Bij deze wil ik een deel van mijn gamecollectie nogmaals te koop aanbieden onlangs heb ik nog een paar dozen games terug gevonden die al een poosje op zolder stonden vestopt, en gezien ik tegenwoordig ook geen ps2 meer heb wil ik ook nog eens proberen om van deze games af te komen ! [PC] - Jewelcase Shadowman (euro version staat op de cd) Disk nagenoeg krasvrij! Unreal (Disk nagenoeg krasvrij!) -normal Brothers in arms: Hells highway Company of Heroes: Opposing Fronts Conspiracy:Weapons of mass destruction Dead to Rights Devastation Doom 3 Fear 1 Fear 2 - project origin Halflife (best seller series uitvoering) Halflife 2 IGI 2 Covert strike (Bestseller uitvoering) Legendary Miami Vice (The Games Collection uitvoering) No1 lives forever 1 (best seller series uitvoering) No1 lives forever 2 Tactical Ops PainKiller The Pirates of the Caribean: The legend of Jack Sparrow (ubisoft exclusive uitvoering) Penumbra Overture - episode one The punisher Restricted Area Revolution (xplosiv uitvoering) Rogue warrior Shadowops: Red Mercury Soldier of fortune 2: Gold edition ('best of' uitvoering) War in Colombia Will Rock *Bettreffende keycodes - ik kan me niet van elke game heugen of hier ooit een keycode bij heeft gezeten of niet, en ik heb persoonlijk ook geen zin om elke game in de pc te stouwen om te kijken of er een code bij zit, er zitten ook een paar steamgames tussen, ik weet niet of deze games nog speelbaar zijn op een andere steamaccount, of dat dit puur aan mijn oude steam account zit verbonden. [PS2] - normale uitgaven: Road trip adventure Medal of Honor European Assault Need for speed prostreet seek and destroy need for speed undergrond 2 burnout revenge tom clancy's splinter cell 1 - platinum uitgaven: Tekken 5 Ratchet and clank 1 Ratchet and clank 2 Ratchet and clank 3 Ratchet : Gladiator GTA san andreas Fifa street 1 Medal of honor: Rising Sun GTA Liberty city stories Need for speed carbon Jak and Daxter: The precursor legacy Fifa 2001 James bond 007: Nightfire dat was 't voor nu, ik zal nog meer toevoegen zodra ik door mn hele meuk heen ben maar wil graag gouw ff wat geld hebben gezien ik een heeeeel mooi beeldschermpje op't oog heb, maar geen trek heb om krap bij kas te komen zitten aan't eind van de maand ! Alles is bieden, verzendkosten bedragen ca 2,50 per game en zijn voor de koper. Doe ook gerust een bod incl. verzendkosten op meerdere games, dat scheelt jou natuurlijk weer in de verzendkosten. Afhalen mag wat mij betreft ook, alleen dit zal voornamelijk rond de middaguren zijn, gezien ik 's ochtends vroeg met een krantenwijk zit, en 's avonds vroeg mn bed in wil ! Foto's volgen nog! Xbox 360 titels volgen nog!
schop, wees niet bang om te bieden dames ! niets is te gek, gewoon een bod doen enw e zien wel waar we op uit komen!
Het zou je prijzen als je eerst zelf je afspraken eens na zou komen. Ik had games voor je gereserveerd maar je hebt niks meer laten horen. Of had je uiteindelijk geen kopers meer voor die games?
Ratchet and clank 1 Ratchet and clank 2 Wat wil je ervoor hebben ? of ruilen tegen Tenchu Z ? Of PDC darts.
Doe een leuk bod Ik heb geen interesse in een ruil, advertentie staat niet voor niks in te koop aangeboden forum !