Xbox wilt Cod Bops niet afspelen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Thanatosion, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thanatosion

Thanatosion Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geachte mede gamers,

Ik zit met een nogal cruciaal probleem en wellicht is 1 van jullie dit probleem eerder tegen gekomen en kan me verder helpen.

Ik heb nogal ruzie gehad met me xbox..... Hij begon in 1 keer een vaag scratch geluid te maken bij de disc drive, wat dus het volgenden veroorzaakte een mooie perfecte ronde kras op me disc.

Ik heb eerder weleens de Xbox verplaats met de disc erin etc etc alles wat niet mocht gedaan.
    Okey alsnog weet ik dat ik fout zit maar ik wist een oplossing althans dat dacht ik...

Heb een vriend van mij de game Cod Blackops laten installeren op me Harddisk in de hoop dat ik dan het spel alsnog vlekkeloos kon afspelen.
    Maar alles bleek minder waar me xbox weigert om het spel af te spelen via de harddisk.
    (Ja de game zit in de xbox om het te kunnen ''activeren).

een paar enkele punten waar ik al achter ben: Het is vooral als ik online wil dat me xbox vastloopt.
    Het spel wordt wel opgestart. maar komt niet verder dan wat ik eerder opnoemde.

Ik hoop dat jullie wellicht kunnen assisteren met dit probleem.

Gegroet Thanatosion.

Ps. Ik ben zowiezo van plan om een nieuwe xbox aan te schaffen wellicht hier ook een goeie tip voor?
    waar ik het beste terecht kan.

<<Hope that Gamemania can save my game>> :'-(

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Nou, je zegt het zelf al, maar je moet zowiezo nooit maar dan ook nooit je xbox verplaatsen met een game erin als hij aanstaat.
    En maakt de xbox ook krassen op andere games?
    Verder kun je tegenwoordig alleen nog de xbox slim kopen, dus die zul je dan gewoon moeten kopen:)
    En welkom op het forum!

3. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Er zijn nog genoeg (online) winkels die de oudere versies verkopen hoor;)

4. SiK Stijn

SiK Stijn Stijn : )

Leuk Bevonden:
    0
    consoleshop.nl

5. Thanatosion

Thanatosion Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Dank je voor jullie reactie.. en je welkoms groet.
    En sorry voor me late reply.

Maar ik heb de juiste oplossing gevonden,
    Heb een vriend van mij zijn Obs game op mij Console en Harddisk laten installeren. En het werkte daarna prima. (kan nu dus wel spelen met me eigen Cd-rom zolang ik het maar opstart via de hardeschijf).

had wel voor de zekerheid me cache geheugen gewist.

Ik speel nu dus weer heerlijk Cod Bops.

Groetjes Thana.

PS. De game moest geïnstalleerd worden op / in je eigen console, Van harddisk wisselen werkte niet!!
    (De xbox maakt geen krassen op de Cd-rom als je het laat branden)
    En dan het spel afspelen via je harde-schijf, dat doe je dus om op ''Y'' te drukken en dan ''Play game'' Selecteren ( je zou dan in een andere menu komen met een afbeelding aan de rechter bovenkant van je harddisk) voor dat je de game via het normale menu laat afspelen.
    Dit is voor de mensen die met het zelfde probleem zitten.

Cheers!

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Mooi, dan deze dicht.
    Volgende keer graag een centraal topic gebruiken, dan blijft het vindbaar voor anderen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina