Elke keer als ik in de winkel sta om een game uit te kiezen heb ik het weer. Misschien ligt het aan mij maar ik krijg altijd het gevoel dat het plezier wat ik aan Halo had/heb zeer moeilijk te evenaren valt met met wat voor andere shooter dan ook. Iedereen heeft t over Halo 2, maar dat is nog er ver weg. Starcraft Ghost, ook nog erg ver weg. Breed en Apocalyptica idem. Brute Force had al uit moeten zijn, maar is weer uitgesteld Van RTCW schijnt de singleplayer dan weer tegen te vallen (ik heb nog geen Live), en van ETM lees ik weer dat de camera erg vervelend is Al met al krijg ik zo dus het gevoel dat er nog steeds veel gebrek is aan echte goeie shooters zoals Halo En daar baal ik wel van, zeker als je zo'n geweldige console als de X-box hebt. Mijn vraag is : Nemen jullie makkelijker met minder genoegen of staan jullie ook vaak met dit gevoel in de winkel?
hmm eigenlijk niet want ik vind RTCW wel vet! en zo nog meer games heb niet dat ik alleen shooters leuk vind . ik vind alles wel cool.
Ik zie dat je wel van ''schieten op alles wat je tegenkomt'' houdt. Ik zou als ik jou was James Bond:Nightfire kopen. Hij is maar 30€ bij Intertoys en er zit veel afwisseling in. Dan weer te voet, dan weer in de auto, dan op een sneeuwscooter. Misschien is hij iets te makkelijk maar dan moet je 007 maar een proberen.
ja, maar zoals je al zei, er komen nog veel goede shooters uit. (ook andere genres zijn volgens mij wel goed vertegenwoordigd) Het duurt nog wel een tijdje, maar ik heb toch liever dat ze een goed product afleveren, dan een halfbakken gamepje, omdat ze hem snel moeten uitbrengen. Mijn boodschap: 'Have faith in the XBOX'.
Ik vindt het ook wel meevallen. Ik zat me op de pc versie enorm te ergeren aan de zombies. Mar op de een of andere manier heb ik er geen last van met de xbox versie. Misschien scheelt het dat ik nu dolby 5.1 hebt maar i.i.g vermaak ik me wel met Rtcw (zowel on als offline)
Bij mij valt dat wel mee, binnenkort ga ik ETM kopen en ik moet ook nog een keer wat Classics binnenhalen. Maar je wacht natuurlijk op die ultieme uitzonderingen (HALO ).
sjah, mischien moet je even wachten. Er komen genoeg toppers aan. Maar ik heb wel hetzelfde gevoel, op dit moment zijn er te weinig toppers op de xbox.
ETM = Enter The Matrix En ik heb ook steeds het gevoel dat ik iets mis bij andere shooters, ik heb nou in mijn kast staan : HALO Unreal Championship Timesplitters 2 Metal of Honor: Frontline Maar bij geen van deze shooters had ik het gevoel dati k bij HALO had en daarom keer ik ook steeds terug naar HALO. Timesplitters 2 is overigens wel zeer de moeite waard, heeft een erg lange singleplayer en bied ook in de multiplayer veel vette dingen!!! Unreal Championship is ook vet, vooral als je XBOX Live hebt!!!
Ik dacht rond September, maar weet niet zeker!! En ik weet ook niet of die Single Player heeft, want de PC versie (1.5 / 1.6) zijn alleen multiplayer. Ik hoop dat ze een kruising gaan maken tussen Counter-Strike: Condition Zero en CS 1.5/1.6, dus Single en Multiplayer!!
schijnt wel goed te zijn hoor, maar wel relatief kort als je het bijv. vergelijkt met halo.. in een uurtje of 10 heb je het wel uitgespeeld (heb ik gehoord tenminste.. correct me if I'm wrong)
ik hoorde dat er bij RTCW ook nog wat easter eggs zaten, en eer j e die er allemaal hebt uitgevist ben je ook nog wel een tijdje bezig volgens mij. correct me if i'm wrong.
RTCW is vet moet je hebben op pc versie d8 ik echt van KUT zombies en lelijke Ubersoldaten maar nu zijn ze gewoon vet en van die Mummies en Zombies heb je helemaal geen last eigenlijk komen maar een paar levels met zombies.. voor de rest is het gewoon lekker duitsers afknallen en LIVE is helemaal vet.