[Centraal] Enter The Matrix - Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 16 mei 2003.

  1. GalO

    GalO Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    me 2 _O_
     
  2. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Het kan aan mij liggen, maar ik hoor veel mensen over "Die helicopter". Ik ben dat ding dus nog niet tegen gekomen!! In welk veld is dat en met welk personage? Ik heb het spel nml. uitgespeeld met Niobe.....
     
  3. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    het is met ghost, je komt er 2 tegen....(levels weet ik niet, zit nu op m'n werk :))
     
  4. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    ok, thnx! :)
     
  5. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoor, maar die flashlight kan ik echt niet vinden :mad: en er is ook geen pijltje :'-(
     
  6. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    met ghost kom je die heli's tegen in het level the airport. de eerste (swat helicopter) is echt supermakkelijk. de 2e (agent helicopter) is moeilijk. de truuk is:

    doe die focus strafe ding als de helikopter voor het raam vliegt. en dan schieten. stop niet met focus-strafe totdat de helikopter weggaat.
    je kan checken aan welke kant de helikopter komt door bij elke zijde van de toren te gaan staan en dan horen of je een helikopter hoort. zoja, dan komt ie bij de desbetreffende zijde omhoog.



    en nu heb ik een vraag:

    ik zit nog steeds vast bij die 3 anchors at the base of the gear in het level the sewers. ik snap der echt geen ene reet van. waar moet ik eigenlijk heen?? iemand leg ff uit.

    zonet waren die namen van ice en corrupt niet meer in beeld. maar daarna ging ik zelf dood. moet ik ze een bepaalde tijd verdedigen?? want die pijl wijst naar een gesloten pijpleiding
     
  7. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    aan de onderkant van die draaiende pijp zitten drie kleine witte puntjes schiet die kapot en klaar is kees
     
  8. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ooooow ok THANKS!!!
     
  9. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    @SirMarco: zou je ook uit kunnen leggen waar die flashlight precies zit, want ik heb nu geloof ik iedere cm water door gelopen, maar nog nix :mad:
     
  10. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, vaag....ik ben wat wapens afgegaan/opgeschoten en opeens kon ik de flashlight wel oppakken (wist niet zeker dat wat ik dacht dat de flashlight was ook echt de flashlight was, maar dat was ie ;))
     
  11. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    die flashlight word gewoon op je wapen gezet...dacht ik
     
  12. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    maar niet ieder wapen blijkbaar :confused:

    Of je moet munitie nodig hebben van dat wapen wat daar ligt (MP5 ofzo:confused:)
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2003
  13. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah zoiets, de flaslght in ETM is echt vaag. De ene keer doet ie ut wel, en de andere keer niet.... :confused:
     
  14. Mongroid 666

    Mongroid 666 Tortured Soul

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    THNX -> [Jell!e] Ik heb m al gevonden. Als ik een heftig wapen vasthad, lag er op de plek van de zaklamp een ander wapen, maar als ik een lichter wapen pakte, veranderde die in een zaklamp, dus zodoende.
     
  15. Mongroid 666

    Mongroid 666 Tortured Soul

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    het ligt er gewoon aan welk wapen je equipped hebt. (sorry voor de dubbele post). Ik hoop dat we zo ook anderen hebben kunnen helpen.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2003
  16. Vieken

    Vieken BE

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in die hangar met dat vliegtuig. Er lopen zo twee mannetjes vanboven op dat vliegtuig en je moet die lift naar beneden nemen. Het probleem is dat ik niet op tijd die twee kan doodknallen. Ik ben altijd eerder dood.
     
  17. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat met Niobe??? (ik gok van wel want met ghost ben ik al weg van het vliegveld en ik kan me deze situatie niet herinneren....maar als 't met ghost is zal ik wel even goed gaan nadenken ;))
     
  18. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is heb je een sniperrifle gekregen, kijk eens in je wapenlist of hij er tussen staat, om te snipen moet je de wapen vasthouden en dan in first person gaan (a en b voor in en uitzoemen).



    Ikzelf heb het spel nu uitgespeeld en zit nu bij de guntraining. Om 2 dingen maar uit elkaar te halen. als iemand zegt ik heb sword training dan bedoelt hij dat hij het spel heeft uitgespeeld en het zwaard heeft gekregen. Als iemand zegt dat hij gun triaining heeft betekent dat hij ook echt een training heeft voor guns terwijl bij het zwaard het in de gewone missies zit.

    Er is geen enkele manier dat je de guntraining kan hacken, je moet hiervoor cheaten, je krijgt namelijk de cheat als je de credits afkijkt.

    Ik zit nu dus bij die guntraining maar dat is echt verdomd moeilijk, weet ik niet helemaal precies de bedoeling.
     
  19. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook vast bij the abbys en ik heb dat dus geprobeerd maar zodra ik de agent heb gesniped is ballard alweer dood. Hoeveel van die agenten zitten er op het dak dan. IK schiet trouwens op het dak tegenover mij.
     
  20. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Er zitten er best veel op jah. En je moet inderdaad schieten op het dak tegenover je.
     

Deel Deze Pagina