1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha:+ Iemand te koop? Iemand?
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    probeer ultimate van dit forum. is tevertrouwen
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hier mag jammer genoeg niet over gepraten worden, dus doe dit maar via de PM ;).
     
  4. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok,


    PS: iemand IF Stankovic kopen?
     
  5. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Zijn er hier mensen die goede custom tactics hebben (en deze willen delen :9)?

    Ik speel altijd zonder, maar ik kom de laatste tijd veel high pressure noobs tegen. Heb zelf al een aantal geprobeerd, maar heb niet het gevoel dat het enig nut heeft wat ik allemaal instel...

    Iemand tips?
     
  6. Dylan-DG

    Dylan-DG Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ik heb een vraagje.
    Welk team zouden jullie kopen voor 30K?
    Formatie:3-4-3

    OF voor welk land zal ik een team maken, welke competitie en dan ook graag de spelers erbij!
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2011
  7. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Daarnet finale 1k toernooitje gewonnen van zo'n kerel met een BBVA dat ruim 2mil waard was. Kom ik met mn cheap PL Teampje aan;
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#cn3StQEVbaGE7

    Speelt echt heerlijk! Ballotelli en Bent zijn voorin gewoon niet te stoppen, en dan daarachter berba met een heerlijk afstandsschot.
    Blok op het middenveld met 2 spelers boven de 80 def en Arteta iets aanvallender maar toch boven de 70 def.
    Achterin spelen Kompany en Toure perfect samen. Ze vullen elkaar goed aan, kompany is vergelijkbaar met Thiago silva, in de lucht is hij niet echt sterk maar daar heb ik K.Toure voor.
    En op goal met Given weet je het nooit. Soms keept hij de sterren van de hemel en soms de ene na de andere blunder. Maar goed kheb met 4-2 gewonnen en volgens mij heeft die kerel me helemaal verrot gescholden. Hij stuurde een stuk of 5 berichtjes allemaal in het spaans. Enige wat ik er van verstond waren de woorden Ballotelli en cheat ofzo iets :+ Maar dat kan ik wel begrijpen, met zo'n verdediging 3 goals van Ballotelli en 1 goal van bent om je oren krijgen is gewoon een schande :p
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2011
  8. TBY83

    TBY83 Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik ook benieuwd naar!!
     
  9. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog 2 deelnemers voor een Silver toernooi ( inleg 5500 )

    En ook voor mijn Bronze toernooi (deelname gratis !!) met hoofdprijs MS 1200 Points

    en nog veel meer toernooien en competities...

    Klik op mijn handtekening voor info !!
     
  10. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Doen!
    :D

    Zeker de moeite waard:D
     
  11. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik bepaal zelf wel of ik reageer :lol: Jongetje weet je waarom ik reageer? Omdat jij zielig bent en je irriteert me. Ik zag jou ook op voetbalzone haha, gast wie probeer je nou te foppen dat je een Chelsea''supporter'' bent..? Waarom moet je zo nodig alles typen van o Chelsea dit o Chelsea wat voel ik me kut blablabla. Een gloryhunter club bestaat niet eens?? Jongen als jij op een dag wakker word en jij denk van ''Hmm laat ik maar is voor de zowat rijkste club van de wereld worden, die kansen maken op de CL en eigenlijk alle prijzen'' Terwijl jij totaal geen connectie hebt met Chelsea, Engeland of wat dan ook. Dan vind ik je zielig.. Wie hou je voor de gek? Waaorm moet je per se dit uiten op voetbalzone en zelfs XBW? Wees gewoon voor een club in je eigen land..
     
  12. stijniemans

    stijniemans Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij niet wil dat je op hem reageert, moet je dat niet doen.
    en dat gedoe met gloryhunter. ik ben ook gewoon fan van liverpool, waarom?
    dat weet ik ook niet precies. maar toch ben ik voor liverpool. Liverpool spreekt mij gewoon aan: shirt,spelers,rivaliteit met Man utd.
     
  13. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    dit vind ik echt onzin.
    want je mischien is hij wel eens naar chelsea geweest.
    ik ben toch ook voor barça.
     
  14. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ik ben een beetje aan het rondkijken om een bronzen team te maken. Weet iemand bronzen spelers met 4 of 5 star skill moves?
     
  15. JorisFR

    JorisFR Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een zilveren teampje maken, maar heb niet heel veel te besteden. Welke competitie ken ik dan het beste nemen?
     
  16. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Frankrijk of Portgual?
     
  17. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Jongen als jij op een dag wakker word en jij denk van ''Hmm laat ik maar is voor de zowat rijkste speler van de wereld worden, met hem maak je kansen op de CL en eigenlijk alle prijzen'' Terwijl jij totaal geen connectie hebt met Ronaldo. Ronaldo of wie dan ook. Ik vind je zielig.. Wie hou je voor de gek?
    En je snapt nog steeds niet wat een Gloryhunter is. Zielig kind, ga leren ofzo.
     
  18. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Dit topic heeft altijd wel een eigen sfeertje wat niets met de rest van xboxworld te maken heeft. :emo:
     
  19. stijniemans

    stijniemans Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Komt doordat FIFA 11 Ultimate Team ook voor drie-jarige kindjes bespeelbaar is, jammer genoeg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina