1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Laat ff weten als je hem al ergens vindt aub :)
     
  2. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh wtf :D
    Dat ziet er wel heel tof uit. Maar dan moet je de ds (of iig die 2 camera's) ook de hele tijd gericht hebben op het kaartje?

    Was van plan om vrijdag bij de Fame te kijken, maar het is al om 9 uur 's ochtends en Ben Saunders komt signeren, dus dan ga ik maar niet. Alleen vraag ik me af waarom Ben Saunders dat in vredesnaam gaat doen, allemaal gillende meisjes zijn fans, maar die zitten dan op school. Er is dacht ik ook een demonstratie op Schiphol, dan kijk ik daar wel even.
     
  3. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik las op budgetgaming dat de streetdate is verbroken. Al kan dat natuurlijk onzin zijn..
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Mocht het waar zijn, meld het ff ;)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    @ Mirik: Wat zorg je slecht voor je jongens. :+
     
  6. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Nope, nog niets. Ik was waarschijnlijk te vroeg. Misschien wat later op de middag.

    Al verwacht ik dat morgen hij wel hier en daar te krijgen is. Ik zag btw wel al alle schappen klaar staan.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Er is nu ook al iemand die hem in Arnhem op mocht halen. Geen idee bij welke winkel though.

    Deze denk ik dus:

    http://www.gamerzparadize.nl/pre-order/nintendo-3ds-console-aqua-blue-3ds.html

    Op voorraad.

    Dus Aernhem, sla je slag! :+
     
  8. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Hmm, die winkel zit 3 straten bij mij vandaan. Als ik straks boodschappen ga doen kan ik wel ff binnenlopen. Je weet maar nooit :)
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Verdorie, ik woon ver weg in Almelo :9
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Almelo is nog dichtbij. :+

    Enne, Futurezone mag em verkopen in Rotterdam
     
  11. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Futurezone in Rotterdam mag hem verkopen volgens iemand op Budgetgaming, dan maar even langsgaan :). Lange ronde naar huis :D.

    @Modder You're creeping me out.. again. :+
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2011
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nja ik ga niet speciaal naar Rotterdam hiervoor hoor :) Heb nog wel ff geduld ;)
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    John woont vlakbij Rotterdam. :+

    Ik zou ook wel ff een kwartiertje bussen naar Haarlem, mocht hij er nu al zijn. :mad:
     
  14. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Mja, ik zit er een klein half uur vandaan met het OV. Werk zelf in Rotterdam. Alleen het vervelende is, ze hebben 2 vestigingen. Ik hoop dat ik naar de juiste ga.

    Edit: ik ben er nu ongeveer over een kwartier :). Ik ga in de stad, als ze hem niet verkopen, toch wel helemaal door :). Ik laat het jullie weten!
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2011
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    van te voren even bellen?:)
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    hehe woon al tijd niet meer in Arnhem, overigens ken ik deze winkel niet. Zie net op google maps dat het ook beetje buiten centrum ligt maar wist niet dat er op die plaats een speciaalzaak zat, misschien eens kijkje nemen.
    Je hebt wel veel games speciaal zaakjes in Arnhem, next-level, gameplaza, nedgame, GamerzParadize (wat een kutnaam) en ik weet d'r nog wel eentje. Hoe kunnen die ooit concurreren met bijv. Media Markt (waar ik vaak m'n games scoor).

    Edit: overigens heb ik helaas geen geld. Qua Nintendo systemen zit ik toch vaak op release date; gba, cube, nds en wii op releasedate gehaald.. daarom begint het ook wel flink te kriebelen.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2011
  17. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Zaakje zit er ook nog niet zo heel lang... Zijstraatje steenstraat, naast die sportschool (voorheen zwembad).

    Edit: ze hadden er net nog eentje over! Ik heb m niet gekocht... Ik wil er eerst een in mijn handen hebben en nog meer recensies afwachten wb de spellen. Dus voor de liefhebber: rennen! Ze zijn nog n half uur open :)
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2011
  18. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Futurezone dus niet. MM Rotterdam Centrum wist mij te vertellen dat ze hem misschien vandaag verkopen. Ik wacht tot iets voor 6-en om te kijken (de rest is dan dicht) ze willen namelijk niet de eerste zijn
     
  19. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag ff gespeeld met de 3ds toen een Nintendo medewerker bij ons in de winkel (Gamemania) kwam om ons er alles over uit te leggen.. Praatje was meer gericht op de intertoys medewerker dus voornamelijk beetje zitten spelen en uitproberen..

    Moet zeggen, het 3D effect zag er heel gaaf uit maar kreeg er wel hoofdpijn van na 10 min street fighter spelen.. Ti's denk ik even wennen in het begin..

    Twijfel of ik er 1 ga halen.. Denk dat ik nog even wacht op betere games though :)
     
  20. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Nee, ik heb nog geen 3DS. Gisteren wel lekker door de stad gebanjerd. Dat was wel erg lekker in het zonnetje :). Al heb ik voor niets gezocht, het was wel een lekkere wandelingetje. Enige nadeel: Ik liep ongezellig alleen.

    Vandaag gaat hij sowieso wel in de verkoop, dat heeft de MM Rotterdam Centrum mij wel kunnen vertellen. Alleen ze weten niet of dat meteen al in de ochtend is. Anders in de loop van de dag.

    Het probleem is helaas wel in Rotterdam dat je geen kleine gameshops heb. Allemaal franchises en die durven natuurlijk niet overstag te gaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina