPN of KPN reseller! Dat bespaart je echt een hoop ellende.

    Het beste kan je voor Lijbrandt gaan, die bieden het meeste qua glasvezel en geven de meeste vrijheid.
     
  6. DAY

    DAY Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit even goed te kijken of ik dit goed lees. Maar volgens mij niemand zo'n vraag in 4/5 jaar gesteld! Waarom twijfel je of je met glasvezel wel Xbox Live aan kan? Glasvezel is momenteel de snelste commerciele internetaansluiting met snelheden van tot 1000 Mbit p/s up en down.
     
  7. Patrick1102

    Patrick1102 Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfelde niet maar wilde weten welke snelheden ik minimaal nodig heb om goed te kunnen Xbox-en.

    Heb nu een up van 4Mb en de meeste (niet al te dure) abonnementen hebben een up van 1Mb.

    Ik heb nu gekeken bij Lijbrandt, zei hebben een abonnement met 25down en 25 up.
    Dat abonnement neem ik.

    Groet P
     
  8. Patrick1102

    Patrick1102 Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Lijbrandt gekeken, super _O_

    Het wordt een 25/25.

    Groet P
     
  9. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    o hehe, las ik net over dat woordje heen.
    maar verder blijft het antwoord het zelfde:p
     

Deel Deze Pagina