1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 9]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
  2. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx lijkt het goed te doen :thumbs:
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb daar ook veel last van, of iig.. veel berichten van mij of van anderen aan mij komen niet aan via Adium. Je kan proberen te connecten via HTTP, maar dat heeft bij mij geen positief effect.. Soms wel op school omdat dat poort technisch wat beter gaat..
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Kan ik een project in iMovie op mn iPhone aanmaken en deze vervolgens in iMovie op mn Mac verder bewerken? iMovie op de iPhone heeft namelijke een aantal toffe thema's die iMovie for Mac niet heeft :{!
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Je had hem toch voor €149? 8)
     
  6. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, goed lezen! 8). Er staat, voor 150 koop ik een 640GB en hou ik 90 euro over. maw de 640GB kost 60 euro. Ik krijg 150 terug van de webshop dus ik hou 90 euro over. Heel omslachtig, ik weet het :+
     
  7. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke scores halen jullie in Geekbench? :)
    9500 hier.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb de laatste tijd steeds weer problemen met Adium. Ik krijg zeker de helft van de keren dat ik me aanmeld de melding dat ik me aan heb gemeld vanaf een andere locatie (terwijl dit niet zo is). En dan moet ik weer microsoft messenger gebruiken... Heeft iemand anders dit probleem ook?
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Iemand?
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee, want dat is een iMovie Mobile Project.
    M'n iPad project kan ik niet openen in iMovie op m'n Mac.
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Stom...die thema's op de Mac ben ik nou wel op uitgekeken, vind sommige niet eens mooi/leuk...
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Vandaag na 3 jaar mijn MacBook eens voorzien van een volledige verse installatie. Toch tegen een paar vreemde dingetjes aangelopen:
    - Enkel de meegeleverde CDs en retail CDs werken om te installeren. Een beetje vreemd omdat Apple toch onder het motto leeft dat je alle toekomstige ondersteuning al betaald bij de aanschaf.
    - Ze zijn een beetje huiverig voor een volledige format en verse install, in principe willen ze enkel dat je een 'upgrade' of 'repair' uitvoerd.
    - Het updaten van 10.5.4 naar 10.5.8 gaat niet helemaal soepel, je zult toch echt handmatig de updates moeten gaan zoeken en downloaden!

    Daarnaast heb ik toch minder winst geboekt kwa snelheid dan ik dacht (wat eigenlijk een gigantisch voordeel is na 3 jaar intensief gebruik!) Als je een Windows machine elke 3 maand opnieuw installeerd, sta je na elke herinstallatie weer versteld van de prestatie winst. Apple kan het register dus heel erg schoon houden t.o.v. Windows.

    Natuurlijk heb ik wel ontzettend veel schijfruimte gewonnen met deze herinstallatie. Van de afgelopen 3 jaar stonden alle updates er nog op. Dus het was de herinstallatie weer meer dan waard.
     
  14. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Zoo, v andaag is een beetje wezen klooien met iWeb! Werk echt goed, maar 1 probleem. Ik maak de website voor mn stage in iweb, maar die moet ik op CDROM inleveren (HTML bestanden) Hoe kan ik dus de iweb bestanden op dvd branden? en, is dat html formaat? (index.html, fotos.html etc)
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    En dan vindt ie het gek dat ie auto's moet wassen :{

    Ik ben niet bekend met iWeb maar ik neem aan dat je alles gewoon in een mapje kan gooien? Zorg er wel voor dat je sources kloppen uiteraard.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2011
  16. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Nee, dat kan dus niet. Ik weet niet waar het word opgeslagen, want ik kan alleen "bewaar" kiezen, en geen "bewaar als" ofzo. Verder weet ik zo dus ook niet of het wel html bestanden zijn..
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan volgens mij maar één ding doen en dat is de optie (Publiceer in een map).
    De inhoud van die map kan je dan op een cd/dvd branden.
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Updates zijn er niet voor niets he:p, Het is de bedoeling dat je die update, anders heb je nog steeds kans op van alles en nog wat dat niet goed gaat. Updates brengt men uit om iets beter te maken, niet om gebruikers te "zieken".
     
  19. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Yep het is gelukt! het bestand staat in :
    Gebruiker > Bibliotheek > Application Support > iWeb > Domain.sites2

    als je deze publiceert naar bijvoorbeeld een server, website, USB of CD worden het HTML bestanden!
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb 3 vraagjes:

    -Is het ook mogelijk om in iTunes een radiostation zegmaar als favoriet of iets dergelijks te plaatsen zodat ik niet de hele lijst met radiostations moet afgaan om hem te zoeken?

    - Bij de Finder voorkeuren vind je ook een optie 'Prullenbak veilig verwijderen'. Wat houdt dit 'veilig' in?

    - Via de AppStore wil ik Assassins Creed 2 aan schaffen, maar ik zie in de klantenrecensies dat het een best een zware game is (bijv een iMac i5 2009 moest 'm naar 1024x600 zetten).

    Valt de game dan met mijn late 2010 MBA enigszins te spelen? Heb bijvoorbeeld wel het voordeel van de 128GB SSD en heb er ook 4GB in ipv 2GB, maar zit wel met een C2D.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina