[XOne] Test Drive Unlimited 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 feb 2011.

  1. rocoma

    rocoma slow and ugly

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ben net even in de club geweest, althans dat wou ik
    volgens mijn TDU profiel ben ik geen lid van een club ??

    iemand een verklaring
     
  2. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Dat geeft ie bij mij ook soms aan, gewoon opnieuw opstarten moet het verhelpen.
     
  3. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nog nooit zo vaak "opnieuw opgestart" als bij TDU2. Dit is echt triest!
    Hoe durven ze geld te vragen voor zoiets. Ik voel me tegenwoordig net een tester als je een spel koopt. Tegen de tijd dat je ermee uitgespeeld bent mag je blij zijn als de helft van de bugs eruit gehaald zijn.

    Veel plezier iedereen met dit spel, maar voor mij voorlopig niet meer.
     
  4. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben er ook mee gestopt, man man man wat een aanfluiting. Heb sinds de update al meer als 10 vastlopers gehad. Servers die zwaar overbelast zijn, niet een club inkunnen, niet kunnnen bewegen in een club, nog steeds geen vrienden hebben, niet altijd kunnen pokeren, uit games van poker worden geknikkert, roulette wat nog steeds niet werkt... tja het houd gewoon op. =(
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Mjah, ik probeer het af en toe wel een keertje, het zal vast wel een keer werken. Ik ben er niet zo eentje die zegt, ik verkoop het spel omdat het niet goed werk! (Sowieso verkoop ik geen games :+) Daarbij vind ik het gewoon een stoer spel :D
     
  6. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Zonder meer met het gros eens hier. Echt een aanfluiting dit spel. Ik hoor het nog wel als de problemen over zijn, maar voorlopig heb ik het wel gehad hiermee.
     
  7. rocoma

    rocoma slow and ugly

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    betekend dit dat de club opgeheven word want als de voorzitter er mee stopt heeft het weinig nut en kan ik me beter bij een andere club aansluiten
    opgeven zit niet zo in mijn aard

    dit is geen kritiek naar andere ik begrijp het wel maar ondanks alle problemen wil ik er nog niet mee stoppen en me aansluiten bij een "actieve" club
     
  8. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Tuurlijk gaat de club er dan niet gelijk mee stoppen, maar het moet wel leuk blijven en werken. Zolang die club servers telkens ruk werken, heeft het ook weinig nut een eigen club aan te maken en denken daarmee "actief" te kunnen zijn, want het werkt gewoon niet. We hoefden nog maar iets van 2000XP voor level 2, maar die servers willen momenteel gewoon niet. Laat het dus gewoon even rusten en doe even iets anders in het spel, waar je geen servers voor nodig hebt. Hmmm? Wat houden we dan over eigenlijk?
     
  9. rocoma

    rocoma slow and ugly

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    tja wat blijft er over ??
    ik heb alles al het enige wat ik nog niet hebt is die politie auto en dat valt nog niet mee
    denk je dat het goed gaat wordt je weer gepakt met als gevolg dat je status wordt gereset, kan je weer overnieuw beginnen :mad:

    pff geduld is een schone zaak
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik speel het spel nog gewoon in singleplayer, dus ik speel wel online, maar ik doen gewoon de races, auto's kopen en huizen kopen etc, wss hebben jullie dat wel gehad omdat jullie al veel meer tijd in de game hebben gestopt en geen savegame kwijt zijn geraakt, maar ik vermaak me daar nog wel mee en dat gedeelte werkt ook prima. Laten we hopen dat ze over een paar dagen of een week de servers hebben uitgebreid en we dan met zn allen van xbw kunnen gaan cruisen ;)
     
  11. xEARGASM

    xEARGASM DEADMAU5

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was een hele grote fan van Test Drive Unlimited 1 en heb zonder twijfelen Deel 2 gekocht omdat ik wist dat dit een verplichte aanschaf moest worden. We zijn ondertussen een maand verder en ik heb echt niets meer te doen. Clubs are running maar de servers hebben de hele tijd problemen. Er zitten nog teveel bugs en het wachten op een nieuwe patch gaat veel te lang duren. Nu heb ik inmiddels trailers en gameplay van de nieuwe Need For Speed Shift gezien en ik was stomverbaasd. Atari/Eden games hebben de voorbije 3 jaar echt met hun vinger in hun neus gezeten.
     
  12. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Morgen ochtend kijk ik wel of ie het doet.
    Als er nog andere van de club zijn kunnen we weer wat punten halen.
     
  13. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik misschien de Xboxworld club joinen?
    Als er ruimte is.... en als alles goed werkt hihi!
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Alles werkt niet goed. En er is ook nog geen ruimte voor zover ik weet.
     
  15. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    De servers werken gelijk! Dus mocht iemand van de club online zijn kunnen we nu punten halen.

    edit: Dusky het werkt nu. ^^
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Zijn er eindelijk alweer plaatjes vrij in de club?
     
  17. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Er zijn nu 2 plaatsen vrij. Ik kan niemand inviten dat kunnen Ic3DFire en Froggle alleen.
     
  18. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja als er iemand tied heeft ofzo :p
    Wil degene even inviten?
     
  19. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom blijf ik maar steeds op 99% staan met eiland verkennen ik kan echt niks vinden dat ik wat ben vergeten hebben er hier meer mensen dat probleem
     
  20. rocoma

    rocoma slow and ugly

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan dat probleem ja
    maar er is toch echt een klein stukje wat je nog niet gereden hebt
    de laatste loodjes wegen het zwaarst
     

Deel Deze Pagina