Wat voor cijfer geef jij Burnout 2?

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaLogical, 19 mei 2003.

  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond dat xbw met 78% voor Burnout 2 een beetje aan de lage kant zat en ik ben benieuwd wat voor cijfer de members deze game geven.
    rate de game in de volgende categorieen:
    - graphics
    - gameplay
    - sound
    - lastability
    - overall
     
  2. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    k geef het een 8,2 het is echt super fet!!!

    graphics: 8
    gameplay: 8,5
    sound 7,8
    lastability:mad:is dat de speelbaarheid op lange termijn?)7,5
    Overall:8,2
     
  3. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    graphics: een 8.5. Het ziet er niet zo realistisch uit maar dat hoeft ook niet. Wel een beetje jaggies maar dat mag de pret niet drukken.

    gameplay: een 8. Het spel is een beetje makkelijk en de besturing een beetje simpel maar het geeft wel een kick om keihard tussen de auto's door te zig-zaggen.

    sound: een 8. Er zitten niet zoveel liedjes op en de sound effects zijn niet zo gevarieerd maar het is op zich wel adequaat.

    lastability: een 7. Het spel is wel vrij kort.

    overall: een 8. Ik zou hem niet willen missen maar het is zeker geen all time klassieker. Er zijn wel grotere en meer complexe en innovatieve spellen te krijgen.
     
  4. undertaker_fm

    undertaker_fm Active Member

    Berichten:
    353
    Leuk Bevonden:
    0
    Burnout 2 zeer mooi spel.. |8.1|

    Graphics 8.5
    Gameplay 8.5
    Sound 7.7
    Lastability 7.8
    Overall 8.1
     
  5. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind Burnout 2 ook een zeer geinig vermakelijk spel

    Graphics 8.5
    Gamplay 8.2
    Sound 8.0
    Lastability:8.1
    Overall: 8.2
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah kom op jongens, geef er op zn minst wat coole argumenten bij. Wat is er brak aan het spel? Wat juist enorm goed etc
     
  7. whoehaha

    whoehaha Wazupa

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics 8.0
    Gamplay 9.0
    Sound 8.0
    Lastability:8.0
    Overall: 8.3
     
  8. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    :) Ik denk dat de cijfers zullen schommelen van 7.8 tot 8.5 dus op zich is de review wel aan de lage kant maar staat ook in waarom ;). Bugs etc zijn zeker niet leuk en tja misschien als het net nog iets beter was geweest. Voor mijn gevoel is een net geen acht goed genoeg voor burnout 2, terwijl het een fantastische game is.
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Graphics 8.5

    Ziet er goed uit, al zie je wel dat ie van de PS2 afkomt.

    Gameplay 9.5

    Enorm gevoel van snelheid, met 350 km/u spookrijdend zigzag bochten nemen is ''priceless'', coole crash-mode erbij voor de afwisseling.

    Sound 9.0

    Custom soundtrack is voor mij altijd gelijk voldoende voor een 8, verder zijn alle geluiden behalve het geluid van de motor (die vervelend wordt) prima.

    Lastability: 10

    Ik hoef geen ander racespel meer, ik had dit spel al op mijn inmiddels verkochte PS2, en speel het nu wederom dagelijks op de XBox. Ook bij vrienden die op bezoek komen (zelfs non-gamers) is dit het favoriete spelletje.

    Overall: 9.0

    Beste arcade racer sinds Outrun.

    edit : commentaar erbij wel handig ja :)
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2003
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Re: Re: Wat voor cijfer geef jij Burnout 2?

    je kan best gelijk hebben wat die bugs betreft, maar ik heb deze game nou echt heel vaak gespeeld en ik ben nog nooit door een tegenligger heengereden...hoe kan dat dan?
    ik heb deze topic trouwens niet geopend om kritiek op jullie cijfer te leveren (ik bedoel mij interesseerd het ook weinig of een game een 7.8 of een 8.5 krijgt), maar ik vind het gewoon een gruwelijke, verslavende game en ik hoor verder nix anders dan lof van mensen die hem al gespeeld hebben.
    daarom dacht ik eerder aan een cijfer richting de 9
    wat ik bij veel arcade games mis geeft burnout 2 wel (adrenelin rush)..zelfs meer dan een game als quantum redshift
    verder kon ik weinig negatieve kanten vinden en de ranking geeft zeker een toegevoegde waarde.
    die draagt erg bij aan de speelduur (jullie geven daarvoor een 7 :confused:)
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2003
  11. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog niet gespeeld maar aan alles te zien zou ik een 8 geven.
     
  12. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik wil geen mod spelen maar opmerkingen zonder argumenten hebben we niet zoveel aan..en als we zo verder gaan wordt de topic strax gesloten
     
  13. Nielz

    Nielz Hoei!

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics
    8,3
    Er is aardig wat detail aan de auto's, en de levels zijn ook mooi uitgewerkt.

    Gameplay
    8,5
    De besturing voelt heerlijk aan, en het is zeer verslavend. Het gevaarlijk rijden geeft ook een kick, en dankzij de snelheid van het spel, wordt alles nog gevaarlijker en spannender.

    Sound
    8
    Het geluid van de auto's zijn goed, en de muziek mag er ook wel wezen, maar de crash sounds zijn echt stoer :D.

    Lastability
    7,8
    Het is een leuk spel, en ook met z'n 2en of meer. Maar op korte termijn zou hij niet zolang speelbaar zijn... al is het wel een leuke game om ff lekker te racen of je tijd te verdoen.

    Overall
    8,1
    Dit is zeker geen spel die ik zou willen missen voor m'n Xbox... ik speel dit spel altijd nog vaak alleen of met m'n broer.
     
  14. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Graphics 8,5 Ziet er mooi en goed uit, vooral crashen en boosteffect
    Gameplay 9,8 Erg goed, speelt lekker, snel aan te leren
    Sound 8,0 leuke effecten, geinige muziek
    Lastability 8,5 Leuk om met vrienden weer eens te spelen of om weer eens het verkeer in de war te schoppen...
    Overall| 8,5| Coole game, erg leuk om te doen.
     
  15. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics: 8,2
    Het ziet er goed uit, het is geen Project Gotham of DTM. Maar de snelheid is erg hoog.

    Gameplay: 9
    Simpele besturing, leuke tracks en veel auto's. Ook voegen de Crash maps een boel fun toe en de multiplayer(1-2) is ook leuk.

    Sound: 7,5
    Niet geweldig, al is het turbo geluidje er cool en kan je je eigen soundtrack erop zetten.

    Lastability: 7,5
    Snel uitgespeeld, maar de multiplayer zul je nog wel doen.

    Overall: 8,4
    Een leuke, simpele arcade racer die je nog wel eens zal spelen. Je zult met dit spel veel fun hebben.
     
  16. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de echte min toch wel dat de live functies niet uitgebreid zijn (je kunt je eigen toch alleen maar vergelijken in de scores op live? ). Ik heb het spel niet gespeeld ofzo maar dat lijkt mij wel een -netje waard...
     
  17. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Kzou zo wat de cijfers geven van Xbw.nl
    Graph 8,0 -> lekker afgewerkte auto's
    sound 7,0 -> middelmatig
    Gameplay 8,0 -> speelt lekker (tussen auto's racen)
    Speelduur 7,0 -> had echt een live functie moete hebbe op scorenbord na, maarja )

    7,8is een mooi cijfer voor deze sequel alhoewle er nog al veel bugs in zitte!!!
     
  18. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    wat voor bugs?
     
  19. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ook nog geen bug tegengekomen, terwijl ik er al heel wat uurjtes op los gejaagt heb. Alleen wel jammer dat de splintscreen mode niet horizontaal door midden kan. Maar met een paar vrienden de straten onveilig maken is wel heel lijp :9
     
  20. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou je het zegt. Ik had een keer dat m'n auto aan het begin van een race naar een kant trok, alsof ik het pookje had aangeraakt tijdens het booten (wat ik niet had gedaan). Uit en aan gezet en toen was het weg. En op m'n werk had een keer een klant die hem aan het proberen was precies hetzelfde . Niet echt erg, maar toch.....
     

Deel Deze Pagina