http://www.scraftghost.net/ Er staat een clipje van 12mb op. Van de makers van Diaboii.net. Altijd goeie info. Blessings Ahara
Bedankt voor de tip Ahara, die filmpjes zien er erg goed uit. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe de reacties zullen zijn als SC Ghost eenmaal hier uitkomt. Mochten de kritieken positief zijn, dan haal ik 'm misschien wel...
Dit wordt echt vet, ik heb geen Xbox maar ik ga em zeker halen op mijn Gamecube. Ik vind vooral de extra opties zoals Stealth en Far sight vet!
Dit lijkt me echt zo'n vet spel. Heb de previews in de PU en XBM gezien, en ik denk dat ik m gelijk ga halen als hij uitkomt. Vooral die call-down's lijken me leuk
Ik snap best dat je de Green Mile op wil, maar dan hoef je nog niet dit soort nutteloze dingen te posten, je kan ook iets dat op het onderwerp ingaat plaatsen. En als je zoiets zegt probeer dan volgende keer je mening te onderbouwen met argumenten!! Ja mij ook, echt vet om een airdrop op de tegenstanders te gooien, en het lijkt me trouwes ook super vet om ondersteboven iemand neer te snipen