Hallo, Ik wil waarschijnlijk voor mijn verjaardag een xbox vragen. Ik weet alleen nog niet welke. Ik wil waarschijnlijk alleen dingen downloaden voor forza motorsport 3. Ik hoef geen demo's of andere dingen behalve die van forza. Is 4Gb genoeg voor mij of zal ik voor de 250 Gb gaan?
Ik zou voor de 250gb gaan aangezien savegames en dergelijke ook ruimte innemen op de hardeschijf. 4gb is echt HEEL weinig, je zal dan bijvoorbeeld in veel gevallen niet eens een spel kunnen installeren. Ik raad je echt een 250gb aan, you'll thank me later
250gb - spellen op de hdd zetten, scheelt geluid en dat je disc langer schoon blijft. - demo's van xboxlive kun je erop zetten. veel demo's zijn minstens 500mb.
Hey Mattijs Ik zou zeggen ga voor de 250g versie, dat is het makkelijkste. Voor het prijsverschil moet je het niet laten. Zoals GrEyFoX1987 zeg you will thank me later. Ik heb zelf ook eerste destijds een Arcade gehaald, na 3 weken zat ik al te balen dat ik net die demo die me wel boeide niet kon downloaden. Denk FM4 als daar een demo van zou komen, dan zou je die niet eens kunnen proberen.
Volgens mij had matthijs al een goed antwoord gekregen. Voordat het nog 8x herhaalt wordt dat een 250GB de betere keus is, doe ik 'm maar dicht. - Closed