1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 9]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is er een optie om uit te schakelen dat iTunes op mbp geen apps wilt updaten?
    De apps update ik op mn iPhone, die hoef ik niet ook nog eens via iTunes up-to-date te hebben en anders sync ik die wel handmatig.
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als je Itunes aan hebt en tig andere programma's. Kan je dan ook met 1 knop alle andere programma's hiden? Ik wil dus alleen Itunes overhouden. Zonder dat je alles op minimaliseren of hide moet drukken.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Option + CMD + H
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Opende net iTunes en dan start ook automatisch dat Last FM scrobbling. Nu stond er dus in dat openingsschermpje dat ik iTunes niet moest afsluiten.

    Had er niet op gelet en stopte met iTunes dmv Cmq + Q, en daarna bleef hij vast hangen.
    Die strandbal kreeg ik niet in beeld, want hij was gewoon helemaal frozen. Kon de muiscursor niet meer bewegen en Force Quit lukte ook niet.
    Toen maar gewoon uit gezet via de on/off knop, maar toch wel raar.


    Ff een vraagje over Last fm/iTunes: in de preferences van Lastfm staat bij 'Radio' 'Remeber last station and tune in on start-up'. Wat wordt hiermee bedoeld, een radio die je via Lastfm hebt geopent ofzo, of een radiostation in iTunes?

    En is het ook mogelijk om een radiostation zegmaar als favoriet of iets dergelijks te plaatsen zodat ik niet de hele lijst met radiostations moet afgaan om hem te zoeken?
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Rivanov, welke 'automatisch toevoegen aan iTunes' moet ik hebben en hoezo staan er 2 eigenlijk?

    [​IMG]
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Automatisch Toevoegen aan iTunes moet je hebben.
    Geen idee waarom er twee instaan. Heb ik ook.
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Sinds eergister een SSD in mijn MacBook Pro gestopt (V+100 96GB Kingston voor de liefhebber). Natuurlijk is het geen geheim dat het sneller is en alles, maar damn.. mocht je het geld dr aan uit willen geven, doe het zo snel mogelijk want het is echt super! _O_
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wil het ook al heel lang doen, maar ik wil minimaal 256GB en die zijn nog steeds erg prijzig. 96GB is echt veel te weinig voor mij.
     
  9. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor hoeveel? Ik heb de 128GB gekocht voor 149 bij informatique.

    Deze om precies te zijn;

    https://www.informatique.nl/138993/kingston-ssdnow-v -128gb-kit.html

    Was een prijsfoutje maar hij is wel verzonden. Hij is nu weer 269,-
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is nou de beste SSD voor in een MBP. Heb er totaal geen verstand van namelijk, maar hoor en lees overal dat het vele malen sneller is...
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb 148 euro betaald. Dus een goede deal ;-) denk ik voor je. Persoonlijk vind ik snelheid belangrijker dan veel opslag. In ieder geval voor "on the go". Thuis heb ik meerdere USB/FW800 schijven die voor de nodige opslag zorgen en tevens het systeem snel houden i.c.m. de SSD die er nu in zit (voornamelijk FW800 dan).

    Er is geen beste SSD in mijn ogen. Op dit moment zijn de Vertexen een van de snelste SSD's die er zijn. Ook Intel brengt (binnenkort) zeer snelle SSD's uit. Met sommige SATA-3 schijven is echter een probleem, al passen die sowieso niet in mijn Mac (iig met snelheid dan).

    De keus voor de V+100 kwam door het feit dat er een goed opzich zelf werkende Garbage Collector in de schijf zit ingebakken. Dat houdt de schijf lekker snel, maar zorgt ook voor veel schrijfacties (= kortere levensduur SSD). Dat is op een Apple systeem wel handig (werking TRIM hack is nog maar te bezien). Daarnaast is de prijs die ik er voor betaald heb nog redelijk, 150 euro voor 96GB gaat nog net. Had zelf ook liever meer gehad, maar de prijs is niet gelijk het einde van de wereld.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    -nvm-
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2011
  13. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Iemand MacBook pro i5 voorjaar 2010 kopen ?:+
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Waarom doe je 'm weg iOs guru?
     
  15. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee 3e hands :+
     
  16. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Waarom ik hem weg doe? Wil denk ik weer een dikke PC kopen;)
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Maak eerst je casemod eens af. :lol:
     
  18. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de SSD geprobeert. Hij is snel en leuk maar ik vind hem het geld niet waard. Dat programma's sneller opstarten, ja wauw? Voor thuisgebruik zou ik hem niet aanraden. Werk je veel met photoshop etc dan zou ik hem wel kopen.

    Ga hem morgen weer terugsturen. Voor 150 koop ik een 640GB 7200RPM hardeschijf en hou ik 90 euro over.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    In een Ikea kast?
     
  20. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom meldt Adium altijd af als ik inlog op hotmail.com (terwijl ik daar niet op die on-line messenger wordt aangemeld)
    Microsoft messenger crasht steeds

    nog andere msn programma's? :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina