1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    :cool:
     
  2. schumi360

    schumi360 Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Baas!_O_
     
  3. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0


    Deze video is opgeschaald naar HD. De kwaliteit is nog steeds niet goed, maar wel een pak beter dan de eerdere versies.

    Ik kan het verkeerd zien, maar volgens mij ziet het gras langs de baan er een stuk beter uit. Kijk bijvoorbeeld op 1:31 tot 1:33, het lijkt er zelfs op dat het gras beweegt in de wind (kan het ook verkeerd zien).
    Op 1:46 lijkt er ook diepte in het gras te zitten.

    Praten over gras in een race game is natuurlijk vrij duf, maar ik denk dat het wel wat kan zeggen over hoe Turn10 probeert de tracks wat meer leven te geven en wat we kunnen verwachten van de grafische verbeteringen die doorgevoerd zijn

    Er word iets gezegd over 5 nieuwe locales, locale betekent locatie of gebied. Zoals je weet uit FM3 kan elke locatie (bijvoorbeeld Sidewinder proving grounds, catalunya etc.) meerdere circuits hebben. Dat betekend dat er dus minimaal 5 nieuwe tracks zijn op 5 nieuwe locaties, en dan nog mogelijk nog meerdere variaties per locale. Het aantal nieuwe tracks, inclusief de afgeleiden, zou dus zo boven de 10 kunnen komen
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Wat een overdreven gelul in die trailer.
    Beste dit beste dat blabla :mad:

    Kom maar eens met iets orgineels ipv FM 3.5
    De reden dat ik ben afgehaakt is dat ze nooit met iets echt nieuws komen.
     
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    idd. krijg bij het zien van de trailer alweer een DEJAVU-gevoel.
     
  6. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat komt waarschijnlijk door het feit dat jij level 50 nog niet hebt bereikt en de seizoenen 5 en 6 van Season Play nog niet hebt afgerond;)
    Bovendien zou je de difficulty kunnen opschroeven van Easy naar Hard ofzo:9

    Moest ik ff zeggen:+
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    In Forza 2 werden auto's ook 'vuil' na lang racen. Een soort zwarte waas over de auto. Mag ook wel terug, maar dat is mierenneuken. Ben benieuwd! Vermaak me prima met Forza 3. Laatst weereens deeltje 1 gespeeld, wat een schaatsbaan vergeleken met 3.
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ze moeten gewoon zorgen voor oogstrelende graphics en een zeer uitgebreide keus aan auto's, dan komt t wel goed met deze titel ;)
     
  9. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Liever wat meer tracks dan auto's. Ik ken inmiddels al die banen wel die er in Forza 2 en 3 zaten. Doe maar eens wat nieuw spul er in.
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat is zo, mss wat meer variatie daarin, maar ik heb toch liever een grote keus aan auto's om over dezelfde banen te rijden, dan met weinig te kiezen auto's over nieuwe banen te rijden.
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Dat roep ik nu ook al jaren, maar helaas denken de developers dat het belangrijker is om er een belachelijke waslijst aan auto's in te proppen met ieder 3 miljard polygoontjes, en dat we dan graag weer over dezelfde uitgekauwde banen willen racen... :F:

    Laatst met Forza 3 Ultimate Edition begonnen, en het is een aardige game hoor, maar na Forza 1 en 2 ken ik het nu wel een beetje, steeds diezelfde banen enzo.

    Dan speel ik toch liever GRID, waar ik de race-actie ook een stuk beter en spannender vind, en de tracks veel mooier en leuker.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Polygonen zegt helemaal niks over details trouwens. Turbo smooth over een object in 3D max maakt elke stap honderden/duizenden polygonen aan. Dus biljoen polygonen meer op de auto's is invalid als je een game probeert te verkopen. Idd meer tracks please!
     
  13. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    irritant he? die aarogantie van turn 10. was het zelfde gedoe bij deel 3 (2.5). Met "wij zijn de eerste met rewind functie" en dat hun cockpit view zo bijzonder was terwijl je niet eens helemaal erin rond kunt kijken...
    ik laat 'm schieten dit keer. vorige deel was een teleurstelling en ben bang dat het deze keer ook zo zal zijn
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Je kan wel naar rechts/links kijken in de dashboardview van Forza 3. Persoonlijk vond ik deze cockpitview veel fijner dan die in Grid en Shift: veels te wiebelig en onrustig.
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Klopt ja, Shift is te veel, maar Forza voelt soms wel een beetje dood en saai aan hoor. Ja het rijd zeer lekker en realistisch, maar de beleving is niet al te best in vergelijking tot Shift. Bij Shift krijg je door al die geluidjes en schuddingen meer adrenaline. Ik hoop dat ze ook zoiets erin verwerken. Geen Blur in het kwadraat, maar een goede balans tussen wild en rust.
     
  16. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    maar wat ik ook zo raar vind; foto's maken is best wel een big thing in forza, maar je kunt dan geen foto's maken van het interieur. en waarom ze dan pedalen en brandblussers gaan namaken terwijl je ze nooit kan zien is me een raadsel
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Iets meer vering in de auto's mag misschien ook wel. Als ik in een Chevy (Daewoo) Spark gas/rem gas/rem vanuit stilstand wiebelt het in het echt vast veel meer dan in Forza. Heb dat altijd wat jammer gevonden. Geen een Forza heeft dat goed gevat, heb weinig racegames gezien die het wel perfect doen. Zo erg als in Driv3r en GTA 4 (arcade) is natuurlijk ook niet de bedoeling, maar het mag wel wat 'normaler'.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Precies. Soms is het té rustig/clean/saai of hoe je het ook wilt noemen, wat meer beleving en spanning zou welkom zijn.
     
  19. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen die LH/RHD ook eens fixen, ik wil helemaal niet rechts in de wagen rijden. en al helemaal niet in een europeese ford...
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    In sommige punten was Forza 3, Forza 1.5 ipv 2.5. Want het geluid in Forza 2 was op een paar auto's na toch veel beter, vooral ook het customizen dat het hoorbare verschil maakte.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina