1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 2 okt 2010.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  2. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    [yt]1E1xbju8A8w[/yt]
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als dat gaat gebeuren dan ben ik klaar met deze hobby, of ik stap over naar de PC. Ik ga niet als een malloot naar mijn tv zwaaien of andere bewegingen maken. Gamen is voor mij lekker onderuit gezakt op de bank spelen met de controller. Al die bewegingsdingen mogen van mij op de markt als het maar nooit de traditionele controller vervangt. Ik verafschuw Kinect en het ene spel vind ik nog lachwekkender dan de ander. Ik ga als volwassen kerel toch geen Kinectimals spelen, schei uit zeg. Hartstikke leuk voor mijn neefje van 4, maar echt niet voor mij. Ik houd ook niet van Move en Wii, maar die bieden in ieder geval nog hardcore games. Bijvoorbeeld Killzone 3. Je kan met Move spelen. Wil je dat niet, dan pak je de controller. Je hebt de keus en dat is perfect. Met Kinect heb je geen keuze en meer dan een gimmick vind ik het niet. Dat Gears spel is waarschijnlijk ook maar leuk voor een dag en vanaf dag 2 begint het al te vervelen. Geef mij maar Gears of War 3.
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    niemand wil gamen zonder controller en ik al helemaal niet ;) maar headtracking of wapen herladen door "reload" te roepen lijkt me vet.
    Dat laatste wordt online weer lastig als je met mic speelt.

    hm, die lijst met kinect games besttat voor 98% uit fitnes en dans games :mad:
     
  5. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die Avatar Kinect komt, word de resolutie dan niet helemaal gebruikt ?
    Volgens mij had ik dat ergens vernomen, maar ik weet het niet zeker...
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Forza Motorsport 4 will feature head-tracking support via Kinect, according to an MSN Autos report.
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zoiets vind ik enkel een gimmick. Het word nu wel tijd voor echte games voor Kinect, want er is nu gewoon niets.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ah iemand die mijn mening deelt :+

    Er is trouwens wel 1 aangekondigde titel die mijn interesse heeft. Child of Eden heet het geloof ik? Dat lijkt me wel erg gaaf om met je handen te spelen. (wel zittend uiteraard)
     
  9. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Geen woorden maar daden aub!
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, dat ze eerst maar eens games voor de huidige Kinect gaan maken ipv nu al te praten over een opvolger. 8)
     
  11. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ging er eigenlijk vanuit dat ie deze Kinect bedoelde maar dan volgende generatie games gewoon..
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk niet dat de huidige Kinect opeens op magische wijze ogen ed. kan gaan tracken. ;)
     
  13. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee idd, MS test met deze Kinect gewoon de interesse en maakt een opstapje voor de volgende generatie. Denk dat ze deze snel zullen laten vallen en met een opvolger inclusief nieuwe Xbox komen..
     
  14. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

    Ik heb zo'n supply cable nodig voor mijn elite. Weet iemand misschien waar ik deze kan kopen?
    _0/
     
  15. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben meerdere mensen er last van dat Kinect steeds blijft failen bij het calibreren van de microfoon? Ik vind dat echt jammer want als ik nu voice berichten stuur dan hoor ik mij zelf haast niet als ik de berichten weer luister :mad:. Hebben jullie nog ook leuke tips wat betreft Kinect?

    Als ik het goed begrijp heeft Nederland nog geen spraakherkenning ondersteuning en komt avatar kinect pas ergens in de lente uit ?
     
  16. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Zijn er meer mensen die problemen hebben met Video Kinect? Iemand uit mijn friendslist kan wel met een van zijn vrienden Video Kinect doen, maar bij mij lukt het niet. Hij ziet mij wel, maar na 10 seconden valt de verbinding weg. Ik zie hem helemaal niet. Nu geeft Microsoft aan dat je poort 1863 op de router open moet zetten, maar ook dat biedt geen soelaas bij mij.

    Iemand de gouden tip voor mij?
     
  17. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er binnenkort toch maar aan geloven denk ik ondanks mijn twijfel over het eventuele ruimtegebrek.
    Heb overigens bij de Dixons volgens mij de mooiste aanbieding tot nu toe gezien. Kinect met Adventures en Kinect sports voor €150 euro.

    http://dixons.nl/artikel/7125415c1543/Xbox_360_Kinect-sensor_+_Kinect_Adventures

    Tenminste......volgens het plaatje;) Titel doet wat anders vermoeden dus ik ga zelf een keer langs om het te checken.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  19. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Doorwerken MS!

     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2011

Deel Deze Pagina