Prijs van de Playstation 2 naar €199

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door mregeling, 20 mei 2003.

1. mregeling

mregeling Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na de Xbox en de GameCube is het nu eindelijk ook de beurt aan de populairste gameconsole, de Playstation 2 van Sony, om een prijsdaling te ondergaan. De prijs zakt van €259 naar €199 en komt daarmee op dezelfde prijs als de Xbox en de GameCube terecht. Sommige winkels verkopen de Playstation 2 zelfs al voor €189 (waaronder DimensionPlus)

Officiëel zou de prijsdaling vrijdag in moeten gaan maar een groot aantal winkels heeft de prijsdaling per direct ingevoerd. Vanaf vrijdag kan je er meteen de horror-topper Silent Hill 3 bij kopen.

:) maakt toch niet uit, mijn keuze was snel gemaakt, als je de gfx met elkaar vergelijkt)

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Leuk zo'n flame....

3. mregeling

mregeling Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is geen flame is mijn keuze en die mag ik toch wel posten?

edit: ok misschien verkeerd geformuleert, sorry

4. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    About time I'd say....:)

Ja toch...de slechtse console werd 't duurst verkocht....rare situatie :confused:

5. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Maakt mijn niet uit!
    Als de xbox het maar goed verkoopt:cool:

6. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    koop dan eerder een cube + metroid voor 210. (natuurlijk moet iedereen gelijk voor xbox gaan), maar een ps2 zou ik noooit nemen...

7. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb cube xbox maar zijn allebij toppie gamecube vooral door de games en xbox console is sterk en ook een paar goeie spellen wel nog iets te weinig vin maargoedd

8. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Tja het was te verwachten, het voordeel dat MS een poosje heeft gehad op sony is nu ook komen te vervallen.

Al is het nu natuurlijk wel zo dat de drempel om een console te kopen flink is verlaagd.,

9. alibi

alibi Guest

leuk voor degene die em nog niet hebben, ik had em voor €50!! :p

10. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    jah had het ook gelezen maar er is bijna geen reden meer om ps2 te kopen alle coole spelle daarvan komen ook wel op xbox

11. alibi

alibi Guest

mmmmm.... beetje onzin natuurlijk! Gran turismo en GTA zijn PS2 exclusief!!:cool:

12. mregeling

mregeling Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

de PS2 met die lompe graphics, en die sonyfanboys maar denken dat hun console de beste is

en de online mogelijkheden zijn ook niet optimaal en die spellen zuigen als wat.

De PS2 kan geenineens de helft van de graphics van halo produceren en vorig jaar: Rockstar heeft met GTA VC ALLESS uit de PS2 gehaald, man dat is nog niet eens de kwart van de graphics van HALO

dus ik zou zeggen, ook al zouden ze de prijs van de PS2 halveren, dan zou ik hem nog niet halen! Liever een GAMECUBE dan een PS2, maar jongens, DE XBOX RULES EN IS DE BEST!

14. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Gta ook niet meer in 2004 gast...

15. mregeling

mregeling Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ...

klopt :D, kan nog leuk worden met de volgende delen van GTA :D
    Xbox vs PS2 :)

16. alibi

alibi Guest

kijk nou eens goed wat je zegt......zie je het ook???....:+

maar gewoon eens een keer PS2 spelen GT3 ofzo en dan zie dat PS2 helemaal niet ver achter ligt op Xbox! gewoon kopen zo'n ding, mits het geld ervoor hebt natuurlijk!;)

Laatst bewerkt door een moderator: 20 mei 2003
  17. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    JA! Fokking fanboys! Iedereen weet dat XBOX RULES EN DE BEST IS!!!

:{ Je bent zelf net zo'n erge fanboy...

Ik ga geen PS2 kopen, nu hij goedkoper is, ik heb een Xbox en daar heb ik genoeg aan. Ookal wil ik graag GTA. Ik heb m'n twijfels over de GTA's die op de xbox zullen gaan komen, omdat ik denk dat het concept dan niet meer zo leuk is.

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Triest hoe een topic over een andere console op welk forum dan ook verandert in een fanboy topic.

19. alibi

alibi Guest

ja, puberaal gedrag noemen ze dat.....:+

maar zullen dan maar weer on-topic gaan?!...

20. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich wel een goede actie van Sony. Ik zit al een tijdje te overwegen om er 1tje te kopen, want veel goede games voor de PS2 zijn flink afgeprijsd :D

Deel Deze Pagina