Xbox op PC-Monitor

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Snakie, 8 mei 2003.

1. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey _O_

Ik heb nog geen xbox, maar ga er binnenkort (waarschijnlijk) een kopen. Maar aangezien ik een pc op mijn kamer heb? Met een monitor zou ik graag willen weten of ik mijn xbox dan aan die monitor kan aansluiten, want dan hoef ik niet nog een tv erbij te kopen? ;) En ben ik dus goedkoper uit + meer geld over voor gamez :p
    Wat is er daar allemaal voor nodig enz..

Bedankt ;)

2. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Mijn oom speelt wel met zijn ps2 op een ouwe monitor zal het em eens vragen..

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    ja, met een tv capture kaart kan het geloof ik. Je kan dan ook je game-sessies opnemen *)

4. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een site waar dat staat? Of hoe duur? ;)

5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
  6. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    40 dollar,
    Maar is zo'n monitor niet te klein? Ik heb nu een heel kleintje, maar miss is een 17"of 19" dan beter?

7. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je 15 inch heb is het wel aan de kleine kant ja. Kan je beter ff een tweedehands tv'tje opzoeken voor een leuk bedrag.

suc6 iig.

8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Als je jouw monitor klein vind dan is ie klein... vind je 'm groot, dan is ie groot...

Als je 'm te klein vind en misschien een nieuwe 17" of groter wilt halen raad ik je aan: Geen monitor kopen voor je Xbox, koop voor datzelfde geld maar een dikke tv.. Laatst bij It's een 77cm beeldbuis zien staan voor €299,- (geen geld toch?)

9. WingedMagician

WingedMagician The magic bird

Leuk Bevonden:
    0
    Een plat beeldscherm is ook mooi!
    Heb ik ook ('Real Flat')
    Dat is de Philips 5507 (zo uit m'n hoofd). Is een mooie tv!!! Zeker het overwegen waard.

10. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er geen VGA-boxen dan voor de Xbox, want de max. resolutie die de Xbox aankan is iets van 1980x1200?

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik heb op m'n kamer een 37cm tv staan...maar das veel te klein is voor de xbox

en aangezien ik er een kamer BIJKREEG...heb ik voor 75 euro een 2de hands 63cm tv gekocht...perfect!!

want die heb ik nu op m'n entertainment room staan...heb nu wel 2 tvs maja...boeiuh!

owja die breedbeeld tv in m'n signature staat beneden...:) is van m'n ouders (maar daar speel ik sinds dak mn entertainment room heb niet meer op..behalve voor dvd's)

12. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

wat is het perfecte scherm voor gamen dan? EEn 90 cm Realflat?

13. Z3R0

Z3R0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhm Snakie vraagt of het mogelijk is om een xbox op een monitor aan te sluiten. Jullie antwoorden zijn niet echt geweldig zeg. Maar het kan wel, je hebt dan een kabel nodig die het beeld omzet naar VGA. Aan de ene kant heb je gewoon de kabel die in de xbox gaat en aan de andere kant een VGA stekker die zo in je monitor kan. Zoals deze: http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=hardware&id=35

Ik hoop dat je hier iets aan hebt ;)

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    €299,-- vind ik tog aardig veel voor een tv waar je op gamed..
    voor €150,-- had ik de enige 17 inch tv van philips gekocht:p

maar het hangt af van de afstand waarop je gamed, zit je 3.5 meter of verder van je tv dan moet je groter dan 17 inch hebben, zoniet dan is 17 inch perfect.. (voor mij dan iig)

15. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Bij www.futuremax.nl verkopen ze een VGA box voor E60,kan je alle drie de systemen op aansluiten (xbox/PS2/gamecube), :D

16. King_Louie

King_Louie Ubergeek

Leuk Bevonden:
    0
    niet dat je hiermee geholpen bent |:- maar voor mensen met misschien wat weinig ruimte om een tv én een monitor neer te zetten, o.a. philips maakt tv/monitor combinaties _O_ , daarmee kun je onder het gamen ook nog ff je mail checken! 8)

17. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stoeerrr :D
    Staan ze gwn op de philips site? ik ga gelijk ffies kijken :p

18. King_Louie

King_Louie Ubergeek

Leuk Bevonden:
    0
    jep, hier staan ze :9

19. p1m

p1m Guest

Ja het is mogelijk.

/Mod
    kom op dude!!
    niet zo spammen

edit by Eastmaster

20. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    wat je ook kunt doen is zo'n controller kopen met een beeldscherm erop....99 euri uit mn hoofd

Deel Deze Pagina