1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Zijn er ook camos voor de guns in de multiplayer?
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Bij de LE zit er een urban camo voor de Scar, ik denk dat er dan ook wel andere camo's zijn voor andere wapens.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    7 uurtjes? damn...dan ben je er echt doorheen gevlogen, want mijn broer en vrienden hebben er zeker 10+ uur over gedaan.
     
  4. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ja, ik sneakte alles voorbij waar dat mogelijk was :9
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, het was niet leuk om met een goedkope mep dood te gaan in de 1e demo. Ze zouden wel moeten maken dat je zonder armor met een klap tegen je achterkant dood bent.

    En ik kan het weer niet vaak genoeg herhalen:

    Zet je locale op UK en de matchmaking is perfect. :)
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Een klap tegen je rug resulteert toch in een assassination?
     
  7. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik dit in crysis of in het dashboard?:9
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Als je gecloaked bent en niet gespot wel inderdaad.

    En locale is in je dashboard bij system settings
     
  9. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ervaar toch wel EXTREEM veel bugs en glitches in deze game, zelfs meer dan in bijv Homefront.
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Als je uit cloak schiet vervalt cloak en gaat energy op ZERO ... of bedoelde je dat niet? LOL just kidding;)

    (je bedoelt de SP neem ik aan)
     
  11. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee ik bedoelde MP eigenlijk,(SP heeft alleen spacende AI af en toe zover ik gemerkt heb) veel dingen zijn gelukkig meer grafisch, of makkelijk voor mij door heen te kijken, maar in algemeen heb ik er hier meer last van dan in homefront.

    Edit: letterlijk alle problemen die ik heb met homefront heb ik net wat erger en meer last van in crysis
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2011
  12. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb helemaal nergens last van gehad....ik denk dat je per ongeluk in de war bent met homefront die je nog in je xbox had zitten. Wat een top game is crysis 2. Impact van het geluid en beeld is gruwelijk gaaf :thumbs:
     
  13. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Heb toch ook wel bugs hoor. De vijanden die ergens tegen aan blijven lopen of op rare plekken stil staan. Ook het geluid bleef een keer hangen en moest ik restart checkpoint doen om het weer goed te krijgen. Na een helicopter battle bleef de helicopter freez in de lucht hangen.

    Ondanks deze foutjes een erg goede game!
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    SleepTrgt heeft het over bugs in MP

    Ik ervaar ook geen bugs of glitches, wel blijf ik soms een beetje haken achter een struikje of zo ... soms misschien een tikkie lag maar over het algemeen vind ik de MP uitermate soepel.

    Misschien dat glitches en bugs worden vcerward met gameplay? Als iemand die max armor overdrive of zo aan heeft (door een kill streak) dan kan je op hem blijven schieten maar gaat echt niet snel neer. Net zoals melee op armor, dat je denkt het werkt niet en hij draait zich om en melee'd jou wel (omdat je vanuit cloak-zonder-armor bezig was)

    Headshots zijn ook de way-to-go. Multiplyer 2.2 tov bodyshots. En dan heb je alsnog 2 kogels nodig (uit een assault) zie bv http://denkirson.xanga.com/742784256/crysis-2/
     
  15. flyingdutch

    flyingdutch Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ondervind wel veel lag tijdens de MP. Ik speel het via de xbox. Heb aldoor 2 tot 3 streepjes. Had al gelezen dat ik locale op UK moet zetten. Ff proberen dan maar:emo:
     
  16. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Naja, mischien zijn het geen bugs of glitches, maar het geeft me wel een heel erg glitchy gevoel, bijv al als je dood gaat weet de camera soms niet goed wat ie moet doen (blijft haken etc) In de kill cams zie je ook te vaak gekke onzin wat niet zou kunnen, tuurlijk moet je dan maar niet op killcam letten, maar lelijk vind ik het wel.

    En ik heb toch ook vrij veel last van het ik schiet vol in iemands rug (die geen armor aan heeft) hij draait zich om en schiet me in 1 schot dood in mn knie (volgens killcam) terwijl ik wel gewoon armor aan heb.. En proximity Alarm werkt bijna nooit!

    Verder is het geluid in multiplayer menu zwaar glitched zoals iemand ook al zei, en is bij mij en een vriend van me de game enkele keren vast gelopen terwijl een game aan het laden was!

    Grotendeels kijk ik wel langs al die punten dus dat scheelt wel, en ik geniet ook zeer van de game.

    Ik vind het alleen echt oneerlijk dat Homefront afgekraakt wordt, terwijl crysis voor mijn gevoel zelfde soort hinderlijke dingen heeft, "maar wel helemaal geweldig is".
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2011
  17. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb spel nu een week en bijna uitgespeeld. Erg goede SP, en ook de MP beloofd goed te zijn.

    Maar inderdaad, er zitten erg veel bugs in de SP. AI loopt vaak rondjes of zit vast achter objecten. Ik heb twee keer gehad dat de game vastliep, herladen hielp ook niet. Vervolgens moest ik het level overnieuw spelen. En de vervelendste bug is nog wel dat je zo nu en dan geen wapens/kogels uit die kratjes kunt oppakken.

    Ik heb ook regelmatig dat ik mijn JAW aangeeft dat er nog 1 raket in zit, maar als ik schiet is hij ineens leeg. Enorm irritant!
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Dat laatste komt denk ik omdat Homefront een paar echte directe concurrenten heeft in CoD , BFBC en in mindere mate Medal of Honor. Crysis zweeft qua setting een beetje tussen Halo en Modern Warfare shooters en is iets minder makkelijk rechtstreeks te vergelijken qua sfeer.

    En daar komt bij dat Crysis qua graphics en lengte van de SP een straatlengte voorsprong heeft op Homefront dus men ziet die schoonheidsfoutjes wat makkelijker door de vingers.

    Homefront had er mee weg kunnen komen als de MP matchmaking vlekkeloos geweest zou zijn maar doordat dat duidelijk niet het geval is zien mensen de rest ook niet door de vingers
     
  19. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Oh ja die SP bug was ik vergeten. Niet bovenstaande, maar wel met de JAW. Na een gevecht lagen er 2 op de grond. Heb beide opgepakt, maar bij beide had ik nog steeds mijn oude wapen en waren de JAW's wel van de grond verdwenen.
     
  20. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    SP uitgespeeld op de op een na moeilijkste mogelijkheid in 8 uur en een kwartier (nergens langs gesneaked). Prima speeltijd, continu veel actie.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina