1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Stuur (Wireless Racing Wheel en andere sturen) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 21 jun 2007.

  1. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Shit hee wat vet!!! Ik heb zojuist iemand anders blij gemaakt met mijn g25 met wheelstand pro. Ik ga zo de gt2 met wheelstand en pedals bestellen. Ik denk in het begin nog even de standard pedals en ik koop later de wsc en de wsp.

    Hou me op de hoogte van je ervaringen ik ben reuze nieuwsgierig!
     
  2. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag ook GT2 besteld met pedals, shifter en wheelstand. Ze geven aan dat alles binnen twee tot vijf werkdag verzonden zal zijn, maar dat zal wel te optimistisch zijn gezien de reacties die ik lees op tweakers e.d.
     
  3. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Dubbelpost |:-
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2011
  4. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had maandag verzendmail gehad en dinsdag mijn stuur en pedalen.
    Dezelfde dinsdag mailtje met de melding dat een mogelijk defecte shifter mijn weg op kwam. deze mag ik ruilen als hij defect is.
    andaag is deze stipt aangekomen en (nog) geen problemen ermee.
    Man wat een feest is Forza Motorsport 3 nu.
    Ik rij momenteel wel slechter dan als met mijn Drive FX, maar het is wel veel echter en leuker :) \o/
    Dit weekend eens op jacht gaan naar een oude racezetel :)
     
  5. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Jij ook dubbelpost dude;) Ik moet nog helemaal starten met Forza. Forza is samen met halo en gow de rede dat ik mijn PS2 verkocht heb en nu een Xbox heb. Hoop dat mijn gt2 er snel is!
     
  6. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Was op mijn dubbelpost bedoeld dus ook ;)
    Maar kut nu, net van een hoogtewerker gevallen en kan dus effe niet meer simeracen. Gewoon opstaan doet al pijn :mad:
     
  7. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Fanatec gear is echt top.
    Stuur voelt geweldig aan en reageerd realistisch, pedalen hebben goede weerstand en verschuiven niet.
    Ook is alles mooi aan te passen.
    Enkel de H shifter maakt klikgeluiden bij het schakelen en soms gaat hij ipv in neutraal in 3de staan.
    Maar deze kan ik toch omwisselen, maar daar wacht ik bij tot het te erg word.
    Nu nog mijn race stoel vinden en een kuipje maken :)
     
  8. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb op 24 maart een gt2, shifter, regular pedals, steel wheelplate en rennsport wheelstand besteld. Nu 4 dagen later krijg ik bericht dat mijn spullen al onderweg zijn muv de wheelstand.:thumbs:

    Behoorlijk snel imo aangezien er ook nog een weekend tussen zit. Ik hoop alleen wel dat de wheelstand ook snel komt anders heb ik er nog niks aan :lol:
     
  9. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Super :thumbs:
    Ook leuk is de ABS feedback op het rempedaal die ik pas aan het werken gekregen heb op de xbox :)
     
  10. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Alles heb ik binnen gekregen op de 29e behalve dus die wheelstand. Ik een mailtje gestuurd wanneer ze verwachten dat ie komt. Want op de site staat april, maar april is lang... en inderdaad hij komt eind april begin mei pas binnen. Dus nu zit ik elke dag tegen die mooie doos aan te kijken zonder dat ik hem kan gebruiken...

    Geduld is een schone zaak:thumbs:
     
  11. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn die pedal shifters wat goed? Ik denk er namelijk over na om die te bestellen voor mijn PWTS. Die kleine knopjes vind ik nou niet bepaald ideaal. Ik zou ook graag over gaan op CSP alleen zijn die me op het moment nog net wat te duur.
     
  12. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
  13. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 5 apr 2011
  14. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Budget technisch gezien wel aantrekkelijk, maar voor mij is het niks.
     
  15. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, mocht mijn MS wheel het ooit begeven dan zal ik zeker dit stuurtje nog eens opzoeken.

    EDIT

    Zie nu dat het stuurtje geen Force Feedback heeft, daarom is hij voor mij in ieder geval niet interessant.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2011
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik heb een Drive FX en een hans-wheelstand. Echter het plateautje van de wheelstand waar het stuur op moet is superdun, zo dun dat ik er een boek tussen moet doen oid omdat de klemmen niet zo smal/klein kunnen! Zie ik iets over het hoofd oid? En hoe hebben jullie de pedalen vast gezet?
     
  17. arie11

    arie11 Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik wil ook een goed stuurtje kopen max prijs €60 i
    k hoor wil gedoe net force feedback enzo ik wil een stuurtje diedat wel hebt ik ga ook dirt 3 halen dus daar moet ie bij passen ik dacht zelf aan madcatz mc2 of logitech driving fx heeft er iemand ervaring mee ofweet iemabdnog beterenalvast bedanjt
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  18. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand ervaring met de:
    Madcatz MC2 Microcon Wheel Xbox 360 en de Motor Force Racing Steering Wheel?
     
  19. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het mogelijk is om het orginele Xbox 360 Wireless Racing Wheel aan te sluiten op de PC? En zo ja, hoe? :)
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja, met een speciale dongle. In t begin kon je op die manier geen force feedback gebruiken, maar misschien is dit tegenwoordig anders.
     

Deel Deze Pagina