1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fallout: New Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Daaamn, wat zijn die giant radscorpions gevaarlijk in deze game zeg. Vooral omdat je ze al vroeg tegen komt, zelfs als ik ze probeer te vermoorden met vuur gaat het echt fucking moeilijk. :+

    Wel weer zwaar vermakelijk ondanks dat ik Fallout 3 helemaal kapot heb gespeeld inclusief DLC en ik wel dacht dat ik genoeg had van Fallout.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2011
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Volgens mij is de moeilijkheidsgraad van sommige monsters in FNV een stuk hoger dan in het origineel. Wacht maar tot je deathclaws tegenkomt :)

    En als je eenmaal in de game zit is het echt toch weer een masterpiece!
     
  3. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben alweer 30 uur bezig en het spel bevalt me prima. Het is wel heel veel hetzelfde als Fallout 3, maar dat is absoluut niet erg.

    Die Deathclaws kwam ik in het begin ook tegen. Ik had zoiets van: die kon ik in Fallout 3 ook verslaan, dus nu ook wel. Viel een beetje heel erg tegen. Ik moet nog maar eens terug als ik op een hogere level zit.

    Over het algemeen is het spel prima te doen, niet echt moeilijk ofzo. Wellicht komt dat nog. Ik ben nu vooral missies aan het doen rond New Vegas.
     
  4. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik krijg morgen de game binnen. Iemand nog tips i.v.m. character creation? Skills die ik per sé moet hebben, enz...
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    wild wastelander perk geloof ik. kan je bepaald wapen halen die je wel heel goed kan gebruiken later
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, of niet. :+ Die perk zorgt er voor dat je een een meer 'wacky experience' krijgt van het spel. Dus dan is er veel fucked up. ;) Ik zou voor je eerste playthrough even zonder die perk spelen.

    Wat betreft skills. Ligt er natuurlijk wel aan hoe jij wilt spelen. Maar voor een eerste keer spelen zou ik me richten op Guns, Medicine, Speech, Repair, Science, Barter. Met Medicine leveren je Stimpaks (health potion) meer op. En via Speech kan je veel mensen overhalen jou te helpen, of je in ieder geval niet aan te vallen enzo. Erg handig!
     
  7. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Als ik gewoon een zelfde insteek aanhoudt als in Fallout 3 kom ik er wel doorheen dus.;)

    Of is er echt iets fundamenteel anders?
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    nou en! is juist leuk. kom je encounters tegen enz
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Je komt op een gegeven moment een half koelkast, half mens tegen. :lol:
     
  10. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Met de Wild Wastelander --> Alien Blaster!
    Spijtig dat je niet meer ammo kan vinden/maken....
     
  11. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Hoe zit het precies met spullen opslaan in crates e.d. Want mijn inventory begint al aardig vol te raken, maar helaas heb ik nog geen eigen huis... In fallout 3 heb ik ergens gewoon een hutje opgeëist, en gebruikt om al mijn troep in op te slaan. Kan ik dit in NV ook doen, of verdwijnen mijn spullen dan op ten duur?
     
  12. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    In New Vegas kan dit ook. Ik heb een kamer op die plek waar die dinosaurus staat. Daar kon je een kamer kopen en je spullen in je kluis opslaan. Ze zullen niet verdwijnen:)
     
  13. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Novac heet dat dorpje en daar stash ik al mijn shit ook.
     
  14. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Yeah, ik heb net Primm bevrijd, en ik heb al 1000 bottle caps.:cool:

    Ik moet zeggen dat die hardcore mode weinig toevoegt aan de game ervaring. Ik probeer alle waarden onder de 100 te houden, maar het is tot nu toe nog niet echt uitdagend geweest ofzo, eerder irritant. Vooral ook het feit dat je bijvoorbeeld niet meer healt door te slapen valt een beetje tegen.:9
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    tis niet verplicht...
     
  16. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Nee klopt, maar voor die 'special reward' die je uiteindelijk krijgt doe ik het graag.:+
     
  17. Vigor

    Vigor Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is lang wachten op DLC :+
     
  18. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja vind ik ook. De eerste dlc is al in de aanbieding geweest ondertussen. :9 Wel tof de eerste dlc.
     
  19. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit geweten/aan gedacht... Ga nu ff alles uit Lucky 38 halen en overplaatsen naar Novac. Veel makkelijker, hoef je tenminste niet door teveel laadschermen _O_
     
  20. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Trouwens, wat moet ik eigenlijk doen met al mijn bottlecaps? Want ik heb er inmiddels al 10 000.8)

    Also, hoe zijn jullie The Strip binnen gekomen? Ik heb die robot gehackt.:9
     

Deel Deze Pagina