1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Volgens mij begin ik af te kicken. Heb de laatste paar weken helemaal niet zo'n drang meer om online te gaan en dingen te doen. Het wordt ook steeds erger. Nog tot 8 mei speeltijd.
     
  2. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek:

    Beter toch xD? hahah
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, echt een vreemd gevoel is dat na 7 december 2008 toen ik begon. Komt deels omdat de guild een beetje dood is en ze me ook niet nodig lijken te hebben. Andere reden is dat twee goede WoW vrienden van mij ook bijna niet meer spelen en het te druk met hun gezinnetje hebben en werk en dergelijke. Ik hou mijn account tot 8 mei natuurlijk, misschien dat ik het nog een keertje verleng. Heb niet echt een doel meer en levelen is mij ook al te saai geworden, naast het feit dat het nu veel makkelijker is dan toen ik begon.
     
  4. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Honor points gained wordt gedubbeld! Kan nu dus lekker mijn shadowpriest gaan gearen! Resto Shaman is al full gegeared met 3800 ress. ofzo!
     
  5. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    account verkopen.

    heb het nu 2x gedaan en beide keren bijna alle kosten eruit gehaald.
    wow was voor mij dus een goedkope game!
     
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik denk niet dat hij snel zijn kosten eruit kan halen. 15 keer een race/name change gedaan toch? :+
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Vooral bij alts, bij mijn main maar een keer. Ik denk dat ik de kosten er opzich ook wel uit kan halen. Gewoon een kwestie van een goede website en een knettergekke gast. :9
     
  8. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich niks verkeerds aan toch? Heb je het gevoel dat je Prive leven onder WoW leid?
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    In het begin wel, maar had tijdens mijn speeldagen toch niet zoveel verplichtingen.
     
  10. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik zit met een irritant probleem als Protection Paladin.
    In normal dungeons heb ik dit zelden, maar op HC zuig ik echt als het gaat om AoE tanken.

    Als ik een groep agro, en gelijk de rest ook op me neem, ben ik ondertussen de helft alweer kwijt aan andere spelers gezien die gelijk vol beginnen met hun DPS class. En het gebeurd soms dat er 1 speler dood gaat, puur vanwege de (over?) agro. En als tank zijnde kan ik daar dus echt niet tegen omdat ik het zo smooth en goed mogelijk wil laten verlopen. Op dat gebied heb ik dus echt genoeg, al dan niet heeeeeel veel, te leren.

    Maar goed, wat doe ik dus fout?
    Ik start altijd met Avengers shield => HotR => Inquistion => HW => Concentration => HotR.

    Opzekers dat mijn rotation niet goed is, op internet is wel het 1 en ander te vinden, maar ik lees echt ergens over heen :F: (Volgens mij moet het niet zó moeilijk zijn om volledige aggro te kunnen behouden).

    Tips of opbouwende kritiek is meer dan welkom :)

    Armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/xavius/monean/simple
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2011
  11. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Mobs marken als je aggro problemen hebt. Terug taunten is een must (snap nooit echt waarom tanks met taunt pullen...). Als je markt en dat ze dan doodgaan aan een nonmark mob kan je het al snel hun eigen schuld noemen (als ze aggro hebben van die mob ofc).

    Als pally heb je ook wat goeie CDs die je op personen kan gebruiken naast jezelf; doe dat als zo nodig.

    Edit: AoE threat creeëren door ook door de mobs te tabben (target switchen) zodat je white hits /single hit abilities verschillende mobs raken en je ze niet allemaal op één mob gebruikt.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2011
  12. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Marken doe ik ook vaak genoeg (met name grotere groepen mobs). Taunten doe ik zelf idd alleen als ik zie dat iemand aggro heeft, ik start er nooit een gevecht mee iig.

    Weet ik, gebruik die ook zo nodig.

    Target switchen doe ik zeer vaak, zo probeer ik de aggro loss ook te minimaliseren, alleen helaas met nog niet het beoogde resultaat 8)
    Denk ook wel dat het een gebrek aan "ervaring" is aan mijn kant. Als tank zijnde heb je gewoon veel meer chaos om je heen, als dps/healer behou je meer het overzicht op het gevecht. Alleen de aggro loss, daar stoor ik me gewoon groen en geel aan |:- Ik ga dit weekend ook even opzoek naar een degelijke AoE build, wellicht dat ik daar dan meer succes mee heb.
     
  13. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Yellow die stopt, omg.

    Ik vind WoW nu even leuk als de tijden tijdens TBC. :) Alleen moeten ze er nog een paar leuke grind factions bijgooien.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2011
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Vrij simpel eigenlijk, stop met het gebruiken van inquisition.
    AS -> Judgement (Mana gain + kans op crit op SotR) -> HotR -> Consecration -> HotR -> Holy Wrath -> HotR -> SoTR.

    Als je een AS-proc krijgt, duw er ertussen ipv Holy Wrath. HW komt dan de volgende rotation wel. Gebruik AS altijd als je kunt interrupten natuurlijk.

    Ik kan wel een keer een stukje van een HC frapsen als je wil, wordt het misschien wat sneller duidelijker? :)

    Edit: Je verliest gewoon een hoop tijd met het gebruiken van inquisition. Eventueel kun je op een boss het wel heel even gebruiken.
    AS -> Judgement -> CS -> Inq -> Divine Plea (3 HP) -> SotR -> CS -> Judgement -> CS -> HW -> CS -> SotR.
    Dit is dus alleen voor een bossfight, al adviseer ik je om het gewoon niet te gebruiken :), je hebt het niet nodig en het is een stuk makkelijker.


    Qua gear; reforgen is bijna goed. Hit rating heb je niet nodig als tank, net als expertise.
    Dodge/Parry zit op dezelfde diminishing return, wat er dus op neer komt dat het eigenlijk dezelfde stats zijn (100% avoidance op de attack dus). Ze hebben ook last van dezelfde DR (Diminishing Return). Het best kun je dus richting mastery reforgen.
    Leuke is ook dat mastery prachtig scaled met de moeilijkheidsgraad van de dungeons die je doet. 30% van 100 of 30% van 10.000. Hoe harder de boss mept, hoe meer je blocked ^^


    Tab-targeten doe ik zelf totaal niet, is ook niet echt heel erg nodig als je de goede rotation aan kan houden en wat meer gear hebt. Mark de eerste mob die je dood wil hebben, met consecration en HotR heb je daarna echt geen probleem meer.

    Voor een goede aoe build: http://eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/mudpie/simple

    improved consecration natuurlijk. Pursuit of Justice is nutteloos, aangezien je weinig gestunned/immobilized bent. imp WoG switchen naar Seals of the pure, voor extra single target threat. Self-healen doe je maar gewoon niet, dat mag een healer doen :p



    Over het taunten: Taunt brengt je threatlevel gelijk aan degene die de meeste threat op een mob heeft. Als een dps dus 100 threat heeft, wordt jij gelijk gesteld aan die 100 threat. Je hebt dan 6 seconden om 10% meer threat te doen als de dps zodat je op 110 threat uit komt en de dps op 100 zit. Taunten en daarna niks doen helpt dus niet. Tauntpullen is het domste wat je kan doen.

    Zo kun je dus met meerdere tanks enorm snel threat opbouwen; als je een taunt rotation doet en elke tank gebruikt in de kort periode dat hij aggro heeft de maximale threat abilities. Maargoed, das wat voor anderen om mee te kutten, het hoeft niet voor normale dingen :+
     
  15. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Taunt wars. Deed ik op m'n DK tank met de andere tanks toen we teveel tanks hadden in een PuG voor VoA25.

    Geen idee of tab targeting nodig is voor Paladins. Iig doe ik wel op m'n DK om de main target dmg van HS en dat van DS en RS een beetje te spreaden. Maarjah als DK is AoE aggro niet echt moeilijk imo. Het fijnste aan DK tanking vind ik de self healing, hoeveelheid CDs en Death Grip.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2011
  16. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je toevallig in TBC Sunwell met double paladin getanked? Dat was echt sick toen AW nog zo OP was. Echt binnen 20 seconden hoefden we in principe voor een paar minuten niks meer te doen vanwege de massive threat die we opbouwden 8)
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Als ik nu Cata zou kopen, en mijn huidige frozen account upgrade, zit er dan ook weer een maand gratis bij? :)
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik kreeg dat niet.
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nee, alleen originele WoW geeft een maand play-time. Uitbreidingen niet.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hmm, okay.

    Heeft iemand een Scroll of Res voor mij? :cool:
     

Deel Deze Pagina