Opzegging Xbox Live

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxgangster, 20 mei 2003.

  1. xboxgangster

    xboxgangster pwn0rizing

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeiedag allemaal,

    Ik vroeg me af op al een aantal mensen weten of ze hun xbox live abbonement volgend jaar opzeggen.

    Ik iig niet omdat ik het echt zwaar cool vind, en al die andere vette spellen die nog uit gaan komen ga ik zeker nog een jaar door.

    Maar wat doen jullie??
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb deze gemoved naar algemene discussie, omdat het niet over een bepaald xbox live spel gaat
     
  3. [14all41]s4nCh3

    [14all41]s4nCh3 Gaming 24:7

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg mijn abbo ook niet op maar ben in het algemeen niet tevreden over het aanbod X-doos spellen :'-( want de enigste spellen die ik speel zijn motoGP,Ghost en morgen RTCW ,maar dat is toch te weinig keuze vind ik|:- en deze drie kunnen echt niet op tegen Battelfield 1942 + DeserCombat mod en dan 64 player servers zonder lag_O_
    Oja en dan zit er geen linken van twee Xboxen bij RTCW om 4 tegen vier te gaan op je LAN met twee beamers :mad: (is Halo het enigste spel wat dat ondersteund :confused: ?????)

    OFF-TOPIC:
    Ik wil dat Nintendo gaat stoppen met hardware verkoop(gamecube) en gewoon spellen uitbrengt op de xbox want nu moet ik nog steeds mijn cube pakken om _O_Zelda WindWaker en starfox te Playen.
    Laatste opmerking:Geef toe de spellen van de cube zijn wel lekker goedkoop;)
     
  4. rooicity

    rooicity Xbox Junkie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het aanbod Live spellen ook nog mager maar ik wacht wel ... over een half jaar dan ben ik helemaal verslaafd aan MidTown Madness 3 en True Fantasy Online ...

    denk niet dat ik het dan nog kan afzeggen zonder mezelf te moeten vastbinden ...
     
  5. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind xbox live ook best wel tegenvallen. Het spellenaanbod is zeer mager. Bovendien heb je overdag ook maar een handjevol opponents. Alleen MOTO GP vind ik echt leuk. De rest lagt allemaal nogal veel, en dat heeft gewoon te maken met capaciteitsgebrek van de xbox. Want BF voor de PC lagt nog niet eens met 64 spelers, dus aan de connection ligt het niet. Ook is het systemlinken behoorlijk belabberd. We spelen nou al een jaar halo, en dat ken ik nou echt wel. Die andere games zoals RTCW kunnen dan maar met 1 player per box. Ik denk dat we pas echt een leuke live experience krijgen met de release van xbox live 2.0 waar ze een boel connection perikelen gaan verbeteren. Maar voor de echte verbeteringen, ook rondom het systemlinken, wordt het toch wachten op de volgende generatie consoles denk ik.
     
  6. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga door met Xbox Live! Beleef nu wel genoeg lol aan Moto Gp en Unreal Championship. MechAssault soms ook wel eens. Maar ik wil zeker niet Halo 2 of PGR 2 of Amped 2 Live! missen.
    Binnenkort misschien Midnight Club II als die meevalt.
     
  7. Mc Nappy

    Mc Nappy Crew X-Power.be

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    1
    Die toekomstige titels zou ik idd ook niet willen missen, maar nu blijkt dat Belgie niet klaar is voor die games qua internetverbinding zie ik het toch al wat minder rooskleurig in. RTCW heeft een host nodig die een 256kb Upload verbinding heeft, als je tenminste met een hoop wil gamen. Op de Belgische fora is al duchtig geklaagd over 't feit dat dat dus onmogelijk is als je bvb met 12 belgen ofzo wil gamen, aangezien we allemaal met een max upload van 128 zitten :confused: lag all over the place. En er is geen enkele verdeler die een up van 256 of meer aanbiedt. (het getal staat trouwens ook op de Xbox site, waar men spreekt van 256 kb + om aangenaam Live te kunnen gamen)

    iemand heeft nu ook naar de xbox service lijn in UK gebeld en die gast sprak zelfs van een 512 kb upload als minimumvereiste voor de volgende generatie online games (Halo 2 en dergelijk) Er moet dus dringen iets veranderen bij de belgische kabelleveranciers of Live gamen wordt haast onmogelijk hier |:-
     
  8. dave

    dave Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet overdrijven he.

    Standaard 128 of upgade 196 UL.

    Maar er zijn ook zwaardere formules, helaas zijn ze wel duurder :+

    voorbeeld: http://www.adsl2fit.be/NL/prijzen.asp

    Er zijn er wel nog andere.
     
  9. Mc Nappy

    Mc Nappy Crew X-Power.be

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    1
    voor die upgrade naar 192 betaal je wel 7 euro extra per maand :confused: (aangezine je ook ineens een duopakket moet nemen, anders krijg je het niet)

    maar die adsl2fit, zijn die goed/betrouwbaar? want die hun normale pakket heeft wel een "grote" upload, en is zelfs goedkoper als telenet bvb
    en welke zijn die andere dan nog?
     
  10. dave

    dave Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel een belgacomlijn hebben ook & zijn alleen nog maar beschikbaar rond de grotere steden (staat op 1 van de pagina's).

    ADSL2FIT is stuk van net4all en zijn van begin dit jaar ongeveer op de markt. Meer weet ik er ook niet van.

    Ik zit ook vrij vast aan telenet |:- Maar zou die nemen als ik moest verhuizen omdat die het interessantste lijken voor de moment.

    Je vind wel leuke providers maar geen goedkope. En de snellere stuf is meestal voor business.
    Overzicht providers: http://adsl.start.be/


    Iets waat ook nadelig is voor gamen is dat je meestal maar 70 a 80% van de opgegeven snelheid haalt.
     
  11. Mc Nappy

    Mc Nappy Crew X-Power.be

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    1
    thx for the info, kheb er zopas naar gebeld en blijkbaar breiden ze wel snel hun 'beschikbaarheid' uit, kleef nu in een boerengat Lint, maar ze zouden binnenkort ook hier beschikbaar worden, ze breiden immers constant die 'omliggende gemeentes' uit he.

    een telefoonlijn van belgacom ligt wel overal hoor, da's 't probleem niet ;)
     
  12. Ik heb zelf geen Xbox live, maar heb het wel eens een dagje bij een vriend van mij gespeeld.
    Ik vind inderdaad het aanbod ook beperkt, maar er zitten wel veel toppers aante komen zoals Halo2, dus ik zou nog een keer nadenken voordat je Xbox live opzecht!
     
  13. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga het dus echt niet verlengen, ik vind het saai, eentonig, rustiger dan de Dreamcast online, de extra content is te weinig.
    A waste of money om het zo te zeggen.
    Echt spijt dat ik het ooit heb genomen.
     
  14. Zexy.Poo.Maker

    Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb binnenkort ook Live! als alles meezit. Waar ik wel erg van baal is dat je daarna moet betalen. Elke maand toch 10 euro + 1 keer in het jaar 60 euro, toch?
     
  15. p1m

    p1m Guest

    ja afschaffen met die troep van maand lasten... check de PS2 Live troep

    ik hou me live account zeker misschien neemt me zus er zelfs een..
     

Deel Deze Pagina