Virtuele gedode personen verdwijnen ???

Discussie in 'Algemeen' gestart door Widowmaker, 20 apr 2003.

  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    nou, dan speel jij multiplayer halo niet :D
     
  2. General Chaos

    General Chaos I'm Back!

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Morrowind blijven ze wel liggen! 8)
     
  3. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    eehhhmmm nee hoor, gaan ze ook weg na een tijdje. 2 maanden ofzo
     
  4. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat ik eens bij Halo heb gedaan, in co-op maakte ik en mijn broertje elkaar constant af. Na een tijdje lag er een hele berg met master-chief lijken. Die hadden we ook nog op de lift in level 5 gelegd, altijd als je daarna de lift snel omhoog en omlaag liet gaan, rolde alle master-chief lijken om. Zag er wel gaar uit.
     
  5. Keeper

    Keeper Obi-Jan

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    die Master Chief lijken verdwijnen volgens mij toch ook??? (na een paar kills)
     
  6. Fliepke

    Fliepke Wiekser

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt dit oplossen door de ragdoll techniek, maar dit kost je heel veel tijd om te implementeren en kost daarnaast ook heel veel kracht van je processor. Aangezien halo toch al een hele poos in ontwikkeling is geweest, acht ik het zeer waarschijnlijk dat ze al te ver heen waren met het implementeren, om vervolgens hun hele ontwerp aan te passen, zonder dat ze een heeeeleee poos vertraging op zouden lopen en de game ook goed zou draaien.
     
  7. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou de "expers" hier wel eens over willen horen (voordat het weggezakt is in de draad) want het lijkt me wel een interesant concept, of kost dat "overzetten" naar voorwerp veel geheugen? :confused:
     
  8. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel lachen als ze allemaal blijven liggen en dat je dan door de lijken een weg moet banen/schieten. Zit je tot je middel in de lijken! 8)
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2003
  9. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    tot je middel in de enkels??? bedoel je niet lijken??
     
  10. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    staat er toch 8)
     
  11. William

    William -

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heeft Halo wel ragdoll physics. Gooi maar eens een granaat naar een lijk toe, en kijk hoe 't lijk correct plooit om hoeken en randen heen (net als in UC en Hitman2).
    Merk op dat ragdoll physics alleen duur zijn als er kracht wordt uitgeoefend op een lijk; niet wanneer 't lijk stil ligt (wat veel vaker 't geval is).

    't Probleem met 't aantal lijken lijkt me eerder renderingprobleem dan een geheugenprobleem. Karakters zijn typisch erg duur om te renderen (1000+ triangles, extra schaduw). Van Medal of Honor:Frontline is bijvoorbeeld bekend dat er ontworpen werd op maximaal 12 karakters in 't zicht van de speler.
     
  12. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik deze tread omhoog haal...

    In NOLF (No One Lives Forever) heb je een gadget die de BODY REMOVER heet, daarmee kan je lichamen laten verdwijen.

    Agent Under Fire is zo'n spel waarin de lichamen altijd verdwijnen als je ze dood maakt.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2003
  13. jelle333

    jelle333 Guess de Groente!

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    In halo gaan ze na een tijdje ook weg. In splintercell moet je het zelf doen:D
     
  14. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Metal of Honor Frontline laat lijken redelijk snel verdwijnen, bij HALO liggen ze der best een tijdje maar verdwijnen ze ook na een tijdje!
     
  15. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het vet hoe je naa co-op carnage in legendary zo'n prachtig veld hebt voldooie covanants, je kan gewoon zien hoe/waar ze zijn gedood!
     
  16. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat de lijken weggaan vind ik niet zo erg, maar dat bominslagen of bloed weggaat vind ik niet zo leuk. Het lijkt mij vet cool om hele plassen bloed te zien liggen.
     
  17. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    wolfenstein 3d had een masterlijke engine elke vijand bleef liggen (al 10 jaar oud trouwens)
     
  18. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah hier heb je bewijs
    op morrowind pc kan je je savegame file groote drastich verminderen door alle lijken te "disposen"

    Al heb je daar niet zo veel aan:{
     
  19. Zexy.Poo.Maker

    Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je er ook wel eens aan gedacht dat die vijanden ook maar iets van 100 pixels waren ;). Nu spreken we over miljoenen.
     
  20. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    heb trouwens nooit gemerkt dat ze verdwijnen...ow wacht, in Engineering wel, maar ik heb niet zo iets van 'waar was die grunt nou.r
     

Deel Deze Pagina