1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Alleen Witch Hunt.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Mhm, naja pech dan. Zo belangrijk is het ook niet, gewoon verder gaan. Mage speelt trouwens echt ongelofelijk lekker, mijn Hawke is gewoon een warrior maar speel de hele game eigenlijk alleen maar met Bethany.

    Wat ik overigens wel jammer vind aan DA wat ik verwachte dat wel beter zou zijn in dit deel zijn de gezichten van random mensen. Hier lijkt echt iedereen zwaar op elkaar, in Mass Effect is dat toch wel echt een zwaar stuk beter maar in DA is echt iedereen zowat hetzelfde.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2011
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Moe je Origins eens spelen als het op de gezichten aankomt. :emo:
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uitgespeeld! Level 21 en iets meer dan 30 uur op de klok. Helaas is het laatste jaar in Kirkwall wel enorm bugged zeg. Heb een boel quests niet kunnen doen, omdat bepaalde gebeurtenissen niet activeerden wanneer dat zou moeten. Heb onder andere de quests met Anders niet kunnen afmaken... en nog een paar andere. Echt zwaar irritant!

    Ik las hier iets over een filmpje met draken? Na het uitspelen? Waar? :eek:
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Even dubbelposten, maar ik realiseerde me plots iets...

    Ik vind het zo raar dat de Qunari er plots anders uitzien, als ik ze vergelijk met Sten uit DA:eek:. Maar nu bedacht ik me pas, dat Sten misschien geen geboren Qun is, maar een normaal mens dat zich aangesloten heeft bij de Qunari. "Submitted to the Qun", zeg maar. Weet iemand hier meer over?
     
  6. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Sten is voor zover bekend wel een echte qunari. Hij ziet er alleen anders uit (soort van retcon).
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Las het net op de Dragon Age Wiki, maar ook dat vind ik suf... Op de Wik is te lezen dat sommige Qunari geboren worden zonder horens, maar zelfs dan lijkt Sten voor geen meter op Qunario uit DA2. Dat vind ik wel jammer, die verandering in uiterlijk hadden de makers echt meer moeten toelichten.
    Voor mij part dat de originele Qunari degenen zijn die we zien in DA2, maar dat er ook volledige Qunari stammen zijn bestaand uit mensen zoals Sten uit DA:eek:.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Die nieuwe Darkspawn is ook ongelofelijk lame, al vind ik de Qunari uit deel 2 wel een stuk toffer.

    Net uit de Dark Roads gekomen, vandaag eens even veel gespeeld. Fuck, nu moet ik een nieuwe party bedenken want [spoiler1]Bethany is doodgegaan, fuuuuuuuuu[/spoiler1]
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Of dat er onderling verschillende rassen zijn ofzo....

    Had inderdaad wel wat beter opgelost kunnen worden.
    Het is geen ramp ofzo, maar voor een game die zo goed een verhaal vertelt, valt zoiets natuurlijk extra op!
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, precies! Ik vind het storend dat het zo plotseling is. En juist omdat ik in Dragon Age: Origins goed opgelet heb, valt het nu zo op!

    Verder ben ik het ook met Fiasco eens, het nieuwe Darkspawn uiterlijk slaat nergens op! Waarom mogen ze niet gewoon op Orcs lijken, maar dan met cooler pantser?
     
  11. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is wel meer radicaal veranderd in de vorm geving. Dark spawn gaan van orc naar een soort skelator. Flemeth van een oude vrouw naar dit. Het zij zo.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    flemeth zegt ook bodies zijn zo limited. ze is nooit op 1 plaats tegelijk.. wel opletten :p
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik wist dat via Yellow. Dus dacht slim te zijn

    [SPOILER1]Neem er niet mee maar voila kom thuis zat ze oppeens in de circle want de templars hadden er te pakken! Gelukkig kreeg ik er op het allerlaatst terug[/SPOILER1]
     
  14. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    De Qunari hebben bijna allemaal horns, maar er zijn speciale gevallen zoals Sten zonder horns deze worden gezien als speciaal en vervullen hogere functies en hebben hogere ranken zoals Sten hij is een krijger in de Beresaad (Vanguard).
    Dit wordt vertelt in Dragon Age Origins.
    en daar komt bij dat er in een Dev. Diary ook vertelt wordt door Bioware dat het te moeilijk zou worden om de horns te ontwikkelen in de eerste game daarom hebben ze hier voor gekozen :thumbs:
    Hoop dat je het nu wat beter begrijpt?
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, daar was ik al achter gekomen via de Wiki, maar dan nog vind ik het suf. :+ Bioware had een betere verklaring moeten bedenken, vind ik.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zo zie je maar weer dat het alle kanten op kan gaan met deze game. Ik ga in elk geval voor een andere keuze dan de eerste keer. In RL ben ik wel fan van Tempeliers, maar in deze game word die vergelijking zo verkracht door hun wreedheden. Het was in Origins al goed te merken met hun gedrag.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Moet zeggen dat ik me in dit spel heel goed in de Tempeliers kon vinden... terwijl ik normaal altijd heel pro-Mages ben. Het risico dat er iets mis gaat is zó groot! Aan de andere kant, juist omdat de Templars zo streng zijn, keren Mages zich tot Blood Magic om te kunnen ontsnappen.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Als de Tempeliers niet zo streng waren hoefden ze dat misschien niet te doen. ;)
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat is precies wat ik zeg Yellow...
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Sorry o grote wijze Shamaan. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina