1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 3 jan 2010.

  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ben eindelijk aan de game begonnen. Ziet er weer geweldig uit, al is het niet echt mooier dan deel 1. De omgevingen en personen weer wel, maar ik ben pas net begonnen en net uit de eerste stad gevlucht.

    Ben blij dat ze 2 belangrijke dingen hebben verbeterd. Ik zie geen tearing meer (deel 1 was dat behoorlijk irritant) en er wordt bij het rondlopen niet steeds een persoon geselecteerd die dan een oplicht, want dat haalde me uit de beleving.

    Goed gedaan! Ook zit er veel mysterie in, heerlijk
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die mysterie echt een van de sterkste punten uit AC II. Houd wel van zo'n sfeertje
     
  3. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Vitruvian Man, waarbij je die puzzels moet vinden en opzoeken, deze achievement krijg ik niet :mad:

    Ik heb alle puzzels gevonden en opgelost, ook al die kleine filmpjes kan ik zien maar ik krijg hem niet.

    Iemand anders ook last hiervan? Of moet ik nog iets doen voordat ik hem krijg?

    Edit: Drukte op eentje die ik toch niet had :p probleem is dus opgelost ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2011
  4. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ben er 2 dagen geleden mee begonnen, en heb het gevoel dat het vechten in 1 wat vloeiender ging van de ene na de andere afslachten. maar al met al vind ik het weer een erg erg toffe game. snel uitspelen dus
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ben de game nu ook al een weekje aan het spelen, maar klopt het dat je je armour niet meer kunt 'downgraden' ofzo? Ik weet niet hoe ik armour selecteer wat ik al eens eerder heb gekocht...!?

    Draag je gewoon automatisch het laatst gekochte armour-item, en als je weer een oudere versie wilt aantrekken, dan heb je pech!?

    Ow, en kost het steeds weer opnieuw geld wanneer je je kleding een kleurtje geeft, ook al heb je die kleur al eens gekocht?
     
  6. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij kan je in de grote villa (Monteriggioni) je armour veranderen, alleen de kleur niet. Die moet je volgens mij weer apart kopen.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2011
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Thanks :)
     
  8. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je armour en wapen in de wapen/armour kamers in de villa van Monteriggioni en de kleur moet je inderdaad elke keer weer apart aanschaffen.

    Edit; moet m'n pagina's eens wat vaker f5-en xD
     
  9. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb recent de GOTY gekocht op amazon. En ik moet eerlijk zeggen dat het weer ouderwets verslavend is!!
    Dit spel ziet er echt weer geweldig uit.

    Ik ben nog lang niet klaar. Moet volgens mij nog 7 van die mystieke tekens vinden. Maar aan iemand die brotherhood heeft, is die nog mooier/beter/aanrader?
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Best van alle delen imo. :)
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Iemand ooit weten bemachtingen deze achievement;
    Vitruvian Man 20
    Unlock all 20 pieces of Subject 16's video.

    See A Piece of the Puzzle for a list of all of the glyphs, and how to do each puzzle that goes with each one.

    :+. Puzzels zijn erg lastig, kom steeds maar niet verder met 1 puzzel (Deze)

    Guardians telkens als ik draai draait de boel weer mee en kan ik weer opnieuw beginnen met puzzelen, erg irritant.. Iemand tips?
     
  12. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit vervloekte tyfus vast in een dikke kut missie.

    Die missie om dat goude masker te krijgen voor het bal, van de leider van Venetie. Het laatste spel moet je 3 vlaggen veroveren en naar je eigen kant brengen.

    De eerste 2 zijn zo simpel als wat, maar bij die laatste gaat die vieze tyfus vent cheaten en pakt dus eerder die vlag.

    IK dus hem opwachten bij die poort waar hij altijd onderdoor moet (bij een stand van 2-0 voor mij)
    vervolgens komt hij eraan maar na serieus 20x proberen heb ik hem nog niet gehaald.


    Mijn probleem: ik zet hem vast met LT doe vervolgens B, ik verover de vlag maar val op de grond vervolgens pakt hij de vlag en rent weg: VERLOREN.

    Na zo'n 20x heb ik de neiging mijn controller echt helemaal kapot te slaan. HOE KAN IK DEZE MISSIE VOLTOOIEN alsjeblieft iemand!!
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
  13. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Je begint toch op de daken, nou ren via de daken en spring dan naar beneden bij de vlag en ren dan terug hoe je zelf wilt:D
    Zo is het mij gelukt.
     
  14. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Gister de goty versie aangeschaft. Zitten de extra missies er standaard in of moet ik die ergens activeren.

    Alvast bedankt.
     
  15. richienl

    richienl Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Help!!

    Ik heb Assassin's Creed II classics aangeschaft met de extra Exclusive Content.
    Voor de 2e maal heb ik de game nu uitgespeeld.
    Echter lukt het mij niet om bij de Templar missions te komen.
    Dankzij Youtube weet ik waar de deuren zich bevinden, maar de deuren blijven voor mij gesloten.

    Ik heb ook alle site missions uitgespeeld (behalve de veren), maar het lukt nog steeds niet. Ik heb ook niet het idee dat ik eerst wat moet downloaden of zo. Althans.... ik zie nergens in en op de verpakking dat ik dat moet doen.

    Weet iemand een oplossing voor dit probleem????

    Ik ben redelijk wanhopig.......
     
  16. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuu, wat een verbetering ivm de eerste :thumbs:.
    Voorlopig nog niet moeten reizen naar een andere stad, zoals in AC I. Dat was een last!
    Voelt gewoon veel echter aan. Plezier om te spelen deze.
    Is Broterhood nog beter?
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind van wel.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    En ook minder gekloot buiten de Animus. En je kan gewoon fast travelen tussen steden tegen de tijd dat het nodig wordt :).
    Ik vind het ook 2x minder saai dan deel 1 ;)
     
  19. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwil gewoon telkens verder spelen, dat is een teken van een topgame voor mij :thumbs:.
     
  20. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een manier om de plaatsen van die veren te bepalen? Want wanneer ik een schatkaart koop staan daar alleen de schatten op.
    Hetzelfde voor die beelden.
     

Deel Deze Pagina