Burnout 2: is mijn versie wel normaal??

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha real gamerr, 12 mei 2003.

  1. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zaterdag burnout 2 gekocht en ik vond het best wel een vette game.
    Alleen gebeurde er laatst iets heel vaags, ik speelde de multiplayer en op een gegeven moment begint het beeld te happeren op die baan voor een paar seconden (5 ofsow)
    En verdween de weg ineens…heel vaag allemaal. Daarna kon ik weer normaal verder racen en was er niks meer aan de hand. We besloten om de baan nog een keer opnieuw te doen en toen gebeurde het weer op precies dezelfde plek…dat bleef maar doorgaan 3 keer achter elkaar ofsow. Vandaag speelde ik de game weer en ik speelde expres een stuk of 4 keer de track waarbij hij vaag begon te doen maar toen was het ineens niet meer.. nu zit ik dus te twijfelen of ik hem terug moet brengen of niet…want enter the matrix lijkt me ook wel cool worden en als ik hem daarvoor kan ruilen…..
    Ook vond ik nog een ding vaag. In de championship mode zitten ook stukjes dat je de politie speelt en een auto moet rammen, errug cool om te doen.
    Toen unlockte ik de pursuit mode in de game waarbij je het ook met zijn tweeen kunt spelen. Maar het was heel vaag want de politie kan constant een boost gebruiken en de boef niet. Hoort dit of is het een fout in mijn versie??? als dat zo is breng ik hem zeker terug en probeer ik hem wel voor een andere versie te ruilen of voor de matrix…ik heb hem bij de free record shop gekocht en ik heb gehoord dat ze daar meestal makkelijk ruilen dus…maar reageer allemaal ff en zeg of dat normaal is van die pursuit mode en dat ie zo vaag deed bij een baan…
    :confused:
     
  2. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Zelf heb ik Burnout 2: Point of impact niet, maar ik heb wel gehoord dat er een paar eigenaardige bugs inzitten. Ligt dus niet aan jouw versie.

    Veel Suc6 verder
     
  3. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    zijn er hier ook nog mensen die burnout 2 wel hebben?? en die er wat meer over kunnen vertellen???
     
  4. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het had ingedeeld, wad het wat makkelijker lezen.

    Al dat gehinder vaak voorkomt, dan kan je het beste ruilen.

    en dat politie meer boost krijgen dan de racers hoeft denk ik niet
    te kloppen. gewoon een wat gevaarlijker rijden
     
  5. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    nee je hoeft niet gevaarlijker te rijden ofsow...als je boost leeg is krijg je meteen een nieuwe..ook als je gechrast bent heb je daarna meteen weer een volle balk....is dat nu normaal....ik denk het niet....
     
  6. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    reageer ff ik moet het wel snel weten of ik de game moet gaan ruilen of niet!
     
  7. Nielz

    Nielz Hoei!

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook dat mijn cop car oneindig boost heeft, en dat vind ik best jammer, aangezien je daarmee vet simpel de ander pakken kan... zodra m'n boost op is, kan ik weer boosten |:-

    Maar voorderest heb ik geen bugs gevonden (alleen een keer een vriend die door een muurtje reed en oneindig viel :{ Beetje vaag, maar dat gebeurde maar 1 keer en het is te overzien).
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2003
  8. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou het toch maar ruilen gewoon als test zou ik het doen!! want jij hebt toch wel serieus bugs en meer als normaal (slechter kan het niet :cool: dus kzou hem gewoon ff gaan ruilen!
     
  9. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    zoiets vaags heb ik dus ook ooit gehad alleen was het bij mij 3 keer achter elkaar....twijfelgeval of ik hem dan moet houden of niet...
     
  10. Nielz

    Nielz Hoei!

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou de mijne iig, ik zou vast wel in de toekomst een keer hebben van "hey, ik heb zin om te scheuren" :p. En ik moet em nog uitspelen :).
     
  11. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    heej nielz das denk ik geen bug... das toch alleen het feit dat je de boost bij de copcar makkelijk vol krijgt?? daar ben je snel genoeg tegen bestand als je betere auto's hebt en je met elke auto beter door krijgt hoe je boest... volgens mij is het bij dit spel namelijk met de meeste auto's wel mogelijk om oneindig te boesten. Kewl spel btw... wat mijn part best een aanrader, ondanks dak hem nog niet zo veel gespeeld heb (meer aan het Yager'en)
     
  12. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    nou zo cool vind ik burnout 2 niet meer hoor..ik ga hem ook zo snel mogelijk ruilen want hij zuigt gewoon best zwaar...ik heb hem bij de freerecordshop gekocht...weten jullie of ze daar een beetje makkelijk zijn met ruilen?
     
  13. undertaker_fm

    undertaker_fm Active Member

    Berichten:
    353
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog nooit bugs gehad in mijn Burnout 2 versie.. dusse i don't know
     
  14. Nielz

    Nielz Hoei!

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het een bug is, maar meer een soort feature... maar je kunt echt oneindig boosten. Gewoon ff 1 sec je boost vasthouden, en dan weer loslaten, en dan is je metertje gewoon weer vol. Hij blijft maar aanvullen terwijl ik helemaal niet gevaarlijk rijd.

    Vaagheid.
     
  15. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat boosten klopt .
    Voor de rest heb ik geen problemen ermee...(soms dat je door een muur heenkijkt bij een hele v\felle crash.)
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    als je tijdens boosten veel spookrijd kan je, je boost snel vullen..dat is geen bug
    zelf heb ik helemaal geen last gehad van bugs trouwens
     
  17. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog niet zoiets meegemaakt, maar wel iets raars dat ik bij die rode kruisjes op zo'n zijlaan vast zat. Ik crashte niet maar zat gewoon vast. Na een keer restarten was het normaal, maar da's gewoon een foutje.
     
  18. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    kon je niet gewoon achteruitrijden?
     
  19. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, ik had zelfs nog een boost en als ik die deed werd het nog gekker, maarja...:'-(
     
  20. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    hij is vandaag 3 keer vastgelopen...ik had daarvoor nooit problemen. Mijn Xbox stond wel al zo'n 72 uur aan, maar met Halo heb ik dit nooit...er zijn geen krasjes te zien...Moet ik support bellen (garantie was 8 dagen (ben ik dus overheen)
     

Deel Deze Pagina