WMP nr. 9

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Viking, 14 mei 2003.

  1. Viking

    Viking de noorman

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo.

    Dit is meer een mededeling m.b.t. een ergenis van MS. Sinds een aantal maanden heeft MS een nieuwe MWP. Echter blijkt dat mensen met een W98 OS niet de nieuwe player kunnen gebruiken. Wel heeft MS al haar movies afgestemd tot de WMP nr. 9. Heeft iemand enig idee waarom dit zo is? MS zou toch moeten weten dat er nog steeds veel mensen een OS van W98 hebben. Zijn deze mensen nou in eens verplicht tot de aanschaf van MS XP of Millenium. Belachelijk lijkt me.

    Ik vond het nodig om even aan te kaarten daar er in veel topics wordt geroepen dat ze flimpjes niet kunnen bekijken. Bovenstaande rede verklaart waarom.
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ehm, ja. Maar niet echt een probleem voor xbw.nl, dus waarom staat ie in dit forum?

    Move -> Xbox Algemeen / Discussie
     
  3. Viking

    Viking de noorman

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, je hebt gelijk|:- .
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    uhm wat bedoel je met OS?
     
  5. Viking

    Viking de noorman

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: WMP nr. 9

    OS = Operation System
     
  6. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet het op mijn stage heb ik ook win98 en het is zeer irri want dan zit je op het forum en dan kan je die trailers niet kijken :'-(
     
  7. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm DD dat heb je echt fout. Dit heeft niks te maken met de xbox. Dus geen xbox algemeen/discussie. Gewoon Overige console's + PC / Internet. Het gaat over computer software.

    Ik heb ook hetzelfde probleem, kan bekant geen 1 trailer bekijken. Maarja of ik daar nou zo over in moet zitten. Sommige kan je direct downloaden net zoals Halo2 haha :cool: !
     
  8. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    bij mij wordt het ook eens tijd om xp erop te zetten want ik heb nog steeds 98 en ik kan die trailers van xbox.com allemaal niet bekijken.. of heb ik hier een ander probleem? kan ik dit misscien ook anders verhelpen? anders xp er maar op :)
     
  9. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want het gaat hier specifiek over de movies op Xbox.com.

    Ik kwam er vandaag ook pas achter dat ik nog versie 8 had.. maarja, Windows 98 is ook zware bagger vergeleken met Windows XP, dus knal XP er gewoon op.

    Tis op zich wel lullig dat Microsoft je daartoe dwingt, maar ik ken dan ook geen hond die een legale Windows draait behalve m'n vader.
     
  10. dave

    dave Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het probleem niet goed, want ik heb ook nog Win98 & die mediaplayer 9 werkt gewoon bij mij.
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb windows 98, en ik heb een week geleden WMP nr. 9 gedownload, en alles werkt perfect hoor. En dat met me oude pc van 5/6 jaar oud....
     
  12. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    wmp9 werkt wel met Windows 98...Second Edition!!!!

    als je de gewone (vroege) win 98 hebt zal hij niet werken...
     
  13. northernlight

    northernlight PSV!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een tijdje geleden nog 98.. en daar deed mp9 het gewoon op hoor?
     
  15. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist 98 se dat is toch de geupdate versie? Bij mij doet hij het namelijk ook niet ik heb gewoon Windows 98 (ik weet het ik ben uit de tijd). Maar computertje werkt prima :cool: !
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ik heb W98 Second Edition en hij werkt gewoon perfect hoor duzz...
    dan zul je wel First Edition hebben
     
  17. Viking

    Viking de noorman

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb W98 se. Ik kan ook wel de wmp nr. 9 gebruiken echter niet voor de filmpjes op www.xbox.com. Heeft iemand anders daar ook last van?
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    nee heb daar helemaal geen last van...dat doet het gewoon perfect

    mischien heb je een driver niet geinstalleerd ofzow? anders weet ik het ook niet
     
  19. Viking

    Viking de noorman

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dit heb ik ook gedaan net. Dit is de amerikaanse versie. Deze werkt wel ja. Maar een nederlandse versie niet. Als je die wilt update dan geeft die aan dat dit niet kan. Maaruh bedankt he voor de link :D :) .
     

Deel Deze Pagina