ik heb easy cd creator want die werd mij aangeraden door iemand in een andere post om daar muziek mee te branden voor mijn X-vriend. maar als ik nou muziek wil branden geeft ie als error no cd recorders were found. wie kan zeggen wat ik moet doen? greetz geert
branden eerst selecteer ik muziek die ik wil branden. en dan bij select destination als ik op die cd klik dan geeft ie error. edit ----> volgens mij heb ik niet verder gekeken dan mijn neus lang is (mooi gezegd thx) denk dat ik hem al heb
branden nee toch niet.... gaat toch iets helemaal fout. zou iemand zo vriendelijk willen zijn om stap voor stap uit te leggen hoe ik een muziek cd brand met easy cd creator 5.0 zodat ik hem op mijn xbox kan branden? alvast bedankt en greetz geert
Nou doe geen moeite want je kan geen gebrande cd's op je xbox afspelen. Dan geeft hij aan dat hij de cd niet kan herkennen.(heb ik zelf geprobeerd.)
moet je eens naar de website van easy cd creator gaan daar kun je alle cd recorders die hij ondersteud zien, en het kan ook zo zijn dat je een soort update erover moet gooien om die van jou te laten branden dat probleem had ik eerst ook
Heb je toevallig de nieuwste update geinstaleerd van ECc 5, het kan dan zijn dat het programma je brander niet meer herkend. Hiervoor vindt je op de website van roxio een klein bestandje wat je moet downen. Als dat is geinstalleerd moet hij het weer doen.
Welk besturings stysteem heb je? Als je met easy CD creator werkt onder windows XP kan dat ook het probleem zijn. Had ik namlijk eerst ook. Maar dan moet je de laatste up-date downloaden en installeren, dan herkent hij je brander weer, en geeft hij ook geen fouten meer onder Xp
ME---->XP Ik heb die easy cd creator van een ME software pakket en bij XP werkt ie niet . Weet iemand hoe ik die in naam kan laden!
Als je easy CD creator onder XP wil laten werken moet je op deze site: http://www.roxio.com/en/support/ecdc/ecdc_basic_xp_updt53.jhtml De juiste update downloaden. Die installeren, en niets van de errors of waarschuwingen aantrekken. Je computer opnieuw opstarten. En TADAAA!!!! Hij doet het!