1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kan iemand me uitleggen of de achtergrond van Flemmeth uitgelegd wordt in dit spel? Ik heb namelijk Dragon Age: Origins ook gespeeld. Als dit in het spel nog aan licht komt hoef ik het niet te weten, maar als dat niet zo is, weet iemand dit en hoe ben je er achter gekomen? Ik vind het maar raar... stel dat je Flemmeth doodt in Origins, hoe kan ze dan ooit in dit spel voorkomen? 8) In mijn imported spel leeft ze dan wel, maar stel dat je haar dood, kan me niet voorstellen dat het spel compleet anders zal zijn dan.
     
  2. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Volgens mij las ik ergens dat als je haar dood in DA1, ze al terugkomt in de DLC van DA1. Als je geen DLC hebt gespeelt en je hebt haar gedood is het dus even raar als ze er ineens weer is idd :p
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Je kunt ook Bethany en
    Anders
    meenemen - weer iets anders. :)
     
  4. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    @ Willem
    Het begin van DA 2 is voor het stuk dat je de optie hebt om Flemeth te doden in DA:eek:, aangezien Lothering nog maar net verwoest is.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    of als je een broer hebt

    [spoiler1]
    gaat ie dood als je hem meeneemt. of hij wordt zelf een templar
    [/spoiler1]

    [spoiler1]
    moet je ff Witch Hunt DLC spelen idd. daar leer je dat Flemmeth niet dood is. ze is veel sterker dan ze zich voordeed
    [/spoiler1]

    [spoiler1]
    Sandal heeft het later ook nog over Flemmeth. Hij zegt haar naam niet maar beschrijft haar wel. Waarschijnlijk is Sandal ook de enige dwarven mage.
    En zie bovenstaande spoiler[/spoiler1]
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Speel het zelf op hard. Het is pittig, maar goed te doen. Je moet de actie regelmatig pauzeren, om orders bij te stellen.
     
  7. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik Carver meenam naar de Deep Roads
    werd hij gerekruteerd door de Grey Wardens. Anders en Varric zaten ook in mijn party.

    Ik heb het spel nu bijna uitgespeeld en ben er overwegend positief over. Het is echter wel weer precies hetzelfde als Origins: gevecht na gevecht na gevecht. Meestal heeft het niet eens een reden: het is gewoon het rekken van de speeltijd.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bij mij ging die dood en ik had zat bloed bij me. Mijn moeder, zus en broertje alledrie dood. :'-(:mad:
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2011
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Anders spoil je het even voor iedereen die het nog niet zo ver is!
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad, maar als ik mij niet vergis heeft hij dit al vaker geflikt. :+ En volgens hem was dit geen spoiler waard =0 :lol:

    Mja, hij kan toch na gaan dat dit (Eind plot is.). :F:
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Thanks iedereen voor de antwoorden over Flemmeth. Dan zal ik toch nog eens die Witch Hunt DLC moeten spelen... en wat White Hawk zegt klopt wel, maar Flemmeth keert later ook nog eens terug, wanneer er een jaar in Kirkwall voorbij gaat.
     
  12. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je deel 1 nooit hebt gespeeld kan je dan meteen met het verhaal volgen in deel 2 ?
     
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Die vraag worden voor veel deel 2 games gespeeld, en het antwoord is voor alle games hetzelfde: ja :)

    Er is voor teveel miljoenen geinvesteerd in deze games om ze afhankelijk te maken, dus dit komt anno nu gewoon nooit meer voor.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het trouwens wel stom dat er veel veranderd is. Qunari en Darkspawn die er zo anders uitzien. En eigenlijk vind ik het maar dom dat Flemmeth er in meespeelt, maar dat is meer persoonlijk. Ook had ik liever een direct vervolg op Origins (of Awakenings) gezien. Dragon Age 2 voelt voor mij aan als iets dat er niet echt bijhoort.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    onzin. je kan dragon age 2 prima spelen zonder 1 te hebben gespeeld. het is een heel ander verhaal. gaat niet verder waar 1 ophoudt ofzo
     
  16. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1

    Gewoon triest dus.
    Gelukkig hoeft het niet zo te gaan
    (voor een gedeelte in ieder geval)
    .
    Zojuist uitgespeeld en ik moet zeggen, het was weer genieten. Er zijn niet veel spellen zoals deze maar keer op keer is het weer genieten. Uitstekend werk van Bioware dus weer.
     
  17. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zei hij ook, LEZEN.
     
  18. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    ben level 12 roque... zit in Underground


    weet iemand hoe ik die @(&#^~#&*^ Ancient Rock Wraith kan verslaan... ben echt meer dan uur bezig geweest maar lukt me gewoon niet... krijg niet eens een half leven eraf...

    is er geen enkele manier om hier omheen te komen ofzo? het kan toch niet zo zijn dat ik nu alles opnieuw moet doen (&*#^*()^#@&(
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Right, spel is wel een degelijk vervolg op Dragon Age (Origins) Je komt echt veel tegen qua informatie (Dus als je deel 1 niet gespeeld hebt, snap je dus geen reet van de informatie die de characters hebben. Blijkt dat jij Dragon age Origins niet uitgespeeld hebt of niet gevolgd hebt?
    Ook kan je (Wat je mee hebt gemaakt in Origins) Mee nemen naar dit deel 2 en heeft zeker wel in pact over de gebeurtenissen. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2011
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zn 2e zin brengt verwarring. Vandaar
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina