1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 19]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    [​IMG]

    Unthinkable (Extended Version)
    Een man kondigd met een video aan dat hij 3 nucleaire bommen verspreid over de Verenigde Staten heeft verstopt en laat zich daarna oppakken. Hierna wordt 'H' (Samuel L. Jackson) ingehuurd, als "ondervragingsexpert", om hem hoe dan ook aan het praten te krijgen.

    Op zich vond ik het best een vette film om te kijken. Het was tamelijk spannend en ik vroeg me steeds af hoe ver 'H' zou gaan om die man aan het praten te krijgen. Echter het einde (van de extended version, anders dan die van de DVD versie, zie onderstaande spoiler), heeft de film volledig verpest voor mij. Nou ja, dat is misschien wat grof gezegd, maar het haalt nog wel even snel het niveau van de film onderuit voor mij. Wat ik wel goed vind aan de film is dat bijna heel de film zich afspeelt in 1 ruimte, maar dat het ondanks dat toch spannend blijft. Maar ik had niet echt een 'wauw'-gevoel, wat ik bij écht (naar mijn mening, en die van vele andere) goede films, bijvoorbeeld die hoog staan in de Top 250, wel heb.

    Het einde:

    [spoiler1]Door de kinderen van de terrorist op te sluiten in een kamer met 'H', die ze zal gaan martelen, breekt de terrorist eindelijk en verteld hij de locaties van de drie bommen. Daarna schiet hij zichzelf door zijn hoofd. Het einde van de DVD versie is dat de vrouwelijke hoofdpersoon, Agent Helen Brody, naar buiten loopt met de kinderen van de terrorist. Aan de extended version is nog 1 scene toegevoegd: Je ziet een bomb-squad bij een bom aankomen en de bom onschadelijk maken. Dan komt er een onheilspellend muziekje en gaat de camera richting een hoekje van de kamer, achter een schot met wat rommel zie je dat er nog (waarschijnlijk) een bom staat, waarvan de teller op 11 seconden staat. Als ie op 0 staat wordt het scherm zwart en is dat het einde van de film. Dat vind ik echt ontzettend goedkoop en dit kan ik dus ook echt niet waarderen.[/spoiler1]7/10
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2011
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Net Dinner For Schmucks gekeken. Echter was dat niet al te best.
    Had moeite om mijn concentratie bij de film te houden. Saaie bedoeling.
     
  3. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat 'extended' stuck zat ook in de bios versie. Dus het zal iets anders geweest zijn.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    IMDB.com:

    [spoiler1]When Brody refuses to retrieve the children for H, he unstraps Yusuf, who then manages to get ahold of a revolver and commits suicide. Brody walks out of the building with Yusuf's children. (This is the end of the original Direct-to-DVD version.)

    Extended Version: An FBI bomb disposal team arrives at one of the disclosed locations and resets the timer to prevent the bomb from going off. As the FBI are celebrating however, behind a nearby crate, the originally unconfirmed fourth bomb's timer counts down to zero. The screen immediately cuts to black and the credits roll.
    [/spoiler1]
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Waar de F kijken jullie die film? Hij is toch nog niet in de bios?
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    R5 ripjes met volgens mij aardige kwaliteit is al uit, zal dat wel zijn?

    Jeremy Renner waarschijnlijk de nieuwe Bourne, toch jammer dat Damon hem niet meer is. Eerste drie vond ik mooie en vermakelijke films, dus ben wel benieuwd naar wat nieuwe delen.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2011
  7. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Er gaat al een R5 rond. Ik wil 'm ook erg graag zien maar wacht nog ff tot ie in de bios draait.
     
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren naar The King's Speech geweest. Ga geen uitgebreid verslag ervan doen, iedereen kent het wel:+ Gewoon een goede film, maar niet 'mind-blowing' o.i.d. Als ik een cijfer moet geven zou het een 8 worden.

    Maar het meest memorabele van de avond waren twee nerds die achter ons zaten. Bij elk grappig stukje lachten ze echt zoals in Revenge of The Nerds, zie 0:40:


    Haha eerst vond ik het vet irritant maar in de pauze zag ik dat het ook echt van die nerds waren (eigenlijk net zoals in de film). Haha kreeg echt de slappe lach daarvan.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heavenly Creatures

    Behoorlijk indrukwekkende film over twee vriendinnen wie hun relatie zo intens wordt dat het ongezonde vormen begint aan te nemen. Daarnaast ook nog eens gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Toch niet helemaal mijn sfeer oid. Kate Winslet acteert overigens geweldig

    8-

    The Fighter
    Een film die aan de oppervlakte een simpele boksfilm is, maar die eigenlijk gaat over een aantal personen wie hun eigen leven mislukt is en die dat proberen te compenseren via die ene persoon in de film die nog wel kans maakt in het leven(Mark Wahlberg). Film kijkt erg lekker weg en man o man wat zet Christian Bale een geweldige rol neer, niet normaal

    8+
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Allebei maar eens kijken dan.
     
  11. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel 1 van de kutste films die ik ooit gezien heb! :p Had hem gekocht bij Action voor 2 euro ofzo. Volgens IMDB moet het wel een goede film zijn, maar ik vond hem echt geen reet aan. Toen heb ik hem aan een vriendin gegeven, die hem ook superslecht vond. Die heeft hem vervolgens weer aan een vriendin gegeven...Ding gaat nu vast de wereld over ;).

    Misschien heb ik bepaalde dingen er niet uit kunnen halen. Kan helaas ook niet meer beargumenteren waarom ik de film zo slecht vond, omdat het al een tijd geleden is dat ik hem gezien heb. Ik heb op zondag altijd 'filmavond' met een paar maatjes en deze staat ons allen niet positief bij.
     
  12. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Semi-Pro

    Cutfilm.
    Verhaal waar er 100 van zijn: Team is rete & moet opeens goed worden.
    Will Ferrel vind ik echt een niet-komische acteur. Misschien ligt het aan mij, maar ik vind hem echt niet grappig.
    Pluspunt was Andre 3000 die nog chill is
    2/10
     
  13. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Battle of L A

    Toffe actie, maar heel amerikaans..als je m gaat zien, doe het in de bios! dan knalt de oorlog er beter uit, want daar moet de film het echt van hebben! 6/10
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    meen je dat? :+

    altijd leuk om te lezen dat smaken zo kunnen verschillen, zonde dat je niet meer weet waarom. Of had je toevallig een andere film verwacht met geile lesbiennes oid nav de titel ;)

    film wordt geloof ik ook behandeld bij de kunst-studie aan de uni, niet dat dat perse wat zegt natuurlijk.....
     
  15. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt aan jou.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee hoor, ik vind het ook . Gast doet altijd alleen maar debiel in al z'n films.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik kijk nog altijd veel films, maar schrijf er eigenlijk alleen iets over als ik iets speciaal vind. Nu heb ik een paar weken terug al Black Dynamite gezien en ik vind eigenlijk maar één ding leuk aan die film:

    [yt]wcim1O9ECTE[/yt]
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat had je dan willen zien?
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou, dat einde van de DVD versie leek me beter. Ik vond dit nogal een goedkope truc om de kijker in het diepe te gooien.

    Trouwens, wat is whatiwatch.net een traaaage site zeg. Niet normaal.

    Volgens mij kom ik trouwens dicht in de buurt van het aantal interessante films van de Top 250. Ik denk dat er 100, misschien 115, (voor mij) interessante films tussen zitten om te kijken. Voor de rest zijn het allemaal films uit de jaren '20, '30, '40 en '50 ('en 60) en daar heb ik écht geen zin in. Sowieso vallen voor mij alle zwartwit films (uit die tijd) af. Dat is gewoon te primitief om naar te kijken vind ik. Dus daarna zal ik mijn films ergens anders vandaan moeten halen. :p
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2011
  20. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    IMDB is wrong then :p Ik heb maar een versie gezien en dat was in de bios, daar zat dat stuk ook gewoon in hoor 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina