tv of pc monitor?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door matthijsvz, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matthijsvz

matthijsvz Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb een kleine beeldbuis tv (wel een redelijk nieuwe) hij is wel klein maar dat maakt voor mij niet uit. Ook heb ik een computer beeldscherm (lcd) die ongeveer even groot is. Moet ik dan mijn xbox op de tv of op het beeldscherm aansluiten?

2. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Beeldscherm. Stukken mooier. Moet je wel een VGA kabel hebben.

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Welk model TV heb je?
    Welk model monitor heb je?

4. Vandal

Vandal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vermoed dat je beter beelresultaat haalt uit een monitor, deze ondersteunen meestal stukken hogere resoluties en minder ms. vertraging.

Verder is het natuurlijk wel afhankelijk welk type je hebt of het daadwerkelijk beter beeld geeft dan je tv.

5. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik zit met hetzelde "probleem". Ik heb een (Full-HD) 24" Telefunken LCD staan. Helaas ondersteunde mijn huidige LCD monitor een resolutie 1368x768, dus ik dach mooi die ruil ik om voor de FHD TV. Maar ik ben tot de ontdekking gekomen dat met mij FHD LCD tv een veel mindere beeldkwaliteit heb dan met de "oude" monitor. Vooral bij tekst is de LCD TV veel minder scherp dan de monitor.
    Ik heb het op 2 manieren geprobeerd aan te sluiten en te verbeteren, HDMI en VGA maar met beide manieren had ik geen beter resultaat.

Het ligt niet aan de tv zelf want ik heb de Xbox erop aangesloten en heb dan een prima resultaat met gewoon een Full-HD resolutie.
    Denk dan toch dat een "computer" monitor toch altijd wel het beste is.

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina